اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة
  • تم تغير عنوان الموقع من سكساوي الي نودزاوي لمزيد من التحديثات مع تغير رابط الموقع

قصص سكس محارم أخواتي والمصيف ، محارم وشذوذ غير متوقعه!! (عدد المشاهدين 5)

G

Godza

سكساوي بادئ الطريق
عضو
إنضم
8 مارس 2022
المشاركات
14
مستوى التفاعل
72
نقاط نودزاوي
23
الجنس
ذكر
الدولة
Alexandria
توجه جنسي
ثنائي الميل
غير متاح
في البداية ومن غير ما اطول عليكم اسمي ماجد 25 سنة خريج آداب ..
عيلتي الصغيرة بتتكون من اخواتي البنات
ريم : 23 سنة
بسمه : 20 سنة
لوجين : 17 سنة
ماما هدى 47 سنة وبابا ابراهيم 55 سنة ..
عيلة عادية واخدانا الدنيا وكل واحد فينا مهتم بالسوشيال ميديا وصحابه ، ميسورين الحال بس مش اوي يعني طبقه فوق متوسطه .. عندنا شاليه في الساحل كان بابا شاريه زمان وكل سنه بتطلع فيه مصيف مرة أو مرتين حسب يعني الوقت وكده ..
مش هطول اكتر من كده وهدخل في الموضوع
مكنتش عمري بفكر في اي حد من اخواتي البنات كان ده بالنسبه لي غريب ، مكانش كمان عندي علاقات كتير لحد ما دخلت الجامعه وبدأت علاقاتي تكون مفتوحه سواء بقى نودز أو لقاءات في شقه حد من صحابي مثلا او عند البنت نفسها ف مكنتش طول الوقت هورني وهايج على اي حاجه ..
لحد ما طلعنا المصيف اللي فات شهر 9 ..
المرة دي صاحبة ريم كانت معانا .. ودي كانت أول سنة لريم تقلع فيها ال**** مكنتش متوقع أنها في المصيف كمان هتبقى بالتحرر ده!
صاحبتها هاجر كمان كانت متحرره فشخ وده لفت نظري خصوصا أن جسمها اكبر من جسم ريم في منطقه الصدر والارداف .. المهم روحنا وحطينا الشنط وانا كنت مطبق ف قولت انام وابقى اشهر بليل وخلاص .. الحر خلاني مش عارف انام ف لبست المايوه وكلمت ماما قالتلي أنهم عالبسين وروحت البسين ..
الصدمه كلها كانت أن ريم لابسة مايوه اسود وان بيس مجسم كل حاجه في جسمها .. وهاجر لابسة بيكيني بيصوت من كتر اللي هو شايله لأن تقريبا طيزها وصدرها كانو طالعين بره .. مش محتاج اقول مين اللي كان واخد اللقطه كلها والشباب حرفيا ازبارها واقفه عليهم!
عملت نفسي مش واخد بالي ونزلت الميه مع بوسي ولوچي وقعدنا نلعب ونهزر ومفيش حاجه اليوم عدى عادي وقررنا ننام .. طبعا اوضة البنات مش هتكفيهم هما الاربعه ف كان القرار أن ريم وهاجر هينامو في اوضتي وانا هنام على الكنبة في الصالة ، الكنبة جنب باب اوضتي بالظبط .. كله تمام وقولنا هننام بس معرفتش انام من كتر تفكيري في اللي شوفته! لقيتني واحده واحده بهيج .. قولت معقوله تهيج على اختك وصاحبتها فوق وبطل اللي بتعمله ده ، فضلت بحاول انام لقيت ريم طلعت من باب الاوضه بتبص كده عليا وعلى الاوض لو في حد صاحي ، انا عامل نفسي نايم ، رجعت بتتسحب تاني للاوضه وهنا كانت المصيبة بقى
صوت الاهات الخفيف دليل ان في حاجه بتحصل جوة .. انا سمعت صوت ترباس الباب ف مستحيل اعرف ادخل اقفشهم .. صوت اللسوعة عالجسم شغال دول شكلهم مبسوطين اوي!
اختي وصاحبتها سحاقيات ونايمين مع بعض على بعد كام متر عني!!!
الليل عدى عليا بصعوبة جدا ، تاني يوم بقى كان اصعب! اختي لبست بيكيني ازرق مكنتش متخيل أنه هيبقى بالجمال ده ، وهاجر لبست بيكيني احمر خلاني هيجت تلقائي مع مراعاه اللي حصل بليل ودماغي مش مبطله تفكير فيه ..
قولتلهم اني تعبت ورجعت عالشاليه فكيت الترباس من الباب بشكل يدل أنه راكب بس هو راكب عالهوا ، وقررت اني خلاص هدخل عليهم واللي يحصل يحصل ..
ليلتها مسمعتش اي حاجه تقريبا حد اخد باله من الباب وفي اليوم التالت هاجر شربت ميه كتيرف ريم اخدتها ورجعت بيها عالشالية .. قولت بس فرصتي ..

سيبتهم نص ساعه وروحت وراهم عالشالية ، ماشي على أطراف صوابعي عشان محدش يحس .. فتحت الباب فجأة..
هاجر نايمه ملط على ضهرها وفاتحه رجليها وريم ملط لابسة زب صناعي وبتنيكها في كسها الاتنين كأن الدم انسحب من عروقهم محدش فينا احنا التلاتة نطق .. كسرت الصمت باني قولتلهم كملوا ..
هاجر حاولت تقوم قولتلها كملوا بدل ما افضحكم انتو الاتنين..
ريم: نكمل ازاي؟
انا: زي ما كنتم بتعملوا ..
هاجر: وانت هتقف تتفرج!
انا: لا هقعد. .
قعدت على الكرسي اللي قدامهم وشاورتلهم .. يلا قبل ما حد يجيي
بدأو في محاولات أنهم يرجعوا يهيجو بس الصدمه كانت اجمد
انا : شكلكم محتاجين مساعده ..
وقفت ورا ريم اختي وبدأت افرك صدرها وحلماتها .. قربت لساني من ورا ودنها وبدأت الحس
انا بصوت واطي : ايه؟ نسيتي ازاي تنيكي اللبوة اللي تحت منك دي
ريم نطت من مكانها وقامت تجري، هاجر لسه هتقوم روحت زاققها ومنزل بنطلوني هي تقاوم وانا امسكها وانشف عليها لحد ما حطيت زبي في كسها .. بدأت تعيط وانا مش سايبها ايه حلاوة الكس دي؟ الجسم ده جه تحت مني ازاي . بزازها اللي اكبر من كفوفي احمرو من كتر الدعك وزبي مش مبطل هبد في كسها الدموع وقفت وبدأت تعبيرات وسهل تتغير للهيجان .. نزلت عليها عشان أبوسها كانت سايبه نفسها كأنها ميته .. لقيت ريم من ورايا لبست هدومها وبتعيط وبتترجاني اسيبها .. هاجر بصوت مبحوح قالتلها لا .. لا ميسبنيش ..

هكمل لكم اللي حصل في الجزء الجاي بقى 😘
 
  • أعجبني
  • أحببته
التفاعلات: ahlawy77, Reyad 333, Krrash88 و 21 آخرين
العاشق

العاشق

سكساوي خبرة
عضو
إنضم
9 نوفمبر 2021
المشاركات
517
مستوى التفاعل
3,473
الإقامة
الإسكندرية
نقاط نودزاوي
891
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
جميله جدا
بس الجزء صغير جدا جدا انا ملحقتش اندمج ياريت تتطول في الجزء
تحياتي ليك
 
