زى الكوتشينهاي لعبة سكرو دي
انزلها من جوجل بلاي عاديزى الكوتشينه
اللعبة حلو لسة منزلها حالاكان فى حد مكلمنى على لعبة اسكرو
هنلعب ؟
اسمها اياللعبة حلو لسة منزلها حالا
طلعت سكرو غير الي معايا
اسمها اي
اسمها skruطلعت سكرو غير الي معايا
بنلعبها ف الحقيقةبس دي مش لطيفة زي ما تكون علي الحقيقة
الاحلي اونو دومينو حاجات من دي
اهاابنلعبها ف الحقيقة
انا لسه عارفه دى من يومين
بتحبي البنوتي وله لاكان فى حد مكلمنى على لعبة اسكرو
هنلعب ؟
Ele-2010اللعبه حلوه بصراحه نلعبها عادي
ده كود ايه ؟Ele-2010
الزرقاء صح ؟اسمها skru
اهالزرقاء صح ؟
اسمى فيهاده كود ايه ؟