عملتها ازاي بجد
و**** يحب اني حاولت عبين مزهقت ، بلأخير تركت الموضوع وقلت بس **** بده اياني اترك بتركانا بقالي سنتين بحاول ومش عارف بس مش راضي ابطل محاولة
محاولات كتير و اكتر لحد ام جت معايا بس كنت بحاول كتير جدا لحد ام عرفت لي بتعمل كدا و حلت المشكله و بطلت بس مكنش سهلعملتها ازاي بجد
بص انا بطلت كتير و كنت برجع هيا الفكره ليها علاقه بي الإرادة و التحكم في الذات انا اخر مرا بطلت ٣ شهور او اكتر و رجعت بي مزاجي و عادي ابطل تانيحد جرب يبطل يضرب ١٠ وبطل فعلا