اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

متسلسلة القوة والجنس طريق الخير ـ حتي الجزء الثالث 30/3/2022 (عدد المشاهدين 2)

النجم الصاعد 👑

النجم الصاعد 👑

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
1
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
القصة خيال ١٠٠%وده اللي هلعب عليه في احداث القصة
بالمناسبة ديه 3قصة ليا فاخوكم محتاج نصايحكم جدا

من 9000 سنة تواجد علي كوكب الارض اول انسان لكي يعمر كوكب الأرض وأطلق عليه (ايرون) ايرون ظل وحيد علي كوكب الارض يهرب من الحيوانات المتوحشة لكي ينجو من شرها وتعايش فوق الجبال والهضاب و حياته كلها كانت تنقل وسفر بحثا عن الطعام والشراب لكن دوام الحال من المحال في يوم من الايام بعد مرور 4500 سنة قلت وجود الحيوانات في المناطق المرتفعة التي يعيش فيها ايرون لكنه لم يستسلم للموت وقرر بعد تفكير غزير أن يتركه موطنه ويتجه في رحلة بحثا عن موطن جديد ملئ بالطعام ولكن وهو في طريقه شاهد حيوان خطير وهو النمر كان يهاجم اول انثي علي الارض واطلقت عليها (مليكه)مليكه كانت تهرب من النمر لكي تنجو بحياتها لكن للاسف النمر هجم عليها و مليكه سقطت علي الارض ورجلها اليسري مجروحه ولاتقدر علي الوقوف مره اخري والنمر كان يدور حول فريسته مليكه لكي يقضي عليها وكان ايرون يشاهد كل هذه من بعيد ولكن شعر بشعور غريب كان يقول له شعوره أنه يجب أن ينقذ مليكه وظل يفكر مع نفسه في ثواني معدوده كيف سيستطيع أن ينقذ مليكه من هذا النمر وفي نفس الوقت النمر رفع رأسه الي الاعلي معلنا النصر والهجوم علي فريسته ومليكه كانت في حالة ذعر والنمر رفع رأسه عاليا وسينقض علي مليكه ايرون وجد أمامه خشبه محدبه من الجانبين وقذفها علي النمر وقضي علي النمر والنمر ظل ينشر دماءه في كل مكان وسقط علي مليكه ميتا وهكذا انقذ حياة مليكه وأعلن عن اول قتل واول سلاح مليكه شعرت بالفرح الشديد وايرون شعر بالفخر والاعتزاز وانطلق علي النمر ورفعه من فوق مليكه ورماه بعيدا وحضن مليكه وكان هذا الفعل غريب بالنسبة لهم هما الاثنين مليكه شكرت ايرون علي فعله وسالت ايرون ماذا كان يفعل هنا ايرون قال لها أنه كان يبحث عن وطن جديد ومليكه عرضت عليه أن يقيم معها في وطنها حتي يغلبوا الوحده وايرون وافق وسند مليكه وساعدها علي الوقوف ومليكه ظلت تشاور له علي طريق وطنها والذي كان علي الوادي و امام النيل مباشرة وعاش معها وبعد مرور 500سنة تعلموا هما الاثنين الاستقرار والصيد والزراعة واختراعوا الكلام والكتابة واطلقوا علي هذه اللغة اسم (ايركه)لاول مره ايرون شاهد مليكه عاريه تماما وايرون شعر بانتصاب قضيبه والمتعه والذه وكانت هذا اول مره يشعر بهذا الشعور ولما انتبهت له وشاهدت قضيبه شعرت بالذه والرعشة والهيجان وشاهدت سائل يسقط من فتحة وهي كسها ولم تعرف لماذا يحدث هذا ولكنها ذهبت بتلقائية لايرون وعدلت قضيبه علي كسها وجلست عليه وايرون شعر بسخونة كسها وحدث له شعور أنه يجب عليه أن يحرك قضيه داخل كسها وظل يخرج ويدخل قضيبه حتي جاء بمنيه وسكبه في كسها وهذه كانت أول عملية تكاثر في كوكب الارض ومرت سنة علي هذه الواقعة و مليكه انجبت4اطفال تؤام ومنهم بنت واسمها فلوين و ثلاث اولاد وهما خوان وكين و بيرك وظلت مليكه في البيت تعتني بالاولاد و ايرون كان يجلب لأسرته الطعام والشراب ومرت 20سنة ظلت فيها العائلة عايشة في سلام وامان لكن في احدي رحلات ايرون للصيد لجلب الطعام اعترض طريقه الموت كما يقال إنه شاهد تنين ضخم احمر اللون وذات عيون صفراء وأنفه ظاهر اسود اللون كبير الحجم وذيله الاحمر الضخم ظاهر منه بعض الرؤس المحدبه السوداء تفاجأ ايرون بالتنين وتأكد أن هذه نهايته والتنين عندما رآه أطلق علي ايرون من فمه سائل بنفسجي اللون وغاب عن الوعي عندما رجع اللي الواقع لم يجد التنين أمامه وكأنه اختفي تماما ايرون بقا في شدة الفرح أنه مازل عايش ولم يموت وعاد الي منزله واختلط باولاده تنقل هذه السائل من ايرون الي أولاده و زوجته
أنا :هو ايه السائل ده ياجدو
جدي:أنا مش قولت متقطعنيش وانا بتكلم عقابا ليك مش هكمل القصة النهاردة وانت هتقضي يومك كله تدريب يلا خده يا حسين في ساحة التدريب
حسين:من عنيا ياحج يلا يا مروان قوم
أنا :خلاص انا اسف ياجدي كمل عشان خاطري
حسين :قوم يامروان متخليش جدك يتعصب عليك
أنا بزهق:اوووف حاضر يلا
( هاي أنا مروان بطل القصة السن١٨سنة من مصر )
(جدي الاسم حلفاوي ٦٨سنة من سوريا )
(حسين عمي الأصغر اقرب واحد ليا ٢٨سنة اعزب من سوريا )
احداث القصة دلوقتي في سوريا تحديدا في جبل الشيخ
أنا بزهق:اوووف حاضر يلا
حسين خدني ساحة التدريب اللي قضيت فيها عمري من
وانا عندي ٨سنين
حسين اعد يدربني علي استخدام السيف و الرماح والشهامة والقوة البدنية والسرعة وردة الفعل والحماية قعدنا ندرب ١٢ساعة كاملين من غير راحه وانا وقعت علي الارض من التعب وباخد نفسي بالعافية ومفيش حته في جسمي سليمه
حسين اعد علي جمبي علي الارض وقال
حسين:بس عاش عليك مستواك اتقدم جدا
أنا:عاش اي بس انا بقالي١٠سنين بدرب هنا وفي كل مره اتدرب فيها أحسها أنها اخر مره في عمري
حسين: دلوقتي أنت شبه جاهز بس انت ناقصك شوية تعليم علي استخدام السيف والرمح والسهام اكتر
أنا :ازاي بس انا نفسي استخدمهم صح وانا شبه جاهز لي ايه
حسين:قوم امسك السهم ده ووريني كده
أنا:حاضر ناولني السهم اللي جمبك ده
حسين :امسك ياعم صوب علي الهدف ده
أنا:خخخخ ازاي ياعم ده بعيد اوي ٨٠٠متر
حسين:جرب بس
أنا:حاضر
وضربت السهم بس جيه تحت الهدف بشوية والهدف كان شبه العروسه اللعبه
حسين:خد امسك الرمح ده وجرب كده
أنا:أنا مجبتهاش بالسهم هجيبها بالرمح يعني
حسين:معلش خدني علي قد عقلي
أنا:أما نشوف
حدفت الرمح باقصي ماعندي لكن اترمي ٦٠٠متر
حسين:هات السهم بقا وتعالي اقف قدامي
وقفت قدام حسين وهو قرب مني اوي
أنا:ايه ياعم انت ناوي تنكني
حسين مردش عليا ومسك ايدي وشد السهم جامد
حسين:خد نفس طويل واكتمه جواك
عملت زي ما هو قال
حسين: حلو ارفع راسك بقا ونشف صدرك وأفرد ضهرك
نفذت
حسين :سيب السهم وطلع النفس وخليك واثق في سهمك
أنا عملت زي ما قال والسهم جيه فعلا في راس العروسه
أنا:اوووف ايه الجمدان ده ياجدع
حسين :تعالي بقا هات السيف والرمح خليه لبكره
روحت جبت السيف وحسن جابلي شوية كور صغيرة وحطها فوق بعض
حسين:أنا عاوزه كلهم نصين في٥ثواني
أنا:حاضر هحاول
حسين :قبل ما تحاول افتكر أن السيف جزء من جسمك وانت لازم تحس بالهوا واتنفس وانت بتهاجم
غمضت عيني وخدت نفس وقولت في سري انت جزء مني
وقطعت كل الكور نصين في ٣ثواني
حسين:عاش ياوحش ايوه كده
أنا:تعليمك يا المعلم
حسين :روح بقا اتخمد عشان تسمع بقيت الحكايه بكره
أنا:يلا تصبح علي خير
حسين وانت من اهله
أنا روحت أنام ومكنش حد في البيت صاحي روحت علي السرير ونمت في ثواني من التعب
حسين في الوقت ده راح لجدي
جدي:ها الواد ده عامل ايه في التدريبات
حسين:كويس جدا وعنده تحكم في السيف رهيب
جدي:شد عليه اكتر ده هو المختار
حسين:بقالنا اكتر من ٢٠٠سنة مظهرش حد عنده قوه في مصر ولما يظهر يكون المختار
جدي:القدر عاوز كده
حسين:اه صح هو عرف اي حاجه
جدي:لا لغاية دلوقتى هو انسان طبيعي
حسين :طب يلا ياحاج أنا هنام تصبح علي خير
جدي:وانت من اهله ياابني

