اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

قصص سكس سحاق انا وصاحبتي في السكن (عدد المشاهدين 2)

F

Flash99

سكساوي بادئ الطريق
عضو
إنضم
5 ديسمبر 2021
المشاركات
9
مستوى التفاعل
3
نقاط نودزاوي
0
غير متاح
انا كنