اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

خاطرة خاطرة سكرانة بـ شلالات اللبن

  • بادئ الموضوع شمس النهار
  • تاريخ البدء
شمس النهار

شمس النهار

نارٌ تحرق.. ونورٌ يهدي
نودزاوي شاعر
برنس الصور
برنس الفضفضة
اسطورة نودزاوي
عضو
ناشر محتوي
ناشر قصص
إنضم
5 مارس 2026
المشاركات
4,835
مستوى التفاعل
7,694
الإقامة
القاهرة
نقاط نودزاوي
66,123
الجنس
أنثي
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
Offline
🔞🔥
بقلم شمس النهار..
قايمة من السرير وجسمي لسه بـيـرعش من الزلزال اللي شق كـسي نصين.. رميت راسي لـ ورا وغمضت عيني وأنا بـتـخـيّل كل دبة زب رشق في لـحمي وخلاني اصوت بـ أعلى صوت.. الـمتعة الحقيقية مش في الـنـيـكة بس.. الـمتعة في "الـبـركة" اللي سايبها الـفحل وراه.. بصيت بـين رجليّ لـقـيت الـلبن لـسه بـيـسيل دافي وكتير وبـيـنقط على فـخادي الـمرمر زي الـشهد الـمـر.. ريحة الـجنس مـالية نـفوخي ومـخلية جـتـتي مـرخيّة كأني شـربت خـمرة مـعتـقـة.. كل عـرق في جـسمي بـيـنبض بـ الـلذة والـكسرة الـحلوة.. أحـا على الـجـمال الست.. إنتي اللي بـتـولعي الـدكر وبـتـطـفي ناره بـ الـعسل اللي بـيـنزل من كـسك الـوارم.. رفـعت إيدي لـمست لـحـمي الـمـوجوع وقـلت في سـري: "يـسـلم الـزُب اللي خـلى ادوخ واشوف الـنجوم في الـضهر".
 
  • انا سخنت كده ليه
  • أعجبني
  • أحببته
التفاعلات: الحلانجي, منو منو, ♥️٠٠تيم٠٠♥️ و شخص آخر

♥️٠٠تيم٠٠♥️

سكساوي خبرة
عضو
إنضم
9 فبراير 2026
المشاركات
587
مستوى التفاعل
513
نقاط نودزاوي
3,718
الجنس
عدم الإفصاح
الدولة
ا
توجه جنسي
عدم الإفصاح
Offline
🔞🔥
بقلم شمس النهار..
قايمة من السرير وجسمي لسه بـيـرعش من الزلزال اللي شق كـسي نصين.. رميت راسي لـ ورا وغمضت عيني وأنا بـتـخـيّل كل دبة زب رشق في لـحمي وخلاني اصوت بـ أعلى صوت.. الـمتعة الحقيقية مش في الـنـيـكة بس.. الـمتعة في "الـبـركة" اللي سايبها الـفحل وراه.. بصيت بـين رجليّ لـقـيت الـلبن لـسه بـيـسيل دافي وكتير وبـيـنقط على فـخادي الـمرمر زي الـشهد الـمـر.. ريحة الـجنس مـالية نـفوخي ومـخلية جـتـتي مـرخيّة كأني شـربت خـمرة مـعتـقـة.. كل عـرق في جـسمي بـيـنبض بـ الـلذة والـكسرة الـحلوة.. أحـا على الـجـمال الست.. إنتي اللي بـتـولعي الـدكر وبـتـطـفي ناره بـ الـعسل اللي بـيـنزل من كـسك الـوارم.. رفـعت إيدي لـمست لـحـمي الـمـوجوع وقـلت في سـري: "يـسـلم الـزُب اللي خـلى ادوخ واشوف الـنجوم في الـضهر".
صحة وهنا يا قلبي ♥️
 
  • أحببته
  • أعجبني
التفاعلات: منو منو و شمس النهار
أعلى