اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

قصص تجارب جنسية سالب حقيقي (1 مشاهد )

دانه

دانه

سكساوي خبرة
عضو
نقاط نودزاوي
271
توجه جنسي
انجذب للذكور
غير متاح
💋💋❤️اااااه يا حبيبي ااااه انت نار وقلبي نار وحبي بيك مولع وعاوزا زبك يطفي ناري قبل ما ... .كلمني بسرعة❤️💋💋

م

مغمورة

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
239
توجه جنسي
ثنائي الميل
غير متاح
طبعا فكرة و كلام انك لو اتنكت خربت مالطا هذا كلام قهاوي. و اصلا خرافة
يعني لو ميولك كده، حتتغير الميول لو اتنكت او نا اتنكتش؟ الي حيتغير انك حتمارس و يروح منك الكبت.
ما كتير موجبين… بينيكو يعني هم قالوا : لو نكت مرة مش حتقدر توقف؟ 🤣 بصراحة تفكير فيه نوع من التحقير من السالب و انا لا انصح به
اهم شيء في نضري هو التوازن في حياتك، انك ما تعيشش مكبوت و كادب على نفسك و انك ما تحطش نفسك في خطر… شوف انت المعادلة الي تخليك تمشي حياتك و انت سليم عقليا… لانها حياتك مش حياة المجتمع!
اسفة الموجب سهل أنه يتزوج أو يلاقي وحدة ويمارس طبيعي او غير طبيعي يعني من الخلف

H

Hiii

سكساوي بادئ الطريق
عضو
نقاط نودزاوي
137
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
S

SaMol

سكساوي شايف نفسة
عضو
نقاط نودزاوي
294
توجه جنسي
أنجذب للإناث
متاح
مين فيكم اتناك من زب حقيقي بعد ما كان يتناك بزب صناعي أو باي شي، انا بدايتي كانو الطلاب يتحرشوا فيني وقت الطابور يحضنو طيزي من ورى وانا اسوي نفسي ما ابغى، وأكثر من شخص صارحني بأنه يبغى ينيكني بس الشرف والسمع كانت تهمني، كنت مرغوب بسبب حجم طيزي ومرغوب بشكل عام، وكان فيه أشخاص كثير نفسي فيهم لدرجة اني ادخل على الفيس وغيرو اشوف صورهم وادخل اصبعي بطيزي واتخيل اني اتناك منهم، بصراحة ما قدرت اتحمل وقلت لازم علي الاقل ادخل حاجة بطيزي وفعلا بدت بفرشاة أسنان الين دخلت خيارة كبيرة وصرت انيك طيزي كثير لين فتحة طيزي صارت وسيعة، بس عجزت اتناك من زب حقيقي مع اني احب الزب الحقيقي، ايش رايكم مين نفس حالتي وقرر يتناك او على الاقل يمص وكيف كان شعوره
تعالي نتكلم خاص دلوقتي حتي من غير أسماء وخلينا نجرب اونلاين دلوقتي مع بعض واهو تجرب حاجه جديده لو مهتم كلمني مستنيك

م

محمود المتناك

سكساوي بادئ الطريق
عضو
نقاط نودزاوي
116
توجه جنسي
انجذب للذكور
غير متاح
انا جربت اكتر من زب حقيقي

A

(abdo22)

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
1,591
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
اي حد عوز يتناك يجي خاص

ا

الدكتور الفشيخ

سكساوي شايف نفسة
عضو
نقاط نودزاوي
370
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
مين فيكم اتناك من زب حقيقي بعد ما كان يتناك بزب صناعي أو باي شي، انا بدايتي كانو الطلاب يتحرشوا فيني وقت الطابور يحضنو طيزي من ورى وانا اسوي نفسي ما ابغى، وأكثر من شخص صارحني بأنه يبغى ينيكني بس الشرف والسمع كانت تهمني، كنت مرغوب بسبب حجم طيزي ومرغوب بشكل عام، وكان فيه أشخاص كثير نفسي فيهم لدرجة اني ادخل على الفيس وغيرو اشوف صورهم وادخل اصبعي بطيزي واتخيل اني اتناك منهم، بصراحة ما قدرت اتحمل وقلت لازم علي الاقل ادخل حاجة بطيزي وفعلا بدت بفرشاة أسنان الين دخلت خيارة كبيرة وصرت انيك طيزي كثير لين فتحة طيزي صارت وسيعة، بس عجزت اتناك من زب حقيقي مع اني احب الزب الحقيقي، ايش رايكم مين نفس حالتي وقرر يتناك او على الاقل يمص وكيف كان شعوره
زبى موجود وبسريه تامه

س

سالب ٢١٣

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
305
توجه جنسي
ثنائي الميل
غير متاح
س

سالب ٢١٣

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
305
توجه جنسي
ثنائي الميل
غير متاح
فعلا اهم حاجه بلاحظها ف السالب لما بيتكلم معايا انو بيدور ع التفاهم والامان
طب بتعرف ازاي مين عايزك
احلا حاجه انك تمارس طبيعي بس خليك محافظ واخد حظرك من الفضيحه مش اي حد ومش اي حد تثق فيه وانا كسالب بعرف الي ببقي عاوز يستغلني والي محروم زيي ونفسه يمتع نفسه باحترام وأدب وانت لما تجرب حاجز القلق والخوف هيتكسر جواك و هتبقي مستمتع اكتر عن تجربه
بتعرف ازاي اللي اللي عايزك من اللي بيستغلك

A

Adel1

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
575
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
طبعا فكرة و كلام انك لو اتنكت خربت مالطا هذا كلام قهاوي. و اصلا خرافة
يعني لو ميولك كده، حتتغير الميول لو اتنكت او نا اتنكتش؟ الي حيتغير انك حتمارس و يروح منك الكبت.
ما كتير موجبين… بينيكو يعني هم قالوا : لو نكت مرة مش حتقدر توقف؟ 🤣 بصراحة تفكير فيه نوع من التحقير من السالب و انا لا انصح به
اهم شيء في نضري هو التوازن في حياتك، انك ما تعيشش مكبوت و كادب على نفسك و انك ما تحطش نفسك في خطر… شوف انت المعادلة الي تخليك تمشي حياتك و انت سليم عقليا… لانها حياتك مش حياة المجتمع!
انا مع التعليق دا

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

أعلى