  • أعجبني
التفاعلات: زبر باشا, Godza, ملك الشهوة و شخص آخر
ahmed asd

ahmed asd

سكساوي متقحرط
عضو
إنضم
14 ديسمبر 2021
المشاركات
31
مستوى التفاعل
375
العمر
26
نقاط نودزاوي
97
غير متاح
كمل كمل
 
  • أعجبني
التفاعلات: زبر باشا و Godza
بشار

بشار

سكساوي بريمو
عضو
إنضم
3 يناير 2022
المشاركات
115
مستوى التفاعل
51
نقاط نودزاوي
2
الجنس
ذكر
الدولة
الأردن
توجه جنسي
ثنائي الميل
غير متاح
جميلة تسلم ايدك
 
  • أعجبني
التفاعلات: زبر باشا و Godza
R

rebellion

سكساوي مبتدأ
عضو
إنضم
1 أبريل 2022
المشاركات
3
مستوى التفاعل
3
نقاط نودزاوي
0
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
حلوة بس حاول تطول شوية عشان الجزء صغير
 
  • أعجبني
التفاعلات: Mopo، زبر باشا و Godza
معز ١٤

معز ١٤

سكساوي بريمو
عضو
إنضم
5 نوفمبر 2021
المشاركات
153
مستوى التفاعل
297
نقاط نودزاوي
14
غير متاح
كمل
 
  • أعجبني
التفاعلات: Mopo، زبر باشا و Godza
أ

أبو الهول

سكساوي مبتدأ
عضو
إنضم
30 مارس 2022
المشاركات
3
مستوى التفاعل
5
نقاط نودزاوي
0
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
كمل
 
  • أعجبني
التفاعلات: Mopo، زبر باشا و Godza
7

7oda

سكساوي شايف نفسة
عضو
إنضم
10 نوفمبر 2021
المشاركات
59
مستوى التفاعل
52
نقاط نودزاوي
0
غير متاح
ميبقاش عندك سرعه ف الأداء
 
  • أعجبني
التفاعلات: Mopo، زبر باشا و Godza
م

محمد ابراهيم إبن محمد

سكساوي مبتدأ
عضو
إنضم
1 أبريل 2022
المشاركات
3
مستوى التفاعل
4
نقاط نودزاوي
0
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
رائع جدا كمل يا فنان،👍
 