أنا:صباح الخير ياجدو
جدي: صباح الخير يابني
أنا:يلا بقا ياجدي كمل الحكاية
جدي:حاضر يامروان كنا وقفنا امبارح فين
أنا: ايرون رجع البيت واختلط باولاده ومليكه والسائل ده اتتقل ليهم هما كمان
جدي:تنقل هذا من ايرون الي أولاده وزوجته و رواه ماحدث له لأولاده وأولاده اقترحوا عليه قتل جميع التنانين لكن ايرون غضب منهم كثيرا وقال لهم لاتدعوا نار الانتقام تسيطر علي افعالكم والا غضبت عليكم وهيا انصرفوا من أمامي ولكن للاسف تملكت نار الانتقام من ابنه كين وعندما خرج من منزل أبيه ذهب من دون علم أحد وأخذ يهاجم التنانين لكنه تفاجأ بقوة كبيرة جدا استطاع بها أن يفرض التنانين تماما من كوكب الارض وحدث زلزال كبير جدا وشعر بخاينة ولده له وفقد الوعي من شدة حزنه ولكن ظهر له في حلمه التنين الذي هاجمه وهذه المره بشكل اصغر وقال له إن الخيانة تكون من اقرب الناس اليك وانت الان لديك قوة جبارة لتنصر بها الخير ولكي تطمئن علي هذه القوة يجب انت تعاقب ابنك بسلب هذه القوة له واختفي هذا التنين من أمام ايرون ورجع ايرون الي وعيه وهو غاضب منه ابنه وذهب إليه ثم وضع يده علي جبهته وسلب منه هذه القوة وابنه وقع علي الارض وفقد وعيه بسبب المجهود الذي بذله وايرون حمله ولده كين وذهب به الي البيت وجمع العائلة وانتظر حتي افاق وعاقبه بحرمه من هذه القوة و نفيه مدي حياته وأمه مليكه اخذت تبكي وتنهار علي مفارقة ابنها كين وترجت ايرون أن فلوين تعيش معه وتتزوجه وحن قلب الاب ايرون ووافق ولكن اشترط أن يسحب القوي من فلوين وكلهم وافقوا علي شرطه وسلب ايرون فلوين قوتها وذهبت فلوين مع زوجها كين ليعيشوا وينجبوا مدي الحياة في امان ومرت السنين وأخذ يفكر ايرون في ولديه أن يزوجهما واخبر مليكه أنه يريد أن يضاجعها حتي تنجب له بنات لكي يتزوجهم اولاده ومليكه فرحت جدا بالخبر ووافقت وبعد مرور سنة أنجبت مليكه بنتان تؤام الاولي أطلق عليها رنيم والثانيه اريانا ومرت ٣٠سنة وتزوج خوان من اريانا وتزوج بيرك من رنيم وعاشت العائلة جميعها سعداء وأخذوا كلهم ينجبوا حتي يعمروا البشرية ولكن اللحظات السعيدة قصيرة للاسف جاء التنين الي مخيلة ايرون وقال له عند إنجاب كل *** من صلبك سوف تقل قواه عن ما سبقوه ولكن سيأتي الوقت حتي تستعيد العائلة رشدها وقواتها بالكامل وهذا سيؤدي إلي الصراعات بين احفادك ولكن سيأتي المختار ليكون الشعلة
المنيره ويهزم هذه التفرقه التي حدثت بينهم النهاية
أنا:حلوة الحكاية ديه اوي ياجدي بس انا في حاجات عاوز
افهمها معلش
جدي:قول عاوز افهم ايه
أنا:مين التنين اللي ظهر لايرون وايه الماده اللي نقلها وازاي اختفي وليه بيظهر في لاوعي ايرون والمختار ده مين وهل ظهر فعلا ولا لسه وايه القوة اللي اكتسبها ايرون وأولاده
جدي :بص ياعم أنا هقولك كل حاجه عايزه بس بشرط
أنا:اتفضل قول ياجدي
جدي:هتيجي معايا مشوار كده اتفقنا
أنا:ياااه ده افتكرت هتقول اقتل ناس ورجعهم تاني موافق طبعا
جدي:طب يلا بينا
جدي خدنا في مكان فاضي ومهجور في الجبل
أنا:ياجدو مش المنطقة ديه محظورة
جدي:هتعرف كل حاجه دلوقتي
جدي دخل مغارة وانا دخلت معاك وكان في صخرة كبيرة في المغارة وجدي حركها والجبل بقا يتهز جامد والأرض انشقت نصين وظهر تحتينا باب ونزل جدي وانا نزلت وراه
وشوفت مكان عبارة كله ساحة تدريب كبيرة ومليان ناس عمالقه ولبسين لبس عامل زي الكونغ فو والناس عماله تدب في بعض بالمعني والناس اول ما شافوا جدي وقفوا عن التدريب جدي رفع أيده وقالهم يستكملوا التدريب
جدي:اهلا بيك في اكبر مركز تدريب في العالم مركز خوان
أنا:ايه المكان ده ياجدي وليه كنت مخبيه عني وخوان ده ابن ايرون ايه علاقته بينا
جدي:تعالي بس وانت تفهم كل حاجه
أنا:حاضر ياجدي أما نشوف
مشيت ورا جدي ودخل من باب كده تقدروا تقولوا عليه باب الجحيم مركز تدريب للوحوش مش بني ادمين مستحيل
ولاقينا اتنين بيحربوا بعض وكانوا حسين عمي وواحد تاني
حسين كان بيطير في الهواء وينزل يضرب الشخص علي دماغه برجله الشخص اترمي علي الارض من قوة الضربه الشخص سند علي ايديها ورجله وضرب الأرض جامد والأرض طلعت صخور كبيرة وضربها في حسين وحسين للاسف معرفش يصدرها حسين اعد بتنطط في الهوا ومره واحده شبك أيده في بعض وطلع نار منها والشخص وقع علي الارض وكان جسمه كله بيطلع دخان النار اللي جت فيه كفيله أنها تسيحه بالمعني لكنه قام وقف تاني وسلم علي عمي حسين وبيهنيه بالفوز واول ماشاف جدي واقف انحني علي الارض قدام جدي وجدي راحله وحط ايده علي رأسه وقومه من الأرض
جدي:اقدملك مجدي نجل حاكم عنصر الأرض ويبقي ابن عمك جابر
(مجدي ٢٠سنة من سوريا طول بعرض عنده عضلات كفيله انك اول ما تشوفها تشخ علي نفسك )
(جابر ٣٥سنة متزوج وعنده ٣عيال وهنتعرف عليهم في الأحداث القادمة)
جدي:اقدملك مجدي من ملوك عنصر الأرض ويبقي ابن عمك جابر واقرب احفادي ليا جدع وعاقل جدا
أنا:اتشرفت بمعرفتك يامجدي بقا كده يامجدي اعد هنا ١٠سنين كاملين ومتقابلنيش حته
مجدي: معلش يا اخويا انت اللي بتيجي في أوقات غلط بتيجي فااجازة دراستك وانا في الوقت ده ببقي يتمرن
أنا:خلاص ياعم مقبوله منك قولي بقا ياجدي ازاي عمي حسين بيتحكم في النار وازاي مجدي بيتحكم في الأرض ده مستحيل ازاي بيقدروا يعملوا كده
جدي:ياااااه ميبقاش مخك طخين اوي كده ياه بقا كل ده مفهمتش
أنا:لا مفهمتش ممكن تفهموني عشان أنا خلاص بجد هتجنن
جدي:بص بقا ياسيدي الماده البنفسجي ديه بتاعت التنين ده معناه وان التنين وهب حياته وكل قوته لايرون والقوة ديه انتقلت لكل نسله والتنين ده يبقي ثور ملك التنانين وبسبب أن كين اتجوز قبل اخواته ب٣٠سنه قدر ينشر أولاده بشكل اكبر بكتير من اخواته الاتنين .بس كده
أنا:بس ايه طب مين المختار وايه القوة واحنا مالنا بيهم
جدي:القوة هي بتقدر تستخدم في الحرب النار الأرض والليزر وأنك ممكن تتحول لعملاق وقوة المحارب والقصة ديه حقيقه واحنا من أبناء ايرون وتحديدا من ابناء خوان
والمختار يبقي انت يامروان انت المختار
أنا:مييييين
النهاية

استنا استنا ياعم رايح فين انت زهقت ولا ايه

أنا:مين المختار أنا ازاي طيب وانا معنديش اي قوة من اللي عندكوا أزاي ازاي هعمل كده
حسين:ده اللي هيجننا كلنا يامروان انك مظهرش لحد دلوقتي ليك اي قوة والعرافة هي اللي قالت إنك المختار
أنا:مين العرافة ديه كمان
جيه شخص وكان ماسك حاجه ورا ضهره ومحبيها في وسط الكلام وقال
شخص:أنا العرافة ياسيدي عندك اعتراض
أنا:لاخالص ياجدتي بس انت متاكده من قرارك ده
(جدتي نوال٦٠ سنة عندها هيبة وثقة في نفسها تخليك واقف قدامها بتترعش من الخوف )
مجدي:انت مجنون حد يشكك في العرافة ياغبي
جدتي:خلاص يامجدي مجراش حاجه مكنش يعرف ايوه ياسيدي متاكده تحب اوريك
أنا:أنا بتمني طبعا ياجدتي وانا اسف اني شكيت في قرارك
جدتي قربت عليا وطلعت الحاجه اللي كانت ورا ضهرها
جدتي:امسك ده سيف الكامندا لسه صنعه افضل حداد في العالم وده هندي والحداد الخاص بالجبل الحداد عشان يصنع السيف ده فضل يتفرج عليك مدة ال١٠سنين اللي انت اتطربت فيهم عشان يصنع سيف يلائمك ومصنوع من معدن كربيد التنتالوم عشان يتحمل الحرارة وواقي السيف تسوبا
.وتقدر تخليه سيفين في ايدك وتكبر وتصغره زي ما تحب
أنا مسكت منها السيف واول ما مسكته السيف كلبش ايدي بالمعني واتنفضت جامد وحسيت أن السيف بقا جزء من جسمي
جدتي:اي رايك نجربه
أنا:موافق طبعا
جدتي مشيت قدامي ووداتني في مغارة مخفية والباقي جم عشان يتفرجوا علينا ووقفت قدام حجر كبير وقالت
جدتي:أنا عايزاك تقسم الحجر ده نصين وخليك واثق في سيفك أنه يقدر يعمل كده
أنا قربت السيف من دماغي وغمضت عيني وقولت براحه أنا واثق فيك
واعدت اضرب الحجر بسرعة والسيف بقا يطلع نار والحجر اتفتفت مليون قطعه بالمعني
حسين:اي ده ازاي كده قدر يدمج قوته مع سيفه بالسرعه ديه انت محتاج من ١٠ل١٢سنة عشان تقدر تعمل كده لكن انت لسه ماسك السيف حالا
أنا هنا فتحت عيني ولقيت السيف بقا عبارة عن نصل من النار وبيطلع نار وهو في أيدي أنا اتفاجات بده
جدي:حاول بقا تقلل من قوتك عشان تقفل السيف
حاولت وفعلا اسيف رجع تاني لحالته الطبيعيه
جدي: دلوقتي تروح تريح جسمك وبعد كده تجهز شنطك عشان انت هترجع مصر بكره ومعاك مجدي وهو هينقل دراسته معاك هو في سنك اصلا ثانوية عامه زيك بس هو حصل عنده ظروف فااتاخر سنتين وخليك علي طبيعتك خالص تمام
أنا:طب تمام سلام ياجماعة
الكل :سلام يامروان
أنا وصلت البيت ومعايا السيف ونمت علي طول ومجهزتش اي حاجه وكنت فرحان جدا اني مش شخص عادي ومميز عن كل الناس
في الجبل وفي مركز التدريب وكانوا لسه اعدين في المغارة
جدتي:شوفتوا كلامي طلع صح ازاي
حسين:فعلا مروان قوي جدا
مجدي:مش كنت تخليه هنا ياجدي علي الاقل يبقي في امان
جدي:مقدرش يابني مروان لازم يرجع حياته الطبيعية والا كده هنبقي بنلفت الأنظار علينا وكمان مروان لازم ميظهرش قوته دلوقتي خالص لأننا مش مستعدين ويلا روح نام عشان تسافر بكره عايزك تبقي مع مروان زي ضله وتحميه من اي خطر مروان مش سهل خالي بالك
مجدي:حاضر ياجدي
حسين:اه ودرب مروان كتير بس فالخفاء في المركز الخاص بالعيلة في مصر
مجدي: تمام يلا تصبحوا على خير
الكل:وانت من اهله وكلهم راحوا ناموا ومعاداة حسين فضل يدرب لوحده
تاني يوم صحيت الصبح علي خبط الباب
أنا:ياأخي ينعل ام البني ادم علي الصبح حاضر جي
روحت فتحت الباب وكان مجدي
مجدي:يلا ياعم عشان نلحق الطيار
أنا:يالهوي أنا لسه مجهزتش الشنط طب بقولك روح انت جهز الشنط وانا اروح استحمي عقبال ما تخلص
مجدي:ماشي ياعم أما نشوف اخرتها
أنا دخلت اخد دش وخرجت ولبست واتشيكت علي سنجه عشرة وروحت لقيت مجدي اعد ومستنيني
مجدي:ايه ياعم رايح تخطب ولا ايه
أنا:انجهز انت ليك دماغ تتكلم يابني ناقص٣٠دقيقة والطيارة تطلع
مجدي:ياديني امسك ياعم شنطك وانجز
خد شنطي وطلعنا من البيت ولقيت العيلة كلها واقفه عشان تسلم علينا سلمنا عليهم والدنيا تمام التمام وروحنا المطار وركبنا الطيارة ولكن المفاجأة لقينا في الطيارة .

