غريب عن العالم
سكساوي الاصلى
عضو
نودزاوي قديم
- إنضم
- 5 ديسمبر 2021
- المشاركات
- 3,666
- مستوى التفاعل
- 2,653
- نقاط نودزاوي
- 29,176
- الجنس
- ذكر
- الدولة
- مصر
- توجه جنسي
- أنجذب للإناث
Offline
من الفانوس ياهانماموت واعرف بتطلع منين زى عفريت العلبه 😂😂
من الفانوس ياهانماموت واعرف بتطلع منين زى عفريت العلبه 😂😂
والنعمه ما ما حصل دى اختشي منىاشاعات مين ياهانم انا شايف بعنيا
كنت متأكده التأخير ده فيه موضوع بيتكتب 😛مغرور هو من يظن نفسه سلطان علي قلب أنثي
كما تملكه الغرور سيتملكه الشقاء في الاستغناء منها
هي صبر لا يعلمه سوي ........
هي الطاعة في ثوب امراءة
هي أم وأخت وزوجه وابنه هي الشخص الكامل بلي استغناء
هي تنفر حين ترفع راية الشقاء
هي دولة وترعي كما يرعي الرجال في السراء والضراء.
احسنتي وابدعتي وكالعادة ليدي روني 🌸 🌹
متعرفيش اني مراقب كل تحركاتكماموت واعرف بتطلع منين زى عفريت العلبه 😂😂
كلام جميل تسلم ايدك حقيقيأنتِ يا من تحملين في طياتكِ كل معاني الجمال والأنوثة، أنتِ الحلم الذي يضيء عتمة الليل، والواقع الذي يسرق الأنفاس. أنتِ الورد في ربيع الحب، والعطر الذي يسكن القلب ولا يزول. في عينيكِ تنساب النجوم كأنها عروس الكون، وفي ابتسامتكِ يكمن سحر لا يُضاهى، يجبر العالم أن ينحني إجلالًا.
أنتِ الحنان الذي لا ينضب، والقوة التي لا تُكسر. تحملين في قلبكِ دفء الأمومة وبراءة الطفولة، وفي روحكِ يكمن البحر بأمواجه العاتية والهادئة. أنتِ الحضن الذي يزيل الألم، والنبض الذي يُحيي الحب من جديد.
إنكِ شمس لا تعرف الغروب، وسماءٌ تسكنها أحلامٌ لا تعرف الحدود. لديكِ كبرياء الملكات، لكنكِ تعطين الحب بلا حساب. وإن قررتِ الرحيل، فإن رحيلكِ هو صمتُ العواصف، لا تُنسى بصمتها، بل تترك أثرًا يعصف بكل قلب.
أنتِ القصيدة التي لا تكتب، والأسطورة التي لا تنتهي. كيف لا أتغزل بكِ وأنتِ الحياة في أبهى صورها؟
ميرسي يا ليدي 🙏🙏كلام جميل تسلم ايدك حقيقي
لا دي روني انتي معاكي كتير ولا ايهوالنعمه ما ما حصل دى اختشي منى
يا حوستى طب استنى اغطى الكاميرامتعرفيش اني مراقب كل تحركاتكم
أعظم جهاز مخابرات
قالتلك الحقيقه و لا لسه يا حضرة الظابطلا دي روني انتي معاكي كتير ولا ايه
اعترفي اعترفي
ده جمله فى فيلملا دي روني انتي معاكي كتير ولا ايه
اعترفي اعترفي
كاميرات ياهانميا حوستى طب استنى اغطى الكاميرا
احنا نروح القسم بقي 😆😆قالتلك الحقيقه و لا لسه يا حضرة الظابط
انتى بتسلمينيقالتلك الحقيقه و لا لسه يا حضرة الظابط
قسم ليه مالظابط هنااحنا نروح القسم بقي 😆😆
لسه لسهقالتلك الحقيقه و لا لسه يا حضرة الظابط
👀كاميرات ياهانم
متعرفيش اني مااقدر اقرا افكارك
ومن عنيكي اقدر اقولك كل اسرارك
الكوميك :والنعمه ما ما حصل دى اختشي منى
كله هيبانانتى بتسلميني
انا بسأله يا عبيطه بس بتأكد 😂😂😂😂انتى بتسلميني