شمس النهار
نارٌ تحرق.. ونورٌ يهدي
نودزاوي شاعر
برنس الصور
برنس الفضفضة
اسطورة نودزاوي
عضو
ناشر محتوي
ناشر قصص
- إنضم
- 5 مارس 2026
- المشاركات
- 4,835
- مستوى التفاعل
- 7,686
- الإقامة
- القاهرة
- نقاط نودزاوي
- 66,114
- الجنس
- أنثي
- الدولة
- مصر
- توجه جنسي
- عدم الإفصاح
Offline
نكتة بقلم شمس النهار ☀️ ✍️
مرة واحدة "فاجرة" وجسمها "ملبن" راحت للدكتور وبتقوله: "يا دكتور، أنا كل ما راجل يقرب مني وأقلع له، بـيـغمى عليه من الفرحة!".
الدكتور بصلها بتفحص وقال لها: "طب اقلعي كدة وريني الحالة دي.."
أول ما قلعت، الدكتور وقع من طوله! لما فاق، قالت له: "ها يا دكتور؟ شوفت الفرحة؟"
قال لها: "فرحة إيه يا ولية.. ده أنا لما شوفت الـبـزاز دي قولت أكيد أنا مـت ودخلت الجنة، فـقـلـت بلاش أصحى وأرجع لمراتي!"
مرة واحدة "فاجرة" وجسمها "ملبن" راحت للدكتور وبتقوله: "يا دكتور، أنا كل ما راجل يقرب مني وأقلع له، بـيـغمى عليه من الفرحة!".
الدكتور بصلها بتفحص وقال لها: "طب اقلعي كدة وريني الحالة دي.."
أول ما قلعت، الدكتور وقع من طوله! لما فاق، قالت له: "ها يا دكتور؟ شوفت الفرحة؟"
قال لها: "فرحة إيه يا ولية.. ده أنا لما شوفت الـبـزاز دي قولت أكيد أنا مـت ودخلت الجنة، فـقـلـت بلاش أصحى وأرجع لمراتي!"