بعد ما خلصنا شغل ومشينا كنا متعودين نروح سوا بالاسكوتر بتاعي كنت بنزل اجيبه من جراج الفندق وهو بيستناني نروح سوا عشان مناطقنا جمب بعد والسكة واحدة يومها معرفش ليه حسيت بنوع من المغامرة رهيب أن الواد عجبني وبذات لما بدأت أجمع العلوقية لي كانت بتظهر منه قدامي كل ما نبقي لوحدنا وأنا في الأول مكنتش فاهم أصلا كان دايما يتعمد يوطي قدامي فجأة كأنه وقع حاجة وف ظغط الشغل دايما يحك فيا ف المطبخ قال يعني مخدش باله بدأت افتكر كل ده ولما فهمت حسيت إني بدأت اهيج عليه بالذات لما شوفت جسمه ف لوكر وأحنا بنغير الواد كان بنت حرفيا بيحلق شعر جسمه كله وبينعمه وبيهتم بريحته فشخ ومظهرو كان طوله ١٦٠ ووزنه ٦٥ مفيهوش غلطة وابيض وشعرو ناعم وعسول وروحه حلوة وده الأهم اليوم ده بذات بقي اللي هيجني أوي كده إني كنت ف نص الشيفت واحد صاحبي من لي شغالين ف بار مديني كاسين وسكي مستورد كان بسطني فشخ وده لي خلاني اهيج ع واد وأحنا ماشين بالاسكوتر بقيت ادوس فرامل فجأة واخليه يلزق فيا وهو لما كان بيركب بيحب يحضني اوي بشكل ملحوظ وكنت ببقي فاكره خايف مش أكتر أتاريه بيحب يمسك عضلات جسمي وانا سايق وعضلات بطني يحضنها ب ايدو أوي وينام ع ضهري بخدودو كأنه تعبان يا عيني ومفرهد من الشغل لحد ما جتلي فكرة مقدرتش أفوتها..
لو عاوزني أقولكم عليها قولولي كمل ف الكومنتات ؟
لو عاوزني أقولكم عليها قولولي كمل ف الكومنتات ؟