  • أعجبني
التفاعلات: زبر باشا و Godza
دكر سادى

دكر سادى

سكساوي مبتدأ
عضو
إنضم
14 ديسمبر 2021
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
نقاط نودزاوي
0
غير متاح
في البداية ومن غير ما اطول عليكم اسمي ماجد 25 سنة خريج آداب ..
عيلتي الصغيرة بتتكون من اخواتي البنات
ريم : 23 سنة
بسمه : 20 سنة
لوجين : 17 سنة
ماما هدى 47 سنة وبابا ابراهيم 55 سنة ..
عيلة عادية واخدانا الدنيا وكل واحد فينا مهتم بالسوشيال ميديا وصحابه ، ميسورين الحال بس مش اوي يعني طبقه فوق متوسطه .. عندنا شاليه في الساحل كان بابا شاريه زمان وكل سنه بتطلع فيه مصيف مرة أو مرتين حسب يعني الوقت وكده ..
مش هطول اكتر من كده وهدخل في الموضوع
مكنتش عمري بفكر في اي حد من اخواتي البنات كان ده بالنسبه لي غريب ، مكانش كمان عندي علاقات كتير لحد ما دخلت الجامعه وبدأت علاقاتي تكون مفتوحه سواء بقى نودز أو لقاءات في شقه حد من صحابي مثلا او عند البنت نفسها ف مكنتش طول الوقت هورني وهايج على اي حاجه ..
لحد ما طلعنا المصيف اللي فات شهر 9 ..
المرة دي صاحبة ريم كانت معانا .. ودي كانت أول سنة لريم تقلع فيها ال**** مكنتش متوقع أنها في المصيف كمان هتبقى بالتحرر ده!
صاحبتها هاجر كمان كانت متحرره فشخ وده لفت نظري خصوصا أن جسمها اكبر من جسم ريم في منطقه الصدر والارداف .. المهم روحنا وحطينا الشنط وانا كنت مطبق ف قولت انام وابقى اشهر بليل وخلاص .. الحر خلاني مش عارف انام ف لبست المايوه وكلمت ماما قالتلي أنهم عالبسين وروحت البسين ..
الصدمه كلها كانت أن ريم لابسة مايوه اسود وان بيس مجسم كل حاجه في جسمها .. وهاجر لابسة بيكيني بيصوت من كتر اللي هو شايله لأن تقريبا طيزها وصدرها كانو طالعين بره .. مش محتاج اقول مين اللي كان واخد اللقطه كلها والشباب حرفيا ازبارها واقفه عليهم!
عملت نفسي مش واخد بالي ونزلت الميه مع بوسي ولوچي وقعدنا نلعب ونهزر ومفيش حاجه اليوم عدى عادي وقررنا ننام .. طبعا اوضة البنات مش هتكفيهم هما الاربعه ف كان القرار أن ريم وهاجر هينامو في اوضتي وانا هنام على الكنبة في الصالة ، الكنبة جنب باب اوضتي بالظبط .. كله تمام وقولنا هننام بس معرفتش انام من كتر تفكيري في اللي شوفته! لقيتني واحده واحده بهيج .. قولت معقوله تهيج على اختك وصاحبتها فوق وبطل اللي بتعمله ده ، فضلت بحاول انام لقيت ريم طلعت من باب الاوضه بتبص كده عليا وعلى الاوض لو في حد صاحي ، انا عامل نفسي نايم ، رجعت بتتسحب تاني للاوضه وهنا كانت المصيبة بقى
صوت الاهات الخفيف دليل ان في حاجه بتحصل جوة .. انا سمعت صوت ترباس الباب ف مستحيل اعرف ادخل اقفشهم .. صوت اللسوعة عالجسم شغال دول شكلهم مبسوطين اوي!
اختي وصاحبتها سحاقيات ونايمين مع بعض على بعد كام متر عني!!!
الليل عدى عليا بصعوبة جدا ، تاني يوم بقى كان اصعب! اختي لبست بيكيني ازرق مكنتش متخيل أنه هيبقى بالجمال ده ، وهاجر لبست بيكيني احمر خلاني هيجت تلقائي مع مراعاه اللي حصل بليل ودماغي مش مبطله تفكير فيه ..
قولتلهم اني تعبت ورجعت عالشاليه فكيت الترباس من الباب بشكل يدل أنه راكب بس هو راكب عالهوا ، وقررت اني خلاص هدخل عليهم واللي يحصل يحصل ..
ليلتها مسمعتش اي حاجه تقريبا حد اخد باله من الباب وفي اليوم التالت هاجر شربت ميه كتيرف ريم اخدتها ورجعت بيها عالشالية .. قولت بس فرصتي ..

