ف يوم وأنا راجع من شغلي الساعة ٤ الفجر دخلت العمارة بتاعتنا وكان الجو هادي فيها خالص وأنا طالع سمعت صوت حد ف المنور بيتأوه وبيتوجع أووي وعمال يقول مش قادر بيحرقني أوي الفضول قتلني وكنت عاوز أشوف في أي وأي اللي بيحصل بظبط اضطريت أطلع دور كمان عشان الشباك بتاع المنور كان فدور الأول وكمان عشان ابص...