اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

مكتملة انا بحبك من زمان 😳 (عدد المشاهدين 7)

التيلندي باشا

التيلندي باشا

سكساوي بادئ الطريق
عضو
إنضم
19 يناير 2024
المشاركات
18
مستوى التفاعل
17
العمر
23
الإقامة
مصر
نقاط نودزاوي
196
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
اعرفكم علي نفسي في الاول انا تيلندي عندي 20 سنة جسمي رياضي طولي 185 وزني 87 زبي طوله 24 وعريض وعروقه باينه بسبب اني بلعب حديد نبدا القصه .
كنا في البلد عند قريبنا لما لقيت بنت جميله داخله وسط القعده وبتقدم الشاي والكيك سالتهم مين دي فلقيت انها عمتي من اخو جدي فديقت سعتها لاني عارف انها مش هتنفع تكون ليا انا في طبيعتي اي حاجه بعوزها بجبها من صغري بس مكنش فبالي اني اعمل المحارمات بس هي بجمالها سحرتني كان عندها 18سنه وطولها متوسط وبيضه لبن وعندها حسنة فوق شفيفها زي الممثله مش فاكر اسمها اي دي وعندها غمزات بشكل محبوب مش اوفر وجسمها كيرفي يعني فيها مميزات البنت المثاليه مش هكدب عليكم انا مشلتش عيني من عليها وهي لاحظت ده وكانت ماسكه الفون بتعها وبتبصلي كل فين وفين بتشوفني لسه بصصلها ولا لا لقيت اشعار جي علي موبايلي ببص علي الاشعرات لقيت ادد من بنت اسمها كنزي اي ده دي هي دخلت قبلت الادد وبعت مين راحت ردت وقالت عينك قولتلها مالها قالت بتاكل كل حته فيا بصتلها لقيتها بتبتسملي قولتلها هو انتي مجنونه انا ببص عادي يعني قالت بتبص عادي اي ده لو اهلنا مش موجودين كان زمانك اغتصبتني روحت بعتلها اموجي ضحك قولتلها انتي عرفتي صفحتي منين صحيح قالت انا عرفاه من زمان بس كنت مكسوفه ابعت قولتلها من زمان ازاي يعني راحت قالت اصل انا..... وسكتت روحت انا سالتها انتي اي راحت بعتت قالت مكسوفة قولتلها مكسوفة من اي متقولي قالت انا بصراحه كده حاسه اني ب ح ب ك قطعتها بنفس الطريقه روحت قولتلها نعم قالت زي مشوفت كده وراحت قفلت تلفونها وطلعت برا قدام الباب انا قولتلهم هطلع اتمشى وطلعت وراها هي فضلت ماشيه وانا ماشي وراها روحت صفرت بصوت واطي هي بصتلي ووقفت البيت كبير اوي يعني محدش لا هيشوفنا ولا هيسمعنا ررحت وقفت قدمها وقولتلها بتحبني الي هو زي اخوكي ولا ازاي قالت لا بحبك حب متجوزين قولتلها ازاي انا اول مره اشوفك قالت انا بقا كنت بنام علي صورتك كل يوم وبقلب في صورك كلها وحفظها كلها وكل لما بتنزل صوره بقعض اتفرج عليها وكل تفصيله فيها انا سكت للحظه وروحت ماسك ايدها وقولتلها انتي عارفه ان الي بيحصل ده مينفعش صح قالت اه عارفه ومش فرقلي قولتلها لا و**** ورفعت حوجبي راحت قالت اه و**** وبرقت بعنها روحت عدلت راسي وبقرب منها عشان ابوسها راحت سبتني وجريت وانا طلعت اجري وراها راحت وقفت ورفعت ايدها فوشي وقالت مش هنا بكره هروح اودي حجات لاختي وهي عارفه اني بحبك تعاله معايا قلتلها طيب ازاي هقولهم اي قالت انا الي هعمل كل حاجه انت ابقا وافق بس قولتلها حاضر وروحت قعدت معاهم شويه وقالو هنام فين كنت انا وابويا بس ريحين نمت انا وابويا مع بعض ابويا عصبي ف انا كنت بخاف منه ف عشان كده سبت الموبايل ومفتحتهوش خالص لما صحيت ملقتهوش جمبي بصيت علي موبايلي لقيتها باعته كتير اوي بتقول انا مش مصدقه انك مسكت ايدي انا حاسه اني مش عايشه انا مبسوطه اوي انا ماسكه ايدي نفس الماسكه الي مسكتهالي كانت بعته كلام حلو اوي بعدها نزلت تحت لقتها قاعده واول لما شفتني ابتسمت مكنش في حد غرنا قالت اعدل هدومك وابتسمت ابتسامة كسوف بصيت علي هدومي لقيت بتاعي منتصب وانا مش واخد بالي لاني متعود اني بقوم من السرير علي طول وهو منتصب انتصاب الصباحي روحت اتكسفت وبصتلها وقولتلها وانتي بصاله ليه عاجبك بقولها كده عشان تتكسف راحت هي فعلا اتكسفت وقالت انا داخله الحمام وجت قدامي وهي معديه انا زنقتها في الحيطه وزبي رشق بين رجلها وراح علي كسها علي طول كانه عارف طريقه راحت شهقت وقالت بتعمل اي يا مجنون اوعي سبني بس انا لما حسيت بسخونه جسمها سخنت اوي وبتاعي فضل يشد