خد شنطي وطلعنا من البيت ولقيت العيلة كلها واقفه عشان تسلم علينا سلمنا عليهم والدنيا تمام التمام وروحنا المطار وركبنا الطيارة والمفاجأة لقينا في الطيارة جيش كتير وجنود مصريين اول ما طلعنا رفعوا علينا السلاح وجي قرب علينا واحد هو اللي اتكلم وقال
شخص:أنا حازم فريق اول قوات المسلحة المصرية ومش عاوزكوا تتكلموا خالص غير لما اخلص كلامي تمام؟
أنا:تمام
حازم: النهاردة في شرق سيناء حصل هجوم كبير من الإرهاب ووقع رجالة كتير من الجيش المصري واتواصل معانا وزير الحربية والدفاع محمد حسين وأمرنا بالهجوم عليهم عشان نرجع حق اخواتنا الشهداء وبعتلنا الدعم وانا كنت قائد الفرقة وصحيت الصبح الساعة٣الفجر وصفرة صفارة الصباح والعساكر وقفوا طبور قدامي
حازم:هنروح وهنرجع
الجنود:**** اكبر
حازم:هنجيب حق اخواتنا
حازم:حد خايف
الجنود :**** اكبر
حازم:العملية كبيرة
حازم :يلا بينا علي العهد يارجالة
الجنود:ايد واحده
حازم:قدامنا جبل قرين كتيبة واحد هتروح غرب الجبل بقيادة الزميل ايهاب الملكي وكتيبة اتنين هتروح شرق الجبل بقيادتي وهنتقابل في الموقع يارجالة جاهزين
الجنود:جاهزين يافندم
حازم:مش سامع
الجنود:جاهزين يافندم
حازم:يلا اتحركوا **** معاكم
حازم بدموع وبيتكلم بصعوبة :الرجالة اتحركت لكن للاسف كان طريقهم فخ وكلهم استشهدوا بالقنابل والالغاز وسيادة وزير الحربية أمرنا بالهروب وأننا نرجع هنا علي سوريا ونقابلك وتقولك بلدك محتاجاك يامروان هات حق اخواتك
أنا:بس ال....م
حازم:ولابس ولاحاجه مش عاوزين ردك دلوقتي أنت هتخش الجيش اكنك دخلته في الوقت المطلوب منك واحنا محتاجينك يامجدي معانا
مجدي:انت متعرفش أن انا سوري ولا ايه
حازم:انت شاكلك ناسي أن الحاجه مصرية ومتستعجلوش احنا هنسمع ردكوا بعض امتحاناتكوا تمام؟
أنا مجدي: تمام
مضيفة الطيران:حمد**** علي سلامتكم وصلتوا مصر
نزلنا من الطيارة أنا ومجدي ولقينا اهلنا واقفين يستقبلونا أنا ومجدي
(امي واختي الكبير واختي الصغيرة وابويا (اسرتي
اختي الكبيره(نرمين٢٠سنة طويلة ورفيعة وبزاز وطياز متوسطين عود فرنسي)
امي(منار ٤٠سنة سورية الأصل بس كفاية عليكم كده)
اختي الصغيرة الاسم ريم ١٠سنين وديه الدلوعة بتاعتنا
ابويا رامي٤٥سنة من مصر
امي:وحشتني اوي ياابني حمد**** علي سلامتك نورتنا يامجدي ياابني
مجدي:بنورك ياحجه معلش أنا جي اغلس عليكم شوية عقبال ماالامتحانات تخلص بس
بابا:عيب ياولد متقولش كده ده احنا نفرشلك الأرض ورد
مجدي:حبيبي ياعمي
نرمين:ايه ياعم الفورمه ديه أنت كل ما ترجع عضلاتك بتزيد
أنا:مبحبش اتكلم عن نفسي كتير
ريم (اختي الصغيره):يووه بقاا هتفضل واقفين كتير في الشارع كده عايزه اروح بقا
أنا:و**** الوحيده اللي قالت حاجه صح يلا عشان ننام عندنا امتحانات بكره
نرمين (اختي الكبيرة):يخربيت غلستكوا انتوا وهي ما تغوروا هو حد ماسكم ولايه
امي:هتفضلوا تعندوا في بعض كده لغاية امتي بقا تعبت بجد منكم
ابويا:يلا ناخد تاكسي عشان نروح
خدنا تاكسي ووصلنا للبيت ودخلنا الشقة
امي:بص بقا يا مجدي ياابني معلش انت هتنام في أوضة اخوك مروان
مجدي:ولا يهمك ياامي تمام
دخلنا الشنط وكله تمام وذاكرنا مع بعض شوية وخدنا علي بعض بسرعة واعدنا نهزر لحد مانمنا لحد تاني يوم
والصبح جيه ومجدي صحاني من النوم
مجدي:قوم بقا ياعم هنتاخر
أنا:هنتاخر ايه يابني لسه بدري
مجدي:بدري اي بس ناقص ساعة عقبال ما تفطر وتجهز نفسك يكون عدي نص ساعة قوم انجز
