اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

استشارة مهم جدا علشان عايز انيك

ه

هموت على جارتي

سكساوي بادئ الطريق
عضو
إنضم
21 يونيو 2026
المشاركات
12
مستوى التفاعل
2
نقاط نودزاوي
119
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
Offline
في نسوان كتير في حياتي نفسي اوي افشخهم يعني مثلا جارتي فاجره اوي وجوزها خساره فيها وعندها خمس عيال بس بينا احترام وعمري ما اتعاملت معاها في حاجه
وبرضو في في البلد نسوان وقرايبي فاجرين نييك وفي واحده جيرانا في البلد شرموطه وبتتناك ومقضياها بس هي دلوقتي كبرت عايز افتح معاها كلام تنصحني اقولها اي
وفي واحده برضو بينا هزار وكدا وجوزها مسافر وعيالها صغيرين ودي بقا نفسي اوي واكتر واحده ممكن توافق ف عايز دخله برضو عليها
 
ي

يوسف الفاشخ

المستشار ⚖️
نودزاوي شاعر
نودزاوي حكيم
نودزاوي رياضي
اسطورة نودزاوي
عضو
إنضم
5 أغسطس 2025
المشاركات
816
مستوى التفاعل
711
الإقامة
الصعيد
نقاط نودزاوي
50,991
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
Offline
يعنى اى جوزها خساره فيها مين انت عشان تحكم ع الناس و تقول مين حلو لمين و مين خساره ف مين

نصيحه منى ليك انت عينك زايغه و شكلك لسه عيل ف لو فضلت بنفس الأسلوب و الطريق ده هتلاقى نفسك ف مصيبه اعقل انت مش قد فضيحه ولا حبس ف قضيه مخله زى دى
 
ه

هموت على جارتي

سكساوي بادئ الطريق
عضو
إنضم
21 يونيو 2026
المشاركات
12
مستوى التفاعل
2
نقاط نودزاوي
119
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
Offline
يعنى اى جوزها خساره فيها مين انت عشان تحكم ع الناس و تقول مين حلو لمين و مين خساره ف مين

نصيحه منى ليك انت عينك زايغه و شكلك لسه عيل ف لو فضلت بنفس الأسلوب و الطريق ده هتلاقى نفسك ف مصيبه اعقل انت مش قد فضيحه ولا حبس ف قضيه مخله زى دى
قصدي انها بطل يسطا وبيضه اوي وجسمها فورتيكه وهو ولا حلو وتخين ومض بيكون في البيت اغلب الوقت

وبعدين الواحد فعلا بتاعه هيوديه في داهيه بس لازم يجرب علشان يهدى
 
ي

يوسف الفاشخ

المستشار ⚖️
نودزاوي شاعر
نودزاوي حكيم
نودزاوي رياضي
اسطورة نودزاوي
عضو
إنضم
5 أغسطس 2025
المشاركات
816
مستوى التفاعل
711
الإقامة
الصعيد
نقاط نودزاوي
50,991
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
Offline
قصدي انها بطل يسطا وبيضه اوي وجسمها فورتيكه وهو ولا حلو وتخين ومض بيكون في البيت اغلب الوقت

وبعدين الواحد فعلا بتاعه هيوديه في داهيه بس لازم يجرب علشان يهدى
لسه بدرى عليك عشان تفهم كلامى عموما افعل ما شئت
 
أعلى