ويرخي علي كسها وهي ابتدت تتحرك وتتاوه براحه وانا شايف عينها وهي ابتدت تدوخ والشهوة تتملك منها انا زنقتها اكتر انا كنت ناوي سعتها اني انزل شهوتها علي زبي هي قالت طب سبني طيب كفايه انا ابتديت اتحرك زبي ابتدا يدخل ويخرج بين رجلها وبيحك في كسها روحت مسكت ايدها وبوستها في كف ايدها هي سعتها جسمها سخن اكتر وبق احساس بين رومنسيه وسخونه مسكت ايدي فضلت تبوس فيها كلها روحت سحبت ايدها ودخلتها في بطلوني وحطتها علي بتاعي وهي بتسحب ايدها قولتلها امسكيه سكتت شويه وراحت مسكته ايدها كانت نعمه اوي انا حطيت ايدي علي كسها من فوق الهدوم حسيت برطوبه بصيت في عينها بعدت عنها عن عيني سعتها عرفت انها نزلت شهوتها قربت من شفيفها وقولتلها عايز ادوق طعمه ومصيت شفيفها راحت قالت ايه ايه هو ااه قولتلها الي واجعك راحت قالت هو اي روحت رافع ايدي عن كسها وضربها عليه براحه ده قالت ااااه بس روحت دخلت ايدي تحت هدومها وخدت لبن كسها الي نزل منها من عليه وهي اترعشت لما لمسته ونزلت علي ايدي راحت بصالي وقالت اسفه اسفه رحت مطلع ايدي قدمها ولحست كل لبنها الي علي ايدي قدمها منظري وانا بلحس لبنها هيجها اكتر راحت بصالي اوي عينها اتفتحت علي الاخر انا عرفت انه بينبض وبينزل افرزاته هي فتحت بوقها روحت دخلت صباعين فيه بلتهم كويس كل ده وانا زنقها نفس الزنقه وايدها علي بتاعي ولما بتيجي تجبهم عينها بتفتح وبتوقف ايدها انا بعرف انه بينزل عسله دخلت ايدي بعد لما بلتها عند كسها هي عينها قفلت من المتعه روحت فضلت احركها عليه وهي بتتاوه وصوتها ابتدا يعلي اااه ااي اوفف ااه ااه براحه اااه روحت دخلت صباعي في كسها راحت فسعتها تبتت علي بتاعي اوي وجابت لبن كتير طلعت ايدي وقولتلها دوقي طعم لبنك راحت قربت من صباعي وفضلت تلحس فيه وهي بتزوم امممم وتلحسه امممم انا سعتها هجت عليها وخلاص مبقتش قادر سحبتها ودخلت الحمام وقفلت الباب ونزلت بطلوني والبوكسر ونزلتلها بطلونها ومكنش في اندر ورشقت نفسي فيها جامد بتاعي بق علي كسها بظبط وشفيفي بقت علي شفيفها شغاله مص وهي ببتاوه وبتزوم وانا رايح جي وزبي اتملي من افرزات كسها الي غرقته رحت عادله علي فتحت كسها وزقيته دخلت الراس وحته منه ووقف انا عرفت ان ده اخر حاجه مسموح ليا ادخل فيها هي فهمت الي عاوزه وحطت ايدها عشان مدخلش اكتر فضلت ادخل واطلع براحه وهي هاجت اوي وبقت تيجي وتروح علي زبي وراحت شايله ايدها وسلمت نفسها بس انا مكنتش عايز افتحها كنت عايز انيك نص بس زقيته لجوا شويه وهي اتمتعت اوي بق لحد نصه بس فضلت انكها بنص زبي وهي مستمتعه جامد وعماله تشخر وهي بتقول ااه وجبتهم علي زبي اكتر من مره راحت قالت عاوزه اجرب احطه فبوقي قولتلها انزلي نزلت لتحت وفشخت رجلها ومسكت زبي وشمته الاول بعدها طلعت لسنها وحطته علي الراس بعدها جابته من تحت لفوق وهي بتلحسه راحت حتطه في بوقها كله شفيفها كانت نضيفه اوي وكانت بتزغزغ زبي من نعومتها فضلت ترضع فيه حستها بتشوفني هجبهم بسرعه ولا بستحمل انا طبعا بقدر اسيطر علي نفسي خليتها تمص وتعمل كل حركتها لاني كنت ناوي هجيب فين بعد لما تعبت قامت روحت انا قفلت القعده وخلتها تميل وتعمل وضع الدودجي علي القعده وروحت حركت زبي علي كسها من ورا وروحت مدخله المرادي دخل زياده بس مفيش ددمم ف انا اطمن انها من النوع الي هي مدفونه وفرحت فضلت انيك فيها وهي تتاوه اااه يروحي ااااه يحبيبي ااه ارزع اوي اااه يحبيبي ااه يا بابا وانا اهاتها هيجتني فضلت ارزع فيها اوي وهي جسمها حمر من كتر رزعي فيها لحد لما حسيت اني هجبهم روحت ميلت عليها ودخلت بتاعي لابعد مكان ونطرت لبني جواها من النطره هي رفعت راسها مره وحده من سخونة اللبن وسبت بتاعي جواها وهي فضلت سابته بتاعي فضلت لحد لما ابتدا ينام وهي بتضم عضلات كسها وهو بيطلع اللبن بق ينزل من كسها هي خدته ولحسته وفضلت تاخد وتلحس لبست هدومي وطلعت ولما ملقتش حد طلعتها ونكتها فليوم ده تاني في اوضتها بعد لما كلو نام ومن سعتها بنتكلم علي المسنجر وشات سكس وكده 😁
 
