هو نفسيا ابتاس اتعلقت بيها علشان هي السنه اللي جات قبل الخراب اللي جه والوباء اللي انتشر والحظر وطبعا الدربكه والحروب وي وي ويليه ٢٠١٩ هي السنة اللي كل الناس اتعلقت بيها وبقت شبه الخنجر اللي محدش راضي ينساه الي الان
وبقت السنة المحورية وكله مش راضي يتخطاها
اتفق معاك كلام صحيح وعلي رأي الباتشينو قالكهو نفسيا ابتاس اتعلقت بيها علشان هي السنه اللي جات قبل الخراب اللي جه والوباء اللي انتشر والحظر وطبعا الدربكه والحروب وي وي وي
فا كل الناس بتقول ياااه ولا نرجع بالزمن إللي كان قبل الجائحه وبس يباشا
لا دي على رأي الخلوق محمد عبعاطي😂اتفق معاك كلام صحيح وعلي رأي الباتشينو قالك
هز الخول ولا تنيكه
كلها زعامة مافيا في الاخر يسطا 😂😂لا دي على رأي الخلوق محمد عبعاطي😂