دا إللي ناقص وللهنرقع اه ده ال رح نرقع بالصوت
انا فعلا بقالي فتره مبضون من الناس ال ف النرقع انا متفق مع الاخدا إللي ناقص ولله
انا اشاركم الراي بس عشان اغلبيه الي هنا ذكور وفنفس الوقت الانسات والنسوان بيخافو ف اخرهم كلام وبس فهمنيانا فعلا بقالي فتره مبضون من الناس ال ف النرقع انا متفق مع الاخ
طب اه الحل عشان ني نزل شفنه الصور كتير جدن جدن ها نجيب ازاي دلوقتيانا اشاركم الراي بس عشان اغلبيه الي هنا ذكور وفنفس الوقت الانسات والنسوان بيخافو ف اخرهم كلام وبس فهمني
تعبان اوي روح شقق بقا😂😂طب اه الحل عشان ني نزل شفنه الصور كتير جدن جدن ها نجيب ازاي دلوقتي
انت كام سنه ؟طب اه الحل عشان ني نزل شفنه الصور كتير جدن جدن ها نجيب ازاي دلوقتي
25انت كام سنه ؟
ده كمان مش لقينهاتعبان اوي روح شقق بقا😂😂
طب ٢٥ سنه والعربي بتاعك ابن ستين متناكه كده
ليه انت منينده كمان مش لقينها
لامؤاخذه يعني بالعقل مع احترامي للناس كلهاانا اشاركم الراي بس عشان اغلبيه الي هنا ذكور وفنفس الوقت الانسات والنسوان بيخافو ف اخرهم كلام وبس فهمني
الكبرد بيعمل تصحيح غلط ونا كمان بكتب بصرعه الكبرد بكتبلو الحرف يحط حرف تانيطب ٢٥ سنه والعربي بتاعك ابن ستين متناكه كده
انا اسمي فحل عنيف سادي وبتعرف على بنات عادي عشان اسمي كيوتلامؤاخذه يعني بالعقل مع احترامي للناس كلها
انا ازاي اكلم واحد مسمي نفسه زب 20سم ومش عارف عرض كام
ولا الزوبر الفاجر ولا الكس اللي مش عارف ماله
ومستنيين انكم تتعرفوا على بنات ولله ولا حتى ولاد هتتعرفوا عليهم😕
احا كبرد ايه ده انت عايز تليفون جديدالكبرد بيعمل تصحيح غلط ونا كمان بكتب بصرعه الكبرد بكتبلو الحرف يحط حرف تاني
لا اكتوبرحاسه من الشرقيه