دا بيبقى احلى فطار منه غذاء ومنه الواحد يشبع من طعم العسل وريحته عايز افطر
حبيبي بالهنادا بيبقى احلى فطار منه غذاء ومنه الواحد يشبع من طعم العسل وريحته عايز افطر
طيب مش هتفطرينى الاول وبعدين تبقى تقوالى بالهناحبيبي بالهنا
ده أحلي فطر و غادا و عشا كمان
ياريتالفطار خلص في غدا اغرفلك
تعالى اغرفيلي اناالفطار خلص في غدا اغرفلك
تعال اشربكتعالى اغرفيلي انا
عسل اااامممممححححح 💋 😘