اول ما بتصحي دا طبيعي عادي متخفش منو بالعكس دي حاجه تطمنك انما الباقي انت هيجان بس مش اكتر😂😂هو ليه يبقي واقف ليل نهار يعني اصحي من النوم يكون هيقطع الشورت قبل ما انام يبقي هيخرم البنطلون الي عنده حل يقولو بعد اذنكو
😂😂اول ما بتصحي دا طبيعي عادي متخفش منو بالعكس دي حاجه تطمنك انما الباقي انت هيجان بس مش اكتر😂😂
عاوزه يكون نايم ؟هو ليه يبقي واقف ليل نهار يعني اصحي من النوم يكون هيقطع الشورت قبل ما انام يبقي هيخرم البنطلون الي عنده حل يقولو بعد اذنكو
لا بس مش للدرجه ديعاوزه يكون نايم ؟