اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

illusions (1 مشاهد )

دكتور فحل اسوانى

دكتور فحل اسوانى

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
0
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
الموضوع عميق شويه فا الناس العميقه شويه بس هى الى هتفهمنى 😅
الحقيقه فى ليله من ليالى ال over thinking الحزينه جه فى بالى فكره جنسيه بحته (بحكم انى دكتور ) وهى عباره عن ان كلنا سواء ستات او رجاله عندنا حلمات و عندنا طيز بس الاختلاف هى الاعضاء الجنسيه البحته مش مواقع الاثاره الى هى ١- الشفايف ٢- الرقبه ٣- الحلمات ٤-البطن ٥- الصره ٦- العضو نفسه ٧- الطيز
يبقى الاختلاف فى العضو بس !🤔
فا بالتالى الموضوع الطبيعى ان كل دى شبيهه لل G -spots ان مكانتش افضل منها
(حتى الان عاوز ابسط للموضوع)
يبقى ليه الراحه بتيجى عن طريق العضو والطيز بس ماهو ممكن تيجى من ٥ مواقع تانيين طبيا ينفع لان المناطق دى كلها اعصاب حسيه عاليه جدا بس محدش جرب حاجه زى كدا قبل كدا 🤔
الحوار مخيف بدل ما يبقى عندك طريقه او اتنين هيبقى عندك ٧ !!! ده غير ان ممكن كل موقع اثاره يبقى G - spot كامله متكامله لو تم التركيز والتمرن عليه بمفرده 😅
انا بتكلم فى ثوره جنسيه !

• أعجبني
التفاعلات: ياسمين انا، Life selector و الجوكر المصري
Z

Z!ka

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
3
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
معروفه يا دكتور امال احنا بنقفش ف الحاجات دي ليه! عشان بتدي اثاره عاليه بس اكتر المناطق اثاره هي ال G عشان كده بنهتم بيه اكتر سيكا 😂

دكتور فحل اسوانى

دكتور فحل اسوانى

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
0
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
معروفه يا دكتور امال احنا بنقفش ف الحاجات دي ليه! عشان بتدي اثاره عاليه بس اكتر المناطق اثاره هي ال G عشان كده بنهتم بيه اكتر سيكا 😂
Z!kaانت مفهمتنيش انا قصدى ان احنا ممكن بالتركيز على المناطق دى بس ننقل تاثيرها من ضعيف لقوى يتم من خلاله الorigasm او الى هى الهزه بتاعت الجماع 😅

رؤية الردود السابقة…
Z

Z!ka

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
3
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
انت مفهمتنيش انا قصدى ان احنا ممكن بالتركيز على المناطق دى بس ننقل تاثيرها من ضعيف لقوى يتم من خلاله الorigasm او الى هى الهزه بتاعت الجماع 😅
دكتور فحل اسوانىاه فهمتك بس اسف ليك فكره قديمه تلاقي بس بتاعك شد عليك ف دخل الموضوع ف دماغك 😂😂

دكتور فحل اسوانى

دكتور فحل اسوانى

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
0
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
اه فهمتك بس اسف ليك فكره قديمه تلاقي بس بتاعك شد عليك ف دخل الموضوع ف دماغك 😂😂
Z!kaبرضو مفهمتنيش
انا قصدى ان مثلا ان حصل حاجه زى كدا فى ال gays عن طريق الى هما بيسموها prostatic ejaculation او استمناء البروستاتا عن طريق ان السالب يتناك ومن غير ما يلمس عضوه لما يوصل لاعلى درجات النشوه يجيبهم من غير استعمال عضوه ...... قصدى ان ممكن بالتاثير على الحلمات مع كتر فرك الحلمات والبوس بتاع الرقبه واستخدام دول بس ممكن نعمل نوع جديد من ال ejaculation

Z

Z!ka

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
3
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
برضو مفهمتنيش
انا قصدى ان مثلا ان حصل حاجه زى كدا فى ال gays عن طريق الى هما بيسموها prostatic ejaculation او استمناء البروستاتا عن طريق ان السالب يتناك ومن غير ما يلمس عضوه لما يوصل لاعلى درجات النشوه يجيبهم من غير استعمال عضوه ...... قصدى ان ممكن بالتاثير على الحلمات مع كتر فرك الحلمات والبوس بتاع الرقبه واستخدام دول بس ممكن نعمل نوع جديد من ال ejaculation
دكتور فحل اسوانىالشرح الاخير ده فهمني فعلا بس بعيدا عن الكلام ده عندي سؤال كده ليه العيال بقت شاذه ! من قله النسوان يعني ده حتي كل واحده جامده بشكل مختلف عن التانيه النسوان الجامده دي كلها هتروح فييين!

