شمس النهار
نارٌ تحرق.. ونورٌ يهدي
نودزاوي شاعر
برنس الصور
برنس الفضفضة
اسطورة نودزاوي
عضو
ناشر محتوي
ناشر قصص
- إنضم
- 5 مارس 2026
- المشاركات
- 4,835
- مستوى التفاعل
- 7,686
- الإقامة
- القاهرة
- نقاط نودزاوي
- 66,117
- الجنس
- أنثي
- الدولة
- مصر
- توجه جنسي
- عدم الإفصاح
Offline
🤡 مـلحمة: عناتيل الورق.. و "الفاشوش" في السرير 🤡
يا شماتة أبلة طازة فيكم يا "عناتيل" آخر زمن.. الواحد من دول تلاقيه بره البيت صوته يهد حيطان، وشايل السـبحة وبـ يـرسم الوقار، ولو اتكلم عن الفحولة يـخـلي النسوان تـتـغـمى من الهيبة.. يـدخل البيت بـ "شـنباته" اللي واقف عليها الـصقر، وأول ما الـسـت تـلبس القميص وتـفتح الـسـتـارة، تـلاقي الـسبع بـقى "كتكوت مبلول"..
يـعمل فيها "عنتر" وهو لسه بـ يـقـلع الـشراب، ويـفضل يـوصف في زبـه اللي بـ يـهد الجبال، وأول ما اللـحم يـلمس اللـحم، و",الست" تـفـتح لـه بـوابـة الـمـتـعة وتـستنى "الـرزع" اللي بـ يـهز العضم، تـلاقي الـفحل بـدأ يـنـهج وكأنه طالع مطلع السيدة عائشة.. بـالـظبط "ثـلاث خـبطات" والـرابعة بـ تـكون "كـارثة"، الـسـيد "عنتيل" بـ يـغـرق في شـبـر مـيـة، ويـرمـي بـ لـبـنه الـخفيف كأنه بـ يـطفي سـيجارة، ويـقـلب على ضهره ويـقول بـ كل بـرود: "شـفتي يا ولية الفـحولة بـتـعمل إيه؟"..
فـحولة إيه يا "أبو نـفـسة قـصـيرة"؟ ده الـسـت لسه بـتـقول يا هادي، و"كسها" مـلحـقـش يـسخن، وإنت نـزلت لـبـنك وجـريت تـنـام وتـشخر.. والـلـه يا رجالة "الفاشوش"، الـوحدة فيكم تـستاهل "طـرحة" مـش شـنبات، والـعـنتيل بـجـد هو اللي يـرزع لـ حـد ما الـسـت تـقول "حـرمت"، مـش اللي يـرمي الـبـيـاض ويـهـرب بـ الـعـياض!
يا شماتة أبلة طازة فيكم يا "عناتيل" آخر زمن.. الواحد من دول تلاقيه بره البيت صوته يهد حيطان، وشايل السـبحة وبـ يـرسم الوقار، ولو اتكلم عن الفحولة يـخـلي النسوان تـتـغـمى من الهيبة.. يـدخل البيت بـ "شـنباته" اللي واقف عليها الـصقر، وأول ما الـسـت تـلبس القميص وتـفتح الـسـتـارة، تـلاقي الـسبع بـقى "كتكوت مبلول"..
يـعمل فيها "عنتر" وهو لسه بـ يـقـلع الـشراب، ويـفضل يـوصف في زبـه اللي بـ يـهد الجبال، وأول ما اللـحم يـلمس اللـحم، و",الست" تـفـتح لـه بـوابـة الـمـتـعة وتـستنى "الـرزع" اللي بـ يـهز العضم، تـلاقي الـفحل بـدأ يـنـهج وكأنه طالع مطلع السيدة عائشة.. بـالـظبط "ثـلاث خـبطات" والـرابعة بـ تـكون "كـارثة"، الـسـيد "عنتيل" بـ يـغـرق في شـبـر مـيـة، ويـرمـي بـ لـبـنه الـخفيف كأنه بـ يـطفي سـيجارة، ويـقـلب على ضهره ويـقول بـ كل بـرود: "شـفتي يا ولية الفـحولة بـتـعمل إيه؟"..
فـحولة إيه يا "أبو نـفـسة قـصـيرة"؟ ده الـسـت لسه بـتـقول يا هادي، و"كسها" مـلحـقـش يـسخن، وإنت نـزلت لـبـنك وجـريت تـنـام وتـشخر.. والـلـه يا رجالة "الفاشوش"، الـوحدة فيكم تـستاهل "طـرحة" مـش شـنبات، والـعـنتيل بـجـد هو اللي يـرزع لـ حـد ما الـسـت تـقول "حـرمت"، مـش اللي يـرمي الـبـيـاض ويـهـرب بـ الـعـياض!