  • أعجبني
التفاعلات: aldorg, الدكتور الفشيخ, bitar bitar و شخص آخر
ا

الدكتور الفشيخ

سكساوي شايف نفسة
عضو
إنضم
2 فبراير 2024
المشاركات
83
مستوى التفاعل
37
نقاط نودزاوي
375
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
اعرفكم علي نفسي في الاول انا تيلندي عندي 20 سنة جسمي رياضي طولي 185 وزني 87 زبي طوله 24 وعريض وعروقه باينه بسبب اني بلعب حديد نبدا القصه .
كنا في البلد عند قريبنا لما لقيت بنت جميله داخله وسط القعده وبتقدم الشاي والكيك سالتهم مين دي فلقيت انها عمتي من اخو جدي فديقت سعتها لاني عارف انها مش هتنفع تكون ليا انا في طبيعتي اي حاجه بعوزها بجبها من صغري بس مكنش فبالي اني اعمل المحارمات بس هي بجمالها سحرتني كان عندها 18سنه وطولها متوسط وبيضه لبن وعندها حسنة فوق شفيفها زي الممثله مش فاكر اسمها اي دي وعندها غمزات بشكل محبوب مش اوفر وجسمها كيرفي يعني فيها مميزات البنت المثاليه مش هكدب عليكم انا مشلتش عيني من عليها وهي لاحظت ده وكانت ماسكه الفون بتعها وبتبصلي كل فين وفين بتشوفني لسه بصصلها ولا لا لقيت اشعار جي علي موبايلي ببص علي الاشعرات لقيت ادد من بنت اسمها كنزي اي ده دي هي دخلت قبلت الادد وبعت مين راحت ردت وقالت عينك قولتلها مالها قالت بتاكل كل حته فيا بصتلها لقيتها بتبتسملي قولتلها هو انتي مجنونه انا ببص عادي يعني قالت بتبص عادي اي ده لو اهلنا مش موجودين كان زمانك اغتصبتني روحت بعتلها اموجي ضحك قولتلها انتي عرفتي صفحتي منين صحيح قالت انا عرفاه من زمان بس كنت مكسوفه ابعت قولتلها من زمان ازاي يعني راحت قالت اصل انا..... وسكتت روحت انا سالتها انتي اي راحت بعتت قالت مكسوفة قولتلها مكسوفة من اي متقولي قالت انا بصراحه كده حاسه اني ب ح ب ك قطعتها بنفس الطريقه روحت قولتلها نعم قالت زي مشوفت كده وراحت قفلت تلفونها وطلعت برا قدام الباب انا قولتلهم هطلع اتمشى وطلعت وراها هي فضلت ماشيه وانا ماشي وراها روحت صفرت بصوت واطي هي بصتلي ووقفت البيت كبير اوي يعني محدش لا هيشوفنا ولا هيسمعنا ررحت وقفت قدمها وقولتلها بتحبني الي هو زي اخوكي ولا ازاي قالت لا بحبك حب متجوزين قولتلها ازاي انا اول مره اشوفك قالت انا بقا كنت بنام علي صورتك كل يوم وبقلب في صورك كلها وحفظها كلها وكل لما بتنزل صوره بقعض اتفرج عليها وكل تفصيله فيها انا سكت للحظه وروحت ماسك ايدها وقولتلها انتي عارفه ان الي بيحصل ده مينفعش صح قالت اه عارفه ومش فرقلي قولتلها لا و** ورفعت حوجبي راحت قالت اه و** وبرقت بعنها روحت عدلت راسي وبقرب منها عشان ابوسها راحت سبتني وجريت وانا طلعت اجري وراها راحت وقفت ورفعت ايدها فوشي وقالت مش هنا بكره هروح اودي حجات لاختي وهي عارفه اني بحبك