دكتور فحل اسوانى

دكتور فحل اسوانى

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
0
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
الشرح الاخير ده فهمني فعلا بس بعيدا عن الكلام ده عندي سؤال كده ليه العيال بقت شاذه ! من قله النسوان يعني ده حتي كل واحده جامده بشكل مختلف عن التانيه النسوان الجامده دي كلها هتروح فييين!
Z!kaاولا انا اتبسط جدا ان حد فهمنى شكرا بجد ثانيا موضوع العيال بقت شاذه ليه ده موال طويل جدا لو فتحت فيه مش هيكفينى كتاب بس ملخص الحوار ان مع الانفتاح الكبير بالعالم وسوء استخدام حاجات كتير خلى الشباب من وهى صغيره تغير منظورها للجنس اديلك كام مثال يارب تفهمنى
اولا الى بيطلع سالب ده فيه كذا سبب ليه وفيه فعلا اسباب تافهه بس ممكن تخلى فيه احساس حلو فى الطيز لو دخلت فيها حاجه ١ لو شاف الام هى الى مسيطره مش ابوه هيبقى عنده شغف انه يبقى الاقوى وده فى نظره امه وان هو عاوز يبقى زيها وفى جسمها فا يبتدى يتشكل فى عقله الباطن صوره ان الست هى الاحسن من الراجل وان مع الانفتاح الى حاصل مع دول اوروبا وامريكا ادولك احقيه الاختيار انك تغير جنسك من راجل لست و الممنوع مرغوب ٢ المتحرشين الى بيتحرشوا بالاولاد لو الولد مش فاهم كويس وحب الموضوع طبيعه مخه ممكن تغير انتاج الهرمونات الذكريه لانثويه بدل ده عجبه! ٣ ممكن توصل لان لو الشطافه فى الحمام ضغط المايه فيها عالى شويه مع الاستخدام المفرط الطفل او الولد مش هيرتاح غير لما يدخل المايه جامد فى طيزه وبيبتدى يحصله تنميل فى المنطقه دى لما يهيج وكمان لو صدفت ان عضوه صغير تلاقيه على طول قلب سالب وغيره وغيره من اسباب الكبت والحرمان الى كلها ليها تاثيرات نفسيه وحشه جدا على الاطفال والى الاهالى بقله وعيهم بيثبتوها فى عقول الاطفال فا الموضوع ينتج عنه ان الطفل يطلع غير سوي و مريض نفسي و يشوف علاجه فى انه يغير حياته واول حاجه بيبقى عاوز يغيرها هى جنسه لانه مش راضى عنه ..... الا من رحم ربى

ميبون

ميبون

سكساوي شايف نفسة
عضو
نقاط نودزاوي
12
توجه جنسي
انجذب للذكور
غير متاح
برضو مفهمتنيش
دكتور فحل اسوانىما حدش بيجيبهم من غير ما يلمس عضوه هذه خرافة
يمةن يخرج بعض المني لكن مش بلذة القذف
لازم و اكيد لمس زبه يا قبل يا وسط و شاله

