اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

قصص سكس قصيرة ازاي بقيت سالب بنوتي (عدد المشاهدين 3)

سو.سو

سو.سو

سكساوي بادئ الطريق
عضو
نقاط نودزاوي
51
توجه جنسي
ثنائي الميل
غير متاح
هاي انا سالب بنوتي مصري ...بحب اسم سوسو من زمان و انا بحب البس لبس الحريم قوي بحث بالانوثة فيها و بحب الاحساس دة ....و خاصتا هدوم امي بعد ما ابويا ما مات امي اتجوزت راجل تاني ...و كنت انا ابنها الوحيد كنت بستني اكون في البيت لوحدي و البس هدوم امي ...... في مرة كنت لابس اندر حريمي بمبا و سنتيانا بمبا من بتوع امي ....و الاقيها واقفة علي باب الاوضة ....كنت مرعوب .....لقتها بتضحك و اتبسطت قوي و بقيت البس هدومها قدمها عادي و دة بسطني جدا هو جوز امي بس الي مكنش يعرف في مرة كنت لوحدي و بس سمعت صوت باب الشقة بيتفتح كنت في الحمام و لابس قميص نوم .....لونو اسود و واصل تحت طيوي و عامل ميكب ....فضلت قاعد في الحمام و هو في الاوضة كان بيندهلي و انا بقولو جي.....بس افتكرت اني كنت ضارب عشرة علي هدوم امي في الاوضة جوة لقيتو ماسك الهدوم و داخل الحمام عليا و لقاني بقميص النوم ...قلي اه يخول و قلع البنطلون ...و قلي تعالي ...مش انت عامل نفسك مرة هوريك المرة بيتعمل فيها اي...زبو كان كبير ...انا عمري ما اتنكت بس كنت بنيك نفسي بخيار و قليل ....كنت باصص علي زبو و مقدرتش امسك نفسي كنت لسة هنزل علي ركبي و امصو لقيتو اداني بالقلام و بيشتمني ....هجت جامد و فجاءة لفني و زبو كان قدام خرمي و دخلو كلة مرة واحدة صوت ..كتم بقي و قلي بس بس يا شرموطة....فضل دقيقة ومثبتو عقبال ما خرمي ياخد علية و بعديها بداء يدخل و يطلع ...و انا اطلع اهات خفيفة.....اه يا ابن الشرموطة ...طالع. .ممحون لمك سهام الشرموطة...خرمك حلو يا ابن المتناكة....قعد ينيك فيا و يضرب طيزي و انا اعيط من الوجع و حاسس احساس حلو جبتهم مرتين و هو بينكني لحد ما جبهم في طيزي كان لبنة دافي و جميل قوي الاحساس دة .....و سبني مرمي قدامة في الحمامو فتح الدش و استحمي و قبل ما يخرج عمل عليا جمام و لبس و هو خارج قلي جهز نفسك عشان هجيلك اوضتك بليل بعد ما انيك امك.....انا هجت تاني

• أعجبني
التفاعلات: كريم النقش
د

دوايا

سكساوي شايف نفسة
عضو
نقاط نودزاوي
338
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
ده انا هجت عالسيره ابعتلى خاص ده انا هدلعك