اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

سكس محارم

  1. الزبير هاني

    دودو الهايجه تتناك من أخوها وأبوها

    الجنس في حياة الإنسان غريزة فطرية وتحقق له متعة الإستمتاع بشهواته وإشباع غرائزه ويُشعره بسعادة كبيرة. وغالباً ما يميل الفرد (سواءً كان ذكراً أو أنثى) الي ممارسة الجنس داخل نطاق الأسرة برضا وموافقة الطرف الثاني ويكون أكثر أماناً وسرية ومتعة كبيرة. وهناك سلوك غريزي فطري للإنجذاب الجنسي داخل الأسرة...
  2. الزبير هاني

    قصص سكس محارم مريم بتتناك من أخوها التوأم وأبوها

    تحكي مريم عن علاقتها الجنسية وإستمتاعها مع أبوها وأخوها التوأم فادي.... وتقول : ________________ أنا وفادي أخي التوأم الآن عمرنا 20 سنه. ‏ولنا غرفة نوم مشتركة منذ صغرنا لأننا توأم وحيدين وليس لدينا إخوات ولا إخوان تاني. وحتى الآن غرفة نومنا مشتركة. ونعشق بعض منذ صغرنا. وبابا وماما أطباء...
  3. L

    قصص سكس محارم تابع نانا وفتح اميره

    بعد حلفه النياكه مع نانا واميره دخلت اعمل دوش وهني ضلو يلحسو لبعض ويضحكو مع بعض واتصلت زوجتي الو ادم هلا عمري كيف شو كيفكم شو عاملين ابدا ولاشي انا كنت اتحمم والبنات جوا البنات؟؟؟ اي نانا واميره بالغرفة رحت باب الغرفه وهمست ل نانا امها عالخط ردت هاي ماما شتقنالك معنا ايمت طالعه ردت وقالت...
  4. L

    قصص سكس محارم تابع نانا وبنت خالتها

    بعد اول جوله نياكه مع نانا والزنا ونياكه المحارم كنا سوا بالبيت وطلبت منها تتصل ب اميره وتخليها تجي لعندها وتمارس معها سحاق وعساس انا مش بالبيت وفعلا ما طولت اميره واجت ودخلت غرفة نانا وكانت نانا لابسه فستان نوم قصير اسود شفاف واميره لابسه عبايه و**** وتحتها لابسه شورت قصير وبروتيل حفر ضيق بارز...
  5. النييكك

    قصص سكس محارم انا وعمتي وبنتها

    نهاية القصه كانت حنين عايزاني افتحها وانا مردتش عليها ونمت.. صحيت تاني يوم كان يوم جمعه وعمتي كانت اجازه وحنين كان عندها دروس لما صحيت عمتي كانت نايمه دخلت خدت شاور وانا بستحمه عمتي خبطط وفتحتلها لقتها قالعه وبتقولي هستحمه معاك دخلت وامسكت الليفه فضلت تدعكلي جسمي وبتاعي وقف قعدت تهز فيه وتقولي...
  6. النييكك

    قصص سكس محارم انا وعمتي وبنتها

    انا اول مره اكتب وكده بس متابع الموقع من بدري وحصل معايا موضوع ف حبيت اكتبه.. في البدايه انا اسمي فارس عندي19سنه وساكن في القاهرة كنت رايح فرح ناس قرايبي في الاسكندريه واتعرفت علي بنت عمتي هناك علشان هي ساكنه في محافظه وانا في محافظه مكناش بنشوف بعض ومكنتش اعرفها ولا هي تعرفني المهم هي اسمها...
  7. آ

    قصص سكس محارم سلوي و اخوها

    أنا اسمي سلوى وعمري دلوقتي 35 سنة، وأخويا اسمه محمود عمره دلوقتي 28 سنة. اتجوزت من راجل كبير في السن كان عنده زوجة تانية أكبر مني، وبكدا بقيت محرومة من النيك الحقيقي لسنوات طويلة. وكنت دايماً بفكر في طريقة أروي فيها عطش للجنس، ومش لاقية أي طريقة في ظروف مجتمعاتنا المحافظة. كانت عيلتنا اتعودت...
  8. آ

