عندك حقدي مساله ازاوق
تعال خاصاحا طياز عايزة تتضرب وتتفشخ
متيجي خاصاه انا زيك
انا بعشق النسوان التخينه المربربه لو عندك حد من محارمك تخينه تعالي نتبادل انا وانتانا شاب 28 سنة وطول عمري بعشق البنات والنسوان التخينة ال bbw وكل اصحابي بيتريقوا عليا جداااا ..هل فعلا العيب فيا ولا في كتير زيي؟
تعال خاصانا بعشق النسوان التخينه المربربه لو عندك حد من محارمك تخينه تعالي نتبادل انا وانت
لا بجد بيبقو الجمال كلهبس للاسف ملهمش حظ والمجتمع بيشوفهم بره معايير الجمال
بالعكس أنا مش بحب اي بنت رفيعه ولو كانت ملكه جمالبس للاسف ملهمش حظ والمجتمع بيشوفهم بره معايير الجمال
حقيقةلا بجد بيبقو الجمال كله
انا بعشق الجسم دا كل حاجه فيها بتبقي قمر الواحد بيحس فعلاً انو معه بطل
عادي دي ميولانا شاب 28 سنة وطول عمري بعشق البنات والنسوان التخينة ال bbw وكل اصحابي بيتريقوا عليا جداااا ..هل فعلا العيب فيا ولا في كتير زيي؟