سيبتهم نص ساعه وروحت وراهم عالشالية ، ماشي على أطراف صوابعي عشان محدش يحس .. فتحت الباب فجأة..
هاجر نايمه ملط على ضهرها وفاتحه رجليها وريم ملط لابسة زب صناعي وبتنيكها في كسها الاتنين كأن الدم انسحب من عروقهم محدش فينا احنا التلاتة نطق .. كسرت الصمت باني قولتلهم كملوا ..
هاجر حاولت تقوم قولتلها كملوا بدل ما افضحكم انتو الاتنين..
ريم: نكمل ازاي؟
انا: زي ما كنتم بتعملوا ..
هاجر: وانت هتقف تتفرج!
انا: لا هقعد. .
قعدت على الكرسي اللي قدامهم وشاورتلهم .. يلا قبل ما حد يجيي
بدأو في محاولات أنهم يرجعوا يهيجو بس الصدمه كانت اجمد
انا : شكلكم محتاجين مساعده ..
وقفت ورا ريم اختي وبدأت افرك صدرها وحلماتها .. قربت لساني من ورا ودنها وبدأت الحس
انا بصوت واطي : ايه؟ نسيتي ازاي تنيكي اللبوة اللي تحت منك دي
ريم نطت من مكانها وقامت تجري، هاجر لسه هتقوم روحت زاققها ومنزل بنطلوني هي تقاوم وانا امسكها وانشف عليها لحد ما حطيت زبي في كسها .. بدأت تعيط وانا مش سايبها ايه حلاوة الكس دي؟ الجسم ده جه تحت مني ازاي . بزازها اللي اكبر من كفوفي احمرو من كتر الدعك وزبي مش مبطل هبد في كسها الدموع وقفت وبدأت تعبيرات وسهل تتغير للهيجان .. نزلت عليها عشان أبوسها كانت سايبه نفسها كأنها ميته .. لقيت ريم من ورايا لبست هدومها وبتعيط وبتترجاني اسيبها .. هاجر بصوت مبحوح قالتلها لا .. لا ميسبنيش ..

هكمل لكم اللي حصل في الجزء الجاي بقى 😘
Godzaكمل بس طول فى الاجزاء شوية
 
R

Romany.

سكساوي شايف نفسة
عضو
إنضم
21 فبراير 2022
المشاركات
68
مستوى التفاعل
220
نقاط نودزاوي
42
الجنس
ذكر
الدولة
السعودية
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
عاااش بس طول الجزء شويه
 
ع

عاشق الجنس31

سكساوي بادئ الطريق
عضو
إنضم
11 فبراير 2022
المشاركات
9
مستوى التفاعل
2
نقاط نودزاوي
0
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
جميل اوى كمل بسرعه
 
L

Lord Cromer

سكساوي متقحرط
عضو
إنضم
17 ديسمبر 2021
المشاركات
34
مستوى التفاعل
31
نقاط نودزاوي
2
غير متاح
جميلة فشخ كمل
بس هو فيه جزء من كلامك اتحط مكانه نجوم **** مش فاهم ليه ومعرفتش ايه هي الكلمة الأصلية

لحد ما طلعنا المصيف اللي فات شهر 9 ..
المرة دي صاحبة ريم كانت معانا .. ودي كانت أول سنة لريم تقلع فيها ال**** مكنتش متوقع أنها في المصيف كمان هتبقى بالتحرر ده!
 