ميبون

ميبون

سكساوي شايف نفسة
عضو
نقاط نودزاوي
12
توجه جنسي
انجذب للذكور
غير متاح
اولا انا اتبسط جدا ان حد فهمنى شكرا بجد ثانيا موضوع العيال بقت شاذه ليه ده موال طويل جدا لو فتحت فيه مش هيكفينى كتاب بس ملخص الحوار ان مع الانفتاح الكبير بالعالم وسوء استخدام حاجات كتير خلى الشباب من وهى صغيره تغير منظورها للجنس اديلك كام مثال يارب تفهمنى
اولا الى بيطلع سالب ده فيه كذا سبب ليه وفيه فعلا اسباب تافهه بس ممكن تخلى فيه احساس حلو فى الطيز لو دخلت فيها حاجه ١ لو شاف الام هى الى مسيطره مش ابوه هيبقى عنده شغف انه يبقى الاقوى وده فى نظره امه وان هو عاوز يبقى زيها وفى جسمها فا يبتدى يتشكل فى عقله الباطن صوره ان الست هى الاحسن من الراجل وان مع الانفتاح الى حاصل مع دول اوروبا وامريكا ادولك احقيه الاختيار انك تغير جنسك من راجل لست و الممنوع مرغوب ٢ المتحرشين الى بيتحرشوا بالاولاد لو الولد مش فاهم كويس وحب الموضوع طبيعه مخه ممكن تغير انتاج الهرمونات الذكريه لانثويه بدل ده عجبه! ٣ ممكن توصل لان لو الشطافه فى الحمام ضغط المايه فيها عالى شويه مع الاستخدام المفرط الطفل او الولد مش هيرتاح غير لما يدخل المايه جامد فى طيزه وبيبتدى يحصله تنميل فى المنطقه دى لما يهيج وكمان لو صدفت ان عضوه صغير تلاقيه على طول قلب سالب وغيره وغيره من اسباب الكبت والحرمان الى كلها ليها تاثيرات نفسيه وحشه جدا على الاطفال والى الاهالى بقله وعيهم بيثبتوها فى عقول الاطفال فا الموضوع ينتج عنه ان الطفل يطلع غير سوي و مريض نفسي و يشوف علاجه فى انه يغير حياته واول حاجه بيبقى عاوز يغيرها هى جنسه لانه مش راضى عنه ..... الا من رحم ربى
دكتور فحل اسوانىيا ريت عدم الفتي باشياء اثبت العلم انها خرافة!

• أعجبني
التفاعلات: نوني الخول
دكتور فحل اسوانى

دكتور فحل اسوانى

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
0
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
Z

Z!ka

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
3
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
اسباب مقنعه فعلا لو قولتلك بيصعبوا عليا مش هتصدق ... طلب صغير بس لفظ الجلاله متكتبوش تاني هنا احسن و ده طلب مش امر طبعا✨

دكتور فحل اسوانى

دكتور فحل اسوانى

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
0
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
اسباب مقنعه فعلا لو قولتلك بيصعبوا عليا مش هتصدق ... طلب صغير بس لفظ الجلاله متكتبوش تاني هنا احسن و ده طلب مش امر طبعا✨
Z!kaالثقافه الجديده ليها عواقب وخيمه جدا + حاضر 🖤

Z

Z!ka

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
3
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
هو ممكن لو جربوا النسوان يغيروا فكرتهم ولا مبقوش يعرفوا ينيكوا بعد كده ولا المتعه بالنسبالهم معدومه ف النسوان ! " المتعه مش الفكره فاهمني!"

دكتور فحل اسوانى

دكتور فحل اسوانى

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
0
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
هو ممكن لو جربوا النسوان يغيروا فكرتهم ولا مبقوش يعرفوا ينيكوا بعد كده ولا المتعه بالنسبالهم معدومه ف النسوان ! " المتعه مش الفكره فاهمني!"
Z!kaانت فاهم ان المتعه فى التفكير والتحكم فى التفكير هو الى بيوجهك للمتعه بمعنى لو اخدت واحد سالب و حطيته مع واحده ملكه جمال العالم حرفيا مش هيبصلها وهيدور على خياره يحشرها فى طيزه ! ليه بقى لان مخه اتسستم على ان المتعه مش فى الستات عقله الباطن لغى الفكره تماما من مخه وده خلاه ينجذب للذكور المهيمنه زى ما وضحتلك الاسباب بس مع العلاج النفسي ومع الوقت والى مش هيبقى قليل ممكن يبدا من ٣ شهور لسنين الوضع ممكن يرجع طبيعى

Z

Z!ka

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
3
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
م انا فاهم بس لو جه ع نفسه يعني ب اي طريقه و جرب النسوان ممكن يندمج و هو بينيك ولا هيبقي قرفان!

دكتور فحل اسوانى

دكتور فحل اسوانى

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
0
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
م انا فاهم بس لو جه ع نفسه يعني ب اي طريقه و جرب النسوان ممكن يندمج و هو بينيك ولا هيبقي قرفان!
Z!kaممكن الموضوع يوصل للقرف فعلا على حسب تعمقه فى كونه سالب يعنى لو واحد سالب وبيتناك بقاله كام سنه مثلا ده علاجه هيبقى صعب جدا وهكذا لكن الموضوع لو مجرد تفكير ممكن نشوف السبب ونعالجه نفسيا منه وساعتها جسمه وعقله هيقتنع وهيفرز هرموناته بطريقه طبيعيه

Z

Z!ka

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
3
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
و لو بنسبه قليله حتي

ن

نوني الخول

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
14
غير متاح
واحد جاهل عامل فيها عالم عمال يكتب كلام جهل في جهل

• مضحك
  • أعجبني
التفاعلات: دكتور فحل اسوانى و ميبون
دكتور فحل اسوانى

دكتور فحل اسوانى

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
0
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
واحد جاهل عامل فيها عالم عمال يكتب كلام جهل في جهل
نوني الخولمتوقع جدا ان فيه ناس كتير مش هتفهم كلامى لانه تقيل وعميق نهارك ابيض اختلافنا مش معناه انك غلط او انى غلط الموضوع نسبى اقرا كتير وتعالى نتكلم بادب

رؤية الردود السابقة…
دكتور فحل اسوانى

دكتور فحل اسوانى

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
0
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
ن

نوني الخول

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
14
غير متاح
مش هرد عليك برضو ومش هنزل بمستوى التفكير للمستوى ده
دكتور فحل اسوانىعلى فكرة، جاهل هنا مش شتيمة، يعني ما فيهاش نزول ولا طلوع بالمستوى
الجهل مش عيب وأكيد محدش يعرف كل حاجة. أي حد في الدنيا بيبقى عارف حاجات وجاهل بحاجات تانية
فالجهل مش عيب. إنما العيب في الهبد وان الواحد يبقى فاكر نفسه عالم وهو جاهل ويبدأ يتكلم على أساس جهله ده

• مضحك
التفاعلات: دكتور فحل اسوانى
ميبون

ميبون

سكساوي شايف نفسة
عضو
نقاط نودزاوي
12
توجه جنسي
انجذب للذكور
غير متاح
يعني سهل جدا تظيف كلمة دكتور قدام اي كلام و تصير طبيب و كلامك علمي
ولو انه منظمة الصحة العالمية سبق لها و دحظت هذا الكلام منذ ازيد من تلاث قرون!
الميول الجنسية ليست مرضا تعالجه.. و خلل الهرمونات شيء يعود الى كل شخص اذا تم تشخيص الحالة
و الهرمونات لا علاقة لها بالميول
الهوية الجنسية لا علاق لها بالهوية الجندرية
الخ الخ الخ
هو ده المنطق ولا لا؟ يا متعلمين يا بتوع المدارس 😂
انا حسمي نفسي دكتور و اعالج امراض قال العلم انها ليست امراضبشوية كلام قهاوي بردو! و اهو علم كلام… علم لسانيات… و اللسان مالهوش عضو و هنيالك يا فاعل الخير
تحطوا على بقها ينورر
تحطوا على وركها ينورررر

• أعجبني
  • مضحك
التفاعلات: دكتور فحل اسوانى و نوني الخول
دكتور فحل اسوانى

دكتور فحل اسوانى

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
0
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
يعني سهل جدا تظيف كلمة دكتور قدام اي كلام و تصير طبيب و كلامك علمي
ولو انه منظمة الصحة العالمية سبق لها و دحظت هذا الكلام منذ ازيد من تلاث قرون!
الميول الجنسية ليست مرضا تعالجه.. و خلل الهرمونات شيء يعود الى كل شخص اذا تم تشخيص الحالة
و الهرمونات لا علاقة لها بالميول
الهوية الجنسية لا علاق لها بالهوية الجندرية
الخ الخ الخ
هو ده المنطق ولا لا؟ يا متعلمين يا بتوع المدارس 😂
انا حسمي نفسي دكتور و اعالج امراض قال العلم انها ليست امراضبشوية كلام قهاوي بردو! و اهو علم كلام… علم لسانيات… و اللسان مالهوش عضو و هنيالك يا فاعل الخير
تحطوا على بقها ينورر
تحطوا على وركها ينورررر
ميبونبص يا حبيبى انا مش محتاج اثبتلك انى دكتور ده اولا ثانيا اقرا رأس الموضوع Illusions يعنى تخيلات وافكار بتجيلى بشاركها مش عاجباك اعملها skip متهاجمش وعموما انا متوقع ان فيه ناس كتير مش هتفهم كلامى لانه عميق حبتين

ميبون

ميبون

سكساوي شايف نفسة
عضو
نقاط نودزاوي
12
توجه جنسي
انجذب للذكور
غير متاح
بص يا حبيبى انا مش محتاج اثبتلك انى دكتور ده اولا ثانيا اقرا رأس الموضوع Illusions يعنى تخيلات وافكار بتجيلى بشاركها مش عاجباك اعملها skip متهاجمش وعموما انا متوقع ان فيه ناس كتير مش هتفهم كلامى لانه عميق حبتين
دكتور فحل اسوانىانا ما بتكلمش فموضوعك
موضوعك جميل
لكن تعليقاتك راحت خارج الموضوع و بتهاجم المثليين
انت مثلي ؟ لا؟
يبقى ما تنظرش
سيبك في ميولك يا اخي
و انت دكتور
ميكانيكي
حانوتي
مش معناها انك مختص في الهوية الجندرية او الهوية الجنسية! و لا ايه؟
ما كلنا عندنا شهادات يعني….
ما كتبناهاش ليه؟

• أعجبني
التفاعلات: نوني الخول و دكتور فحل اسوانى
دكتور فحل اسوانى

دكتور فحل اسوانى

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
0
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
انا ما بتكلمش فموضوعك
موضوعك جميل
لكن تعليقاتك راحت خارج الموضوع و بتهاجم المثليين
انت مثلي ؟ لا؟
يبقى ما تنظرش
سيبك في ميولك يا اخي
و انت دكتور
ميكانيكي
حانوتي
مش معناها انك مختص في الهوية الجندرية او الهوية الجنسية! و لا ايه؟
ما كلنا عندنا شهادات يعني….
ما كتبناهاش ليه؟
ميبونبص يا غالى انا لا بحكم على حد ولا بتكلم على حد بوستى الاصلى متكلمتش على المثليه خالص دى كانت ردود على واحد بيسال وقولت رايي الشخصي مفتكرش ان دى حاجه ممكن تضايقك على الاقل لو عرفت ان فيه حد جارى بيتناك مش هروح اعايره لا عادى بس فيه بلاد تانيه بتوصل العقاب على الحاجات دى للاعدام بالرجم !! نهارك ابيض يابا

مرحب

مرحب

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
4
غير متاح
الموضوع حلو و افكاره حلوة وفعلا انا كنت فكرت وقريت عن مناطق اثارة اخرى لكلا الجنسين وان فى اسلوب فى علاج سرعة القذف عبر عدم الاثارة المباشرة لل عضو انما يبدأ باثارة حلماته حول صرته و حول خصيتاه الى ان يوصل لعضوه

الكلام ده انا كنت قريته قبل كده

ونصيحة لا تنظر الى التعليقات التافهة بتاعت الشواذ

ال هى هو انت دكتور مرض ومش مرض

حتى لو مش دكتور عادى المهم واحد يكون بيكلم بعقلانية

واحب اوضح لهم انه لم يقل عنه مرض انما يرد على استفسارات زيكا بكلام عاقل

وهو قال لن يفهمه ال عميقين فى التفكير ليس السابحين

تحياتي لك يا دوكتر انت و زيكا

• أحببته
التفاعلات: دكتور فحل اسوانى

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

أعلى