تعاله معايا قلتلها طيب ازاي هقولهم اي قالت انا الي هعمل كل حاجه انت ابقا وافق بس قولتلها حاضر وروحت قعدت معاهم شويه وقالو هنام فين كنت انا وابويا بس ريحين نمت انا وابويا مع بعض ابويا عصبي ف انا كنت بخاف منه ف عشان كده سبت الموبايل ومفتحتهوش خالص لما صحيت ملقتهوش جمبي بصيت علي موبايلي لقيتها باعته كتير اوي بتقول انا مش مصدقه انك مسكت ايدي انا حاسه اني مش عايشه انا مبسوطه اوي انا ماسكه ايدي نفس الماسكه الي مسكتهالي كانت بعته كلام حلو اوي بعدها نزلت تحت لقتها قاعده واول لما شفتني ابتسمت مكنش في حد غرنا قالت اعدل هدومك وابتسمت ابتسامة كسوف بصيت علي هدومي لقيت بتاعي منتصب وانا مش واخد بالي لاني متعود اني بقوم من السرير علي طول وهو منتصب انتصاب الصباحي روحت اتكسفت وبصتلها وقولتلها وانتي بصاله ليه عاجبك بقولها كده عشان تتكسف راحت هي فعلا اتكسفت وقالت انا داخله الحمام وجت قدامي وهي معديه انا زنقتها في الحيطه وزبي رشق بين رجلها وراح علي كسها علي طول كانه عارف طريقه راحت شهقت وقالت بتعمل اي يا مجنون اوعي سبني بس انا لما حسيت بسخونه جسمها سخنت اوي وبتاعي فضل يشد ويرخي علي كسها وهي ابتدت تتحرك وتتاوه براحه وانا شايف عينها وهي ابتدت تدوخ والشهوة تتملك منها انا زنقتها اكتر انا كنت ناوي سعتها اني انزل شهوتها علي زبي هي قالت طب سبني طيب كفايه انا ابتديت اتحرك زبي ابتدا يدخل ويخرج بين رجلها وبيحك في كسها روحت مسكت ايدها وبوستها في كف ايدها هي سعتها جسمها سخن اكتر وبق احساس بين رومنسيه وسخونه مسكت ايدي فضلت تبوس فيها كلها روحت سحبت ايدها ودخلتها في بطلوني وحطتها علي بتاعي وهي بتسحب ايدها قولتلها امسكيه سكتت شويه وراحت مسكته ايدها كانت نعمه اوي انا حطيت ايدي علي كسها من فوق الهدوم حسيت برطوبه بصيت في عينها بعدت عنها عن عيني سعتها عرفت انها نزلت شهوتها قربت من شفيفها وقولتلها عايز ادوق طعمه ومصيت شفيفها راحت قالت ايه ايه هو ااه قولتلها الي واجعك راحت قالت هو اي روحت رافع ايدي عن كسها وضربها عليه براحه ده قالت ااااه بس روحت دخلت ايدي تحت هدومها وخدت لبن كسها الي نزل منها من عليه وهي اترعشت لما لمسته ونزلت علي ايدي راحت بصالي وقالت اسفه اسفه رحت مطلع ايدي قدمها ولحست كل لبنها الي علي ايدي قدمها منظري وانا بلحس لبنها هيجها اكتر راحت بصالي اوي عينها اتفتحت علي الاخر انا عرفت انه بينبض وبينزل افرزاته هي فتحت بوقها روحت دخلت صباعين فيه بلتهم كويس كل ده وانا زنقها نفس الزنقه وايدها علي بتاعي ولما بتيجي تجبهم عينها بتفتح وبتوقف ايدها انا بعرف انه بينزل عسله دخلت ايدي بعد لما بلتها عند كسها هي عينها قفلت من المتعه روحت فضلت احركها عليه وهي بتتاوه وصوتها