الزبر الاسمر الكبير

الزبر الاسمر الكبير

سكساوي بريمو
عضو
إنضم
30 مارس 2022
المشاركات
104
مستوى التفاعل
568
نقاط نودزاوي
39
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
في البداية ومن غير ما اطول عليكم اسمي ماجد 25 سنة خريج آداب ..
عيلتي الصغيرة بتتكون من اخواتي البنات
ريم : 23 سنة
بسمه : 20 سنة
لوجين : 17 سنة
ماما هدى 47 سنة وبابا ابراهيم 55 سنة ..
عيلة عادية واخدانا الدنيا وكل واحد فينا مهتم بالسوشيال ميديا وصحابه ، ميسورين الحال بس مش اوي يعني طبقه فوق متوسطه .. عندنا شاليه في الساحل كان بابا شاريه زمان وكل سنه بتطلع فيه مصيف مرة أو مرتين حسب يعني الوقت وكده ..
مش هطول اكتر من كده وهدخل في الموضوع
مكنتش عمري بفكر في اي حد من اخواتي البنات كان ده بالنسبه لي غريب ، مكانش كمان عندي علاقات كتير لحد ما دخلت الجامعه وبدأت علاقاتي تكون مفتوحه سواء بقى نودز أو لقاءات في شقه حد من صحابي مثلا او عند البنت نفسها ف مكنتش طول الوقت هورني وهايج على اي حاجه ..
لحد ما طلعنا المصيف اللي فات شهر 9 ..
المرة دي صاحبة ريم كانت معانا .. ودي كانت أول سنة لريم تقلع فيها ال**** مكنتش متوقع أنها في المصيف كمان هتبقى بالتحرر ده!
صاحبتها هاجر كمان كانت متحرره فشخ وده لفت نظري خصوصا أن جسمها اكبر من جسم ريم في منطقه الصدر والارداف .. المهم روحنا وحطينا الشنط وانا كنت مطبق ف قولت انام وابقى اشهر بليل وخلاص .. الحر خلاني مش عارف انام ف لبست المايوه وكلمت ماما قالتلي أنهم عالبسين وروحت البسين ..
الصدمه كلها كانت أن ريم لابسة مايوه اسود وان بيس مجسم كل حاجه في جسمها .. وهاجر لابسة بيكيني بيصوت من كتر اللي هو شايله لأن تقريبا طيزها وصدرها كانو طالعين بره .. مش محتاج اقول مين اللي كان واخد اللقطه كلها والشباب حرفيا ازبارها واقفه عليهم!
عملت نفسي مش واخد بالي ونزلت الميه مع بوسي ولوچي وقعدنا نلعب ونهزر ومفيش حاجه اليوم عدى عادي وقررنا ننام .. طبعا اوضة البنات مش هتكفيهم هما الاربعه ف كان القرار أن ريم وهاجر هينامو في اوضتي وانا هنام على الكنبة في الصالة ، الكنبة جنب باب اوضتي بالظبط .. كله تمام وقولنا هننام بس معرفتش انام من كتر تفكيري في اللي شوفته! لقيتني واحده واحده بهيج .. قولت معقوله تهيج على اختك وصاحبتها فوق وبطل اللي بتعمله ده ، فضلت بحاول انام لقيت ريم طلعت من باب الاوضه بتبص كده عليا وعلى الاوض لو في حد صاحي ، انا عامل نفسي نايم ، رجعت بتتسحب تاني للاوضه وهنا كانت المصيبة بقى
صوت الاهات الخفيف دليل ان في حاجه بتحصل جوة .. انا سمعت صوت ترباس الباب ف مستحيل اعرف ادخل اقفشهم .. صوت اللسوعة عالجسم شغال دول شكلهم مبسوطين اوي!
اختي وصاحبتها سحاقيات ونايمين مع بعض على بعد كام متر عني!!!
الليل عدى عليا بصعوبة جدا ، تاني يوم بقى كان اصعب! اختي لبست بيكيني ازرق مكنتش متخيل أنه هيبقى بالجمال ده ، وهاجر لبست بيكيني احمر خلاني هيجت تلقائي مع مراعاه اللي حصل بليل ودماغي مش مبطله تفكير فيه ..
قولتلهم اني تعبت ورجعت عالشاليه فكيت الترباس من الباب بشكل يدل أنه راكب بس هو راكب عالهوا ، وقررت اني خلاص هدخل عليهم واللي يحصل يحصل ..
ليلتها مسمعتش اي حاجه تقريبا حد اخد باله من الباب وفي اليوم التالت هاجر شربت ميه كتيرف ريم اخدتها ورجعت بيها عالشالية .. قولت بس فرصتي ..