    قصص سكس محارم ازاي ناك خالته بعد ما اتحرش بيها في الاتوبيس

    اسمى عمر و عمرى الآن 30 سنة هذه القصة التى احكيها حقيقة حدثت لى يوم كان عمرى 14 سنة و كان كل خبرتى فى الجنس هو العادة السرية طلبت منى فى هذا اليوم خالتى و اسمها سهير و تسكن فى الحوامدية جيزة اتت لزيارتنا حيث منزلنا قرب مستشفى ام المصريين و طلبت منى ان اذهب معها لوسط البلد حيث انها تريد ان تتسوق...
  9. M

    أفلام سكس اجنبي فيديوهات سكس عوائل روسية أمهات وأخوات

    فيديوهات سكس نيك عوائل روسية بين الأم و الإبن و بين الإخوة واجسام حلوة وهايلة بوضعيات جامدة رابط مشاهدة مباشرة https://upvideo.to/v/dtkzd1i6hylh/Xvideos_Embed.flv رابط تحميل متعدد https://mir.cr/0HBMJBC1 رابط مشاهدة مباشرة...
  10. س

    فلاحه تنتاك من جوز اختها في زرييه بتقوله متصورش كسي بقي

    مشاهدة الجزاء الاول https://upvideo.to/v/xacw9fevn8ad الجزاء التاني https://upvideo.to/v/icdtm5xrcxmm
  11. س

    اخ بينك اخته فوق السطح

    مشاهدة مباشرة
  12. el3araby

    صور سكس عربي ألبوم | اجسام عربيه فاجره 🔥🔥 | 2

    البلدي يوكل👌🔥
  13. el3araby

    صور سكس عربي ألبوم | اجسام عربيه فااجره🔥🔥|

    تابعوني لترو كل جديد ودقيقه من وقتك قم بزيارة حسابي لترى باقي الالبومات ولن تندم💥 صور نسوان عربيه هايجه بأجسام جباره👌👇
  14. neswangy74

    جاوب بصراحة تسمحلي انيك محارمك او مراتك

  15. Q

    قصص سكس محارم خالتي الجميلة علا

    في البداية احب ان اعرفكم ب اسمي قصي من سوريا عمري ٢٣ كنت اسكن في بيت جدي بسبب دراستي واستقراري في سوريا بعيداً عن اهلي من وقت كات عمري ١٣ سنة وانا اتجسس على خالتي لدرجة اني وضعت كاميرة تسجيل في غرفتها ركنت دائماً اتمنى ان اتلمس جسدها الابيض الى ان تزوجت وانقطعت احلامي بعد اشهر من زواجها سافر...
  16. neswangy74

    زبري التخين وجسمي مشتهيين النيك

  17. ا

    قصص سكس محارم قصتي مع اختي الجامعية

    مرحبا أعزائي القراء عشاق سكس المحارم. اولا اعرفكم بنفسي انا احمد من سوريا مقيم في السويد عمري ٢٥ سنة طويل جسمي رياضي وعاشق للسكس بكل انواعه قصتي اليوم مع اختي الجامعية واسمها مروة. تبدا قصتي مع اختي التي تصغرني ب ٣ سنوات عندما انتقلت للعيش معها في نفس البيت بسبب احكام شغلي انا مثل كل الشباب عاشق...
  18. غ

    جروب ماسنجر

    هعمل جروب ماسنجر متخصص فى السكس و كل الانواع ال حابب يشارك يبلغنى يبعتلى رسالة واضيفة
  19. الهايج نيك

    طلب دكر لمحارم

    فيه حد من محارمك شوفتها بتتناك قبل كده 😉😋
  20. عمر الصعيدي

    قصص سكس محارم جوز اختى وعمايله

    الحلقة الاولى انا اسمى حسناء فى العشرينات من عمرى اترددت كتير قبل مكتب حكايتى دى هنا فى الموقع بس بسبب المتعةاللى حسيت بيها من اللى بيحصلى لما بشوف القصص هنا واللى السبب انى اعرف الموقع ده وقصص المحارم كان جوز اختى حمادة اللى محور القصة بينى وببنه وشقاوته معايا هى اللى وصلتنى انى اكتب حكايتى...
أعلى