اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

قصص سكس محارم امبراطورية H 5 أجزاء 24/3/2022 (عدد المشاهدين 2)

W

www99

سكساوي بادئ الطريق
عضو
نقاط نودزاوي
0
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
دون المستوى للاسف , شكرا لكاتب القصة على وقته

• أعجبني
التفاعلات: معز ١٤
معز ١٤

معز ١٤

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
15
غير متاح
W

www99

سكساوي بادئ الطريق
عضو
نقاط نودزاوي
0
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
ممكن الاسباب
انا عاوز نقد مسبب مش كلمة و تجرى
معز ١٤انت مش شايف أنها أصبحت قصة علي بابا والاربعين حرامي لما نطلب من الكاتب ان يكون بالقصة أحداث معنى الكلام مش اي هبد ترابط + واقعية ايضا التفاصيل ضائعة جدا جدا
ايضا للمصداقية هل تعلم انه نيك الطيز للفتاة غير ممتع والي بتقولك انها بتتمتع صدقا بتاكل بعقلك حلاوة والي بتتناك بطيزها بكون عندها اهداف أخرى , وايضا عملية النيك بالطيز ليست بالامر السهل , أرجو عدم استيحاء افكار النيك وما شابه ذلك من أفلام السكس

معز ١٤

معز ١٤

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
15
غير متاح
انت مش شايف أنها أصبحت قصة علي بابا والاربعين حرامي لما نطلب من الكاتب ان يكون بالقصة أحداث معنى الكلام مش اي هبد ترابط + واقعية ايضا التفاصيل ضائعة جدا جدا
ايضا للمصداقية هل تعلم انه نيك الطيز للفتاة غير ممتع والي بتقولك انها بتتمتع صدقا بتاكل بعقلك حلاوة والي بتتناك بطيزها بكون عندها اهداف أخرى , وايضا عملية النيك بالطيز ليست بالامر السهل , أرجو عدم استيحاء افكار النيك وما شابه ذلك من أفلام السكس
www99انا معاك لكن اغلب البنات بيعملوا كده و خصوصا علشان الجواز بعدين
كمان القصة اسمها امبراطورية H و الامبراطورية كانت المشروع اللى اتعمل و جمعهم كلهم و كبر و كبرهم لدرجة كبيرة مش على بابا و الاربعين حرامى
و غير كده الاحداث انا بكتب وسطها نبذات عن اللى بيحصل علشان تتخيل اللى بيحصل معاهم برة البيت و جوة البيت و كمان بدأتها بجملة احنا عيلة في بعتينا يعنى عن العيلة و بدأتها جوة البيت يعنى قاصد ان مفيش طرف غريب عنهم و بينت مدى التقارب و الحب بين افراد العيلة من خلال الهزار الجماعي و وضحت شخصية كل واحد فيهم بالتغيرات مع الاحداث من خلال الجنس بينهم

معز ١٤

معز ١٤

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
15
غير متاح
برجاء ابداء الرأي

M

MrツMagHraByツ

سكساوي شايف نفسة
عضو