هاي كمية قليلة كثير لازملك فحل مثلي يقذف اللبن ضعف هذه الكمية مشان تشبع وتصير حامل بأسرع وقت
اموت فيه خاصة لما بيكون كدة ساخن وكثيف وفيه طعم الفحولةيالهوي علي جمال اللبن بعشقه
بس أنت لازملك كميات كبيرة وساخنة وكثيفة عشان تشبع وتحمل بأسرع وقت تعال نكمل خاصاموت فيه خاصة لما بيكون كدة ساخن وكثيف وفيه طعم الفحولة
نفسي الاقي الحلاوة ديه
صحتك جايباكي يعني؟نفسي الاقي الحلاوة ديه
حاجة تقرف
ياريت نغير كل الأفكار القذرة دي عشان مفيش حاجة اسمها ديوث او القرف ده او حتي شاذحاجة تقرف
امال أنا بعمل ايه🙈ياريت نغير كل الأفكار القذرة دي عشان مفيش حاجة اسمها ديوث او القرف ده او حتي شاذ