انا بتاسف جدا علي العطل الي حصل في كل اللينكات بس خلاص صلحته بس للاسف اللينكات الي فاتت كلها مش هتبقا شغاله تاني بس متقلقوش هنزلهم من جديد للي محملهمش او لسا عاوزهم بس هيبقا بطريقه جديدة هرفلكم اي فيديو في ملف مضغوط و هكتبلكم تحت اللينك كلمة السر عشان تقدره تفكه الضغط و كمان الي ميعرفش هقوله علي برنامج يحمله يقدر يفك منه الضغط بسهولة انتظرو اللينكات