أنا:حاضر قايم اهو
قومت وخدت دش ولبست والحجه حضرت فطار علي الخفيف وكلنا علي السريع ونزلنا وروحنا علي المدرسة وكانت مدرسة ثانوية لغات ومشتركة وكان امتحان عربي وكان سهل فشخ وخلصت الامتحان وتقابلنا أنا ومجدي عن الكفتيريا
أنا:كسم السهولة ياجدع ياريت الامتحانات كلها تيجي كده
مجدي:سهولة اي الامتحان كان ابن متناكه ميتحلش
انا:ايوه ياض منا عارف كل الدحيحه بيقولوا كده شكلك كده منهم وهتغفل كسمي
وسط ضحكنا وهزارنا كان في بنت ماشية من قدام الكافتيريا ووراها ٦ولاد بيعكسوها
مجدي:اوووف شايف الفرسة ديه من حقهم أن العيال ديه تعكسها عليا الطلاق
أنا روحت باصصله ببضان ابن متناكه
مجدي:خلاص ياعم اهدا اهدا مش كده شكلها حبيبية القلب
أنا روحت رايح عليهم ومجدي جيه جرى ورايا
أنا:مش عيب يارجالة اللي انتوا بتعملواه ده
واحد:بس العب بعيد يااا ياروح امك
أنا:روح امي طب خد
روحت رازعه برجلي علي رأسه حته بروسلي كده جابته الأرض ولاقيت ٤ملومين عليا واعدوا يدوني بالبونيات لغاية ماوقعت من كتر الضرب ونزلوا عليا ضرب برجلهم وانا بتضرب لاقيت الخامس بيتحرش بالبنت وانا غضبت جامد وبقيت في شدة الغضب والدنيا قدامي اتحولت لااحمر وطلع من كل جسمي نار جت في اتجاه الواد اللي بيتحرش بالبنت وهما أعدوا يكملوا فيا ضرب لغاية ما اخيرا أتدخل مجدي واتحرك بسرعة ووقف ورا كل واحد فيهم وادله بالرجل في اسفل رقبته وكلهم وقعوا في الأرض مغمي عليهم ومجدي جيه عليا وتقومني من علي الارض وقال
مجدي:مكنتش اعرف انك هفأ كده ياض
أنا:هفأ ايه ياعم انت شايف دول كام واحد ولا كل واحد فيهم يوصل للسقف طول بعرض دول يكملوا بنادمين
وانا بتكلم مع مجدي دخلت علينا البنت
البنت:سوري بجد أنا اسفه اوي يامروان مش عارفه اشكرك ازاي بجد **** يخليك المهم انت كويس
أنا:كويس متقلقيش وحشتني فشخ و****
مجدي بخبث:تشكري اي بس انا المفروض اللي اتشكر مش هتعرفنا يامروان علي القمر بقا ولا اي
البت بصتله قصه بنت متناكه حسيتها عايزه تاكله
أنا:اه طبعا ديه اسماء اسماء ده مجدي
(اسماء ١٨سنة قصيرة بزاز وطياز كبار بيضة وعيون عسلي)
(كان بينا علاقة بدأت من سنتين)
اسماء:اتشرفت بمعرفتك
مجدي:أنا اكتر و****
اسماء:أنت لازم يامروان تيجي تريح جسمك عشان مينفعش تروح كده
راحت قربت عليا وقالت بصوت واطي: وتريحني أنا كمان
مجدي: لامتقلقش هو قدها ده كام بنيه بس
أنا:خلاص يامجدي روح انت وانا نصيه وجي
مجدي فهمني
مجدي:طب خلاص اطير أنا سلام
أنا واسماء:سلام
اسماء:صحبك ده رخم اوووي
أنا:ليه بس كده المهم سيبك منه وحشتيني
اسماء:اه هيهيهي اضحك عليا وانا زي العبيطه تعد رميني طول الايام ولما يجلك الشوق علطول تدوق
أنا:خلاص براحتك خليها وقت ما تحبي
اسماء:هههه عايز تهرب كمان عندي ولا عندك انجز
أنا:خلاص يبقي عندك يلا بقا
ركبنا عربية اسماء ومفيش ربع ساعة ووصلنا البيت كان عمارة في حي سكني راقي متكونة من ٦ادوار وطلعنا الشقة
اسماء:بص قدامنا نص ساعة وامي تيجي أنا هاخد دش تكون قلعت ها سمعت عشان مفيش وقت
أنا:يابنت المجنونة قدري اتقفشنا
اسماء وهي ماشية:ههههه انت وسرعتك بقا المهم تريحني
أنا قلعت ومسكت الفون ومفيش خمس دقايق ولقيتها واقفه قدامي ملط وشكلها كان مجنني وشعرها المبلول ونازل علي وشها حسسني أن أول مره اشوف جسمها أعدت بااصص عليها جسمها اوي فضلت اقرب شويه بشويه منها وهي تبعت لغاية مازنقتها في الحيطه وقربت منها اوي و بصيت على شفايفها وحطيت شفايفى عليهم وبوستها بوسه صغيره ورجعت وشى لورا لقيتها مغمضه عينيها اول ما فتحت عينيها قالتلى ياااااههه انت شفايفك حلوه قوى أنا عمري ماهشبع منها اخدتها فى حضنى وحطيت ايدي علي وسطها وقربت شفايفى من شفايفها و بوستها بوسه طويله اوى وطلعت لسانها ودخلته جوه بقى وبدات تشرب من لعابى وديت لسانى ناحيه لسانها وبدات تمص لسانى وامص لسانها فضلنا على الحال ده حوالى 3 دقايق بعد كده فضلت تزوقني لغاية ماوقعت علي السرير ومسكت زبرى وبدات تفركه و تمصمصه وتلحسه بلسانها هى بتصدر اهات حنينه قوى وقعدت تدخله وتطلعه من جوه بقها بشويش وبعد كده بسرعه حسيت ساعتها انى جسمى كله ولع بقى فيه نار قايده خفت انزل فى بقها واتحرم من المتعه ديه طلعته من جوه بوقها ونيمتها علي السرير وطلعت فوقها
أنا:بزازك دي عايزه يتقطعوا يخربيت جمالهم
ونزلت بوس في رقبتها وحطيت قرقوشه ودنها في بوقي وهاتك يا مص فيها وهيا صوتها بدا يطلع وايدي بتقفش في بزازها ونزلت علي رقبتها الحس فيها حته حته لحد ما وصلت لبزازها وبدا لساني ياخد جوله علي بزازها بعيد عن الحلمه وهيا تشد بوقي علي حلمه بزها وانا ابعد الحس من حواليها وروحت قافش علي الحلمة مص وعضعضه علي خفيف لمدة ٥دقايق ونزلت علي فخادها وعديت كسها ووصلت لحد السمانه الحسها وابوسها لحد ما قربت لوركها من فوق في اللحظه دي لاقيتها شدت راسي جامد كانت هتدخلها كلها في كسها واترعشت ولاقيت وشي بيغرق من عسلها استغليت اللحظة ديه وقعدت ألحس في عسل كسها وقومتها وعدلتلها في وضع الدوجي واعدت امشي زبي علي شفرات كسها وهي بدأت تحرك وسطها فوق وتحت ورحت راشق زبي فيها واعدت انيك في الوضع ده عشرة دقائق ونيمتها علي السرير ورفعت رجلها اليمين علي كتفي ودخلت زبي في كسها وقعدت اقفش في بزازها وانا برزع في كسها لغاية ما حسيت اني خلاص هجيب لبني وهي قامت وقعدت في الأرض واعدت تدعك في زبي لحد ماجبت علي وشها وبوقها
اسماء:اوووف يخربيتك هديت حيلي كل ما تغيب عليا بترجع اوسخ من الاول متبعدش عني بقا ابوس ايدك
أنا:عيوني يلا بقا اطير أنا احسن امك تيجي وتبقي فضيحة
اسماء :طب سلام
سببتها وهي بتلحس لبني من عليها ولبست هدومي ونزلت
وفعلا قابلت امها قدام العمارة ومكلمتهاش وركبت تاكسي لحد البيت ودخلت البيت
امي:يامرحبا بالصياعة ياعم الصايع
أنا:معلش بقا يامرمر ياجميل عامله اكل ايه النهارده
امي:ايوه كل بعقلي حلاوة جاتك نيلة طالع لبوك
أنا:طب بقولك ايه انا هاخد دش تكوني حضرتي الاكل تمام
امي:طب اخلص عشان كلهم مش راضين ياكلوا من غيرك
أنا:طب تمام
روحت خدت دش بعد المعركة مع اسماء وخرجت لقيت العيلة كلها متجمعة ومعاهم مجدي بس غريبة نرمين مش موجوده
أنا:امال فين نرمين يا امي
لقيتهم كلهم بيبصولي ومفيش حد بيتكلم
امي:كل بس وهبقا اقولك
أنا:ماشي أما نشوف
خلصت اكل وطبعا اكل ام الحبايب ولا الشيف حسن بتركاته وحركاته وبهلوناته كلها
أنا: تسلم ايدك ياست الحبايب ها فين نرمين بقا
امي بدموع:روح شوفها في اوضتها يابني اختك بقالها يومين ولا بتاكل ولا بتشرب وليل ونهار عياط
أنا:ايه ازاي يعني
روحت علي اوضتها وخبطت
نرمين:ادخل
دخلت ولقيت كانت بتعيط
أنا:اين بقا القمر مش منورنا ليه مالك
نرمين عيطت جامد وحضنتني اوي
نرمين بعياط شديد :الحقني يااحمد

التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • أعجبني
  • أحببته
  • مذهل
التفاعلات: Crasco, Alwnsh, مصطفى بشندى و 12 آخرين
متهور موت

متهور موت

سكساوي خبرة
عضو
نقاط نودزاوي
162
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
جامد يخوياا بس

• أعجبني
  • أحببته
التفاعلات: Crasco، النجم الصاعد 👑 و R3D
دانه

دانه

سكساوي خبرة
عضو
نقاط نودزاوي
268
توجه جنسي
انجذب للذكور
غير متاح
متهور موت

متهور موت

سكساوي خبرة
عضو
نقاط نودزاوي
162
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
انت اهملت القصه التانيه

• أعجبني
  • أحببته
متهور موت

متهور موت

سكساوي خبرة
عضو
نقاط نودزاوي
162
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
مش تتاخر عليناا ولا ف دي

• أعجبني
  • أحببته
متهور موت

متهور موت

سكساوي خبرة
عضو
نقاط نودزاوي
162
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
ولا فى التانيه

• أعجبني
  • أحببته
النجم الصاعد 👑

النجم الصاعد 👑

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
1
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
  • أعجبني
التفاعلات: pop40، Crasco و متهور موت
متهور موت

متهور موت

سكساوي خبرة
عضو
نقاط نودزاوي
162
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
قلب اخوك مش أهملت ولا حاجه أنا كنت بتعلم عشان أطور من الكتابه ودلوقتي شبه جاهز استعد بس عشان هحتاجك فشخ الفتره الجايه
القدرمعاك يرجوله ف اى حاجه

• أعجبني
  • أحببته
التفاعلات: pop40، Crasco و النجم الصاعد 👑
R3D

R3D

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
0
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
القصة دي يصحبي ف نظري بدايتها أحسن من التانيه اهتم بدي أكتر بدايتها كويسة

• أعجبني
  • أحببته
التفاعلات: pop40, Crasco, متهور موت و شخص آخر
هديل

هديل

سكساوي خبرة
عضو
نقاط نودزاوي
216
توجه جنسي
انجذب للذكور
غير متاح
القصة دي يصحبي ف نظري بدايتها أحسن من التانيه اهتم بدي أكتر بدايتها كويسة
R3D
💋💋❤️ااااااه يا حبيبي يا روح روحي انا ممحونه بواحد اسمر ويكون بحب السكس❤️💋💋

R3D

R3D

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
0
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
بس دا مش معناه ان التانية وحشة لا خالص

• أعجبني
  • أحببته
sexy_girl_66

sexy_girl_66

سكساوي الاصلى
عضو
نقاط نودزاوي
602
توجه جنسي
ثنائي الميل
غير متاح
بس دا مش معناه ان التانية وحشة لا خالص
R3D
💋💋❤️اااااه ما اجمل هذا الموقع انا ممحونة اوي و مش قادرة اكثر❤️💋💋

R3D

R3D

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
0
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
الاتنين حلوين بس انا حبيت دي أكتر

• أعجبني
  • أحببته
R3D

R3D

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
0
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
واستمر يبطل ومتقعش ف نفس المشكلة والخطأ الل هو الجزء الصغير

• أعجبني
  • أحببته
R3D

R3D

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
0
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
كبر الجزء و مش شرط كل يوم تنزل نزل كل يومين بس حاجة تشرف وتكون كبيرة كدا

• أعجبني
  • أحببته
R3D

R3D

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
0
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
كل الدعم والتوفيق 🌹

• أعجبني
  • أحببته
التفاعلات: Modysaid, pop40, Crasco و 2 آخرين
النجم الصاعد 👑

النجم الصاعد 👑

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
1
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
كل الدعم والتوفيق 🌹
R3Dتسلم ياحبيبي لامتقلقش ياأخويا أنا قولت انزل الجزء ده قليل عشان اشوف رد فعل الناس هكمل فيها ولالا ومتحكمش علي القصة التانية عشان أحداثها هتتقلب ٣٦٠درجة

• أعجبني
التفاعلات: Modysaid, pop40, Crasco و شخص آخر
Mona Bebo

Mona Bebo

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
2
توجه جنسي
انجذب للذكور
غير متاح
عاش اوي انت طورت من نفسك جدا وده هيخلينا نتعلق بالقصة ديه والتانيه فااعمل فينا ثواب ومتتاخرش في التنزيل❤️🤗

• أعجبني
  • أحببته
التفاعلات: Modysaid, pop40, Crasco و 2 آخرين
النجم الصاعد 👑

النجم الصاعد 👑

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
1
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
عاش اوي انت طورت من نفسك جدا وده هيخلينا نتعلق بالقصة ديه والتانيه فااعمل فينا ثواب ومتتاخرش في التنزيل❤️🤗
Mona Beboعيوني حاضر مش هتاخر

• أعجبني
التفاعلات: Modysaid, pop40, Crasco و شخص آخر
sexy_girl_66

sexy_girl_66

سكساوي الاصلى
عضو
نقاط نودزاوي
602
توجه جنسي
ثنائي الميل
غير متاح
sexy_girl_66

sexy_girl_66

سكساوي الاصلى
عضو
نقاط نودزاوي
602
توجه جنسي
ثنائي الميل
غير متاح
Mona Bebo
ااااه ااااه ما اجمل موضوعك الحار خلاني ممحونه اوي و نفسي حد ينيكني وامصله زبه 💋💋💋💋💋💋

Sir Nicholas

Sir Nicholas

سكساوي بادئ الطريق
عضو
نقاط نودزاوي
0
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
عاش يسطا متتأخرش علينا ف باقي الاجزاء

• أعجبني
  • أحببته