سيبتهم نص ساعه وروحت وراهم عالشالية ، ماشي على أطراف صوابعي عشان محدش يحس .. فتحت الباب فجأة..
هاجر نايمه ملط على ضهرها وفاتحه رجليها وريم ملط لابسة زب صناعي وبتنيكها في كسها الاتنين كأن الدم انسحب من عروقهم محدش فينا احنا التلاتة نطق .. كسرت الصمت باني قولتلهم كملوا ..
هاجر حاولت تقوم قولتلها كملوا بدل ما افضحكم انتو الاتنين..
ريم: نكمل ازاي؟
انا: زي ما كنتم بتعملوا ..
هاجر: وانت هتقف تتفرج!
انا: لا هقعد. .
قعدت على الكرسي اللي قدامهم وشاورتلهم .. يلا قبل ما حد يجيي
بدأو في محاولات أنهم يرجعوا يهيجو بس الصدمه كانت اجمد
انا : شكلكم محتاجين مساعده ..
وقفت ورا ريم اختي وبدأت افرك صدرها وحلماتها .. قربت لساني من ورا ودنها وبدأت الحس
انا بصوت واطي : ايه؟ نسيتي ازاي تنيكي اللبوة اللي تحت منك دي
ريم نطت من مكانها وقامت تجري، هاجر لسه هتقوم روحت زاققها ومنزل بنطلوني هي تقاوم وانا امسكها وانشف عليها لحد ما حطيت زبي في كسها .. بدأت تعيط وانا مش سايبها ايه حلاوة الكس دي؟ الجسم ده جه تحت مني ازاي . بزازها اللي اكبر من كفوفي احمرو من كتر الدعك وزبي مش مبطل هبد في كسها الدموع وقفت وبدأت تعبيرات وسهل تتغير للهيجان .. نزلت عليها عشان أبوسها كانت سايبه نفسها كأنها ميته .. لقيت ريم من ورايا لبست هدومها وبتعيط وبتترجاني اسيبها .. هاجر بصوت مبحوح قالتلها لا .. لا ميسبنيش ..

هكمل لكم اللي حصل في الجزء الجاي بقى 😘
Godzaمشكور ومحتاجين الجزء الجديد
 
M

M7madkareem

سكساوي بادئ الطريق
عضو
إنضم
20 مارس 2022
المشاركات
6
مستوى التفاعل
13
نقاط نودزاوي
0
الجنس
ذكر
الدولة
العراق
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
730078
خليت زبي يصير صغير من الدياثة اااه كمل بأسرع وقت 😭
 
  • أعجبني
  • أحببته
التفاعلات: اعرصك عليها، Mohammad_love و ⚘|☇l ρgȷᔕ﮼مضيع،عقله
رؤية الردود السابقة…
S

Sex18yaseen

سكساوي مبتدأ
عضو
إنضم
9 يونيو 2022
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
نقاط نودزاوي
0
الجنس
ذكر
الدولة
Iraq
توجه جنسي
ثنائي الميل
غير متاح
S

Sex18yaseen

سكساوي مبتدأ
عضو
إنضم
9 يونيو 2022
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
نقاط نودزاوي
0
الجنس
ذكر
الدولة
Iraq
توجه جنسي
ثنائي الميل
غير متاح

⚘|☇l ρgȷᔕ﮼مضيع،عقله

سكساوي مبتدأ
عضو
إنضم
15 يونيو 2022
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
نقاط نودزاوي
0
الجنس
ذكر
الدولة
سوريا
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
K

kane

سكساوي شايف نفسة
عضو
إنضم
6 يونيو 2022
المشاركات
70
مستوى التفاعل
38
نقاط نودزاوي
21
الجنس
Transgender
الدولة
مصر
توجه جنسي
ثنائي الميل
غير متاح
عاشق للجنس وبس

عاشق للجنس وبس

سكساوي بريمو
عضو
إنضم
22 نوفمبر 2021
المشاركات
174
مستوى التفاعل
135
الإقامة
مصر
نقاط نودزاوي
171
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
كمل جميلة
 
S

Sex18yaseen

سكساوي مبتدأ
عضو
إنضم
9 يونيو 2022
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
نقاط نودزاوي
0
الجنس
ذكر
الدولة
Iraq
توجه جنسي
ثنائي الميل
غير متاح
زبك و فخاذك ناااار خليتني اهيج
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

أعلى