اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

قصص تجارب جنسية اعتراف زوجتي المنتاكة (عدد المشاهدين 2)

زوج المنتاكة

زوج المنتاكة

سكساوي شايف نفسة
عضو
نقاط نودزاوي
184
توجه جنسي
ثنائي الميل
غير متاح
كنت بنيك زوجتي في يوم وبعد ما خلصنا نياكه نامت جنبي على السرير فسألتها تحكيلي على موقف حلو اتناكت فيه قبل كده فقالت انها لها واحده صديقتها متجوزة وعندها اولاد وكانت بتتناك زي زوجتي بدون علم جوزها بس كانت مشكلتها لما بتتعرف على راجل عاوزة تتناك منه مكنتش بتعرف تجيبه شقتها ينكها زي ما مراتي بتعمل فقالت لها لو حبيتي تتناكي من حد ومش لاقيه مكان هاتيه وتعالى عندي بالنهار وجوزي بالشغل واتناكي منه براحتك بشقتي وفي يوم لقت صاحبتها جايه ومعاها راجل اسمر اووي زي الأفارقة كانت صاحبتها جايباه ينكها بشقتنا وفعلا دخلوا اوضة النوم وزوجتي سبتهم براحتهم بالاوضة يمارسوا نياكه بس قالت كنت قاعدة بره بالصاله حسيت بكسي بياكلني وعاوزة اتناك من الزب الاسمر ده قلت اكيد جميل وحلو فقلت لزوجتي وليه مخلتهوش ينيكك بعد ما ناك صاحبتك فقالت لا انا قلت طالما ناك صاحبتي اكيد شبع َجابهم يمكن اكتر من مرة معاها وانا عاوزة اتناك منه جامد واستمتع ولازم يكون فريش بشهوته وجامد فقلت اتفق معاه يجيني تاني يوم البيت وينكني انا كمان فوافق وجالي تاني يوم واتنكت منه ونزلهم بكسي مرتين وكنت مبسوطه جدا معاه
أجمل حاجه في مراتي انها بتحب النياكه جدا اليوم مراتي كانت بتتناك بالنهار رغم أنها امبارح الجمعه كانت بتتناك

YYZd 1Xd 60

فلما اتصلت بمراتي وعرفت انها اتناكت قلت لها ما زهقتيش من النياكة حبيبتي فقالت النياكة دي أجمل حاجه بالدنيا ومش بشبع من ازبار الرجاله ابدا

التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • أعجبني
التفاعلات: kaboelmasry, omr ilhrery, Sheba و 13 آخرين
A

Ahmed samo

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
7
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
مراتك حلوة ؟؟؟

• أحببته
التفاعلات: زوج المنتاكة
قاذف اللهب

قاذف اللهب

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
18
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
بتتناك كم مره ف اليوم

• أحببته
$$$

$$$

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
262
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
معلش يا صديقي ابقى حاول تعرف تالف احسن من كده

زهايمر

زهايمر

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
1,273
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
انت جري او

ا

الكينج12

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
101
غير متاح
دبور بقه

• أحببته
B

bigteto

سكساوي مخضرم
عضو
نقاط نودزاوي
363
غير متاح
كام مره فى اليوم

• أحببته
Z

Zxcvbnmzxcvbnm

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
1
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
اكيد مراتك اسد

• أحببته
O

omr ilhrery

سكساوي شايف نفسة
عضو
نقاط نودزاوي
607
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
كنت بنيك زوجتي في يوم وبعد ما خلصنا نياكه نامت جنبي على السرير فسألتها تحكيلي على موقف حلو اتناكت فيه قبل كده فقالت انها لها واحده صديقتها متجوزة وعندها اولاد وكانت بتتناك زي زوجتي بدون علم جوزها بس كانت مشكلتها لما بتتعرف على راجل عاوزة تتناك منه مكنتش بتعرف تجيبه شقتها ينكها زي ما مراتي بتعمل فقالت لها لو حبيتي تتناكي من حد ومش لاقيه مكان هاتيه وتعالى عندي بالنهار وجوزي بالشغل واتناكي منه براحتك بشقتي وفي يوم لقت صاحبتها جايه ومعاها راجل اسمر اووي زي الأفارقة كانت صاحبتها جايباه ينكها بشقتنا وفعلا دخلوا اوضة النوم وزوجتي سبتهم براحتهم بالاوضة يمارسوا نياكه بس قالت كنت قاعدة بره بالصاله حسيت بكسي بياكلني وعاوزة اتناك من الزب الاسمر ده قلت اكيد جميل وحلو فقلت لزوجتي وليه مخلتهوش ينيكك بعد ما ناك صاحبتك فقالت لا انا قلت طالما ناك صاحبتي اكيد شبع َجابهم يمكن اكتر من مرة معاها وانا عاوزة اتناك منه جامد واستمتع ولازم يكون فريش بشهوته وجامد فقلت اتفق معاه يجيني تاني يوم البيت وينكني انا كمان فوافق وجالي تاني يوم واتنكت منه ونزلهم بكسي مرتين وكنت مبسوطه جدا معاه
أجمل حاجه في مراتي انها بتحب النياكه جدا اليوم مراتي كانت بتتناك بالنهار رغم أنها امبارح الجمعه كانت بتتناك

مشاهدة المرفق 96491

فلما اتصلت بمراتي وعرفت انها اتناكت قلت لها ما زهقتيش من النياكة حبيبتي فقالت النياكة دي أجمل حاجه بالدنيا ومش بشبع من ازبار الرجاله ابدا
زوج المنتاكةيعنى انتا كل مهمتك فى الحياه انك تصرف عليها وهى بتتناك

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

أعلى