احذفه بعدين
سكساوي بريمو
عضو
- إنضم
- 13 يونيو 2026
- المشاركات
- 239
- مستوى التفاعل
- 91
- نقاط نودزاوي
- 1,524
- الجنس
- ذكر
- الدولة
- مصر
- توجه جنسي
- لا انجذب جنسيا
Offline
ليه البنات كده كائنات غريبة فشخ يعني اعتقد لولا الحب والشهوة كنت هكسم تعاملي مع البنات بجد صنف غريب
يعني انا اهو كنت سعيد اني بدأت اتحسن واركز في حياتي واتقبل علاقتي بيكي المش مفهومة الهي عباره عن كام رسالة كل يومين الصبح واختفاء ( كانت بتكلمني تشارك حياتها وكله ولما ابعت ترد وكده وحتي وهي نازله كل ساعة بنكلم ) مقدر الظروف والحوارات بس متخشش تكلمني الهو كلمتين والساعة ٣ بعد الظهر تقولي هنام مكملتش تلت ساعة عايزه تهربي متكلميش اهربي بطريقة شيك حاجه خرا وبضان وتسأل نفسك طب ليه عملت ايه طب وصلت ليه لكده تدور مفيش هي رخامه بقي توحشك بجد لدرجة انك عشان هي مش بيفرق معاها بقيت مش بتهتم ومعتقدش انك بتعملي مع كل الناس كده سواء صحابك او صحباتك ايا كان حاجه خرا يعني كل الهو ما بتصدق تفوق وتركز في حياتك الهو استني اما اعشمك
صنف خرا بجد عايزينك يبقي قلبك ميت وتديهم مليون فرص وتصبر ويقلبوا عليك بمزاجهم يحنوا بمزاجهم
وفي شوية خولات وعلوق هما اولي بالكلام مني زبي يسطا انت وهو تعالي مصمص ياعم هتنبسط فشخ اطمن ياعم انا كده كده صاحي وبتحول للشخص الوسخ البحبه فاطمن هخليك تمصلي بروقان لو ملكش في المصمصه صدرلي دماغك عشان هنيكك في افكارك
عارف بقيت بكيف بالوجع ده الفي قلبي ده الهو عارف لما تبقي واخد رصاصة ومصاب ومتعصب فشخ ونازل مكمل حرب زي الوحوش بقيت وسعيد فشخ بإني برجع وبفوق وسعيد إني بتقدم في حياتي حتي لو ببطء
واه يسطا لسه بزعل وحزين ونفسي فيها فشخ بس هعمل ايه مش بإيدي بس كل البإيدي اني بكسم قلبي وافوق واكمل
واوقات بنهار واقوم هي ديه الحياة
ومازلت طماع وعايزها وبحبها فشخ ومفيش بعدها ولا هيبقي فيه وعايز اروح اشوفها ومش هنساها ولا حبي بيقل بس بردو افتكرت اني راجل مش عيل
صدعتكم وبراحتي
عشان أنا أحمد
يعني انا اهو كنت سعيد اني بدأت اتحسن واركز في حياتي واتقبل علاقتي بيكي المش مفهومة الهي عباره عن كام رسالة كل يومين الصبح واختفاء ( كانت بتكلمني تشارك حياتها وكله ولما ابعت ترد وكده وحتي وهي نازله كل ساعة بنكلم ) مقدر الظروف والحوارات بس متخشش تكلمني الهو كلمتين والساعة ٣ بعد الظهر تقولي هنام مكملتش تلت ساعة عايزه تهربي متكلميش اهربي بطريقة شيك حاجه خرا وبضان وتسأل نفسك طب ليه عملت ايه طب وصلت ليه لكده تدور مفيش هي رخامه بقي توحشك بجد لدرجة انك عشان هي مش بيفرق معاها بقيت مش بتهتم ومعتقدش انك بتعملي مع كل الناس كده سواء صحابك او صحباتك ايا كان حاجه خرا يعني كل الهو ما بتصدق تفوق وتركز في حياتك الهو استني اما اعشمك
صنف خرا بجد عايزينك يبقي قلبك ميت وتديهم مليون فرص وتصبر ويقلبوا عليك بمزاجهم يحنوا بمزاجهم
وفي شوية خولات وعلوق هما اولي بالكلام مني زبي يسطا انت وهو تعالي مصمص ياعم هتنبسط فشخ اطمن ياعم انا كده كده صاحي وبتحول للشخص الوسخ البحبه فاطمن هخليك تمصلي بروقان لو ملكش في المصمصه صدرلي دماغك عشان هنيكك في افكارك
عارف بقيت بكيف بالوجع ده الفي قلبي ده الهو عارف لما تبقي واخد رصاصة ومصاب ومتعصب فشخ ونازل مكمل حرب زي الوحوش بقيت وسعيد فشخ بإني برجع وبفوق وسعيد إني بتقدم في حياتي حتي لو ببطء
واه يسطا لسه بزعل وحزين ونفسي فيها فشخ بس هعمل ايه مش بإيدي بس كل البإيدي اني بكسم قلبي وافوق واكمل
واوقات بنهار واقوم هي ديه الحياة
ومازلت طماع وعايزها وبحبها فشخ ومفيش بعدها ولا هيبقي فيه وعايز اروح اشوفها ومش هنساها ولا حبي بيقل بس بردو افتكرت اني راجل مش عيل
صدعتكم وبراحتي
عشان أنا أحمد