ابتدا يعلي اااه ااي اوفف ااه ااه براحه اااه روحت دخلت صباعي في كسها راحت فسعتها تبتت علي بتاعي اوي وجابت لبن كتير طلعت ايدي وقولتلها دوقي طعم لبنك راحت قربت من صباعي وفضلت تلحس فيه وهي بتزوم امممم وتلحسه امممم انا سعتها هجت عليها وخلاص مبقتش قادر سحبتها ودخلت الحمام وقفلت الباب ونزلت بطلوني والبوكسر ونزلتلها بطلونها ومكنش في اندر ورشقت نفسي فيها جامد بتاعي بق علي كسها بظبط وشفيفي بقت علي شفيفها شغاله مص وهي ببتاوه وبتزوم وانا رايح جي وزبي اتملي من افرزات كسها الي غرقته رحت عادله علي فتحت كسها وزقيته دخلت الراس وحته منه ووقف انا عرفت ان ده اخر حاجه مسموح ليا ادخل فيها هي فهمت الي عاوزه وحطت ايدها عشان مدخلش اكتر فضلت ادخل واطلع براحه وهي هاجت اوي وبقت تيجي وتروح علي زبي وراحت شايله ايدها وسلمت نفسها بس انا مكنتش عايز افتحها كنت عايز انيك نص بس زقيته لجوا شويه وهي اتمتعت اوي بق لحد نصه بس فضلت انكها بنص زبي وهي مستمتعه جامد وعماله تشخر وهي بتقول ااه وجبتهم علي زبي اكتر من مره راحت قالت عاوزه اجرب احطه فبوقي قولتلها انزلي نزلت لتحت وفشخت رجلها ومسكت زبي وشمته الاول بعدها طلعت لسنها وحطته علي الراس بعدها جابته من تحت لفوق وهي بتلحسه راحت حتطه في بوقها كله شفيفها كانت نضيفه اوي وكانت بتزغزغ زبي من نعومتها فضلت ترضع فيه حستها بتشوفني هجبهم بسرعه ولا بستحمل انا طبعا بقدر اسيطر علي نفسي خليتها تمص وتعمل كل حركتها لاني كنت ناوي هجيب فين بعد لما تعبت قامت روحت انا قفلت القعده وخلتها تميل وتعمل وضع الدودجي علي القعده وروحت حركت زبي علي كسها من ورا وروحت مدخله المرادي دخل زياده بس مفيش ددمم ف انا اطمن انها من النوع الي هي مدفونه وفرحت فضلت انيك فيها وهي تتاوه اااه يروحي ااااه يحبيبي ااه ارزع اوي اااه يحبيبي ااه يا بابا وانا اهاتها هيجتني فضلت ارزع فيها اوي وهي جسمها حمر من كتر رزعي فيها لحد لما حسيت اني هجبهم روحت ميلت عليها ودخلت بتاعي لابعد مكان ونطرت لبني جواها من النطره هي رفعت راسها مره وحده من سخونة اللبن وسبت بتاعي جواها وهي فضلت سابته بتاعي فضلت لحد لما ابتدا ينام وهي بتضم عضلات كسها وهو بيطلع اللبن بق ينزل من كسها هي خدته ولحسته وفضلت تاخد وتلحس لبست هدومي وطلعت ولما ملقتش حد طلعتها ونكتها فليوم ده تاني في اوضتها بعد لما كلو نام ومن سعتها بنتكلم علي المسنجر وشات سكس وكده 😁
التيلندي باشاعاش
 
aldorg

aldorg

سكساوي شايف نفسة
عضو
إنضم
20 مارس 2022
المشاركات
80
مستوى التفاعل
22
نقاط نودزاوي
352
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
رووعة يا مبدع شكرا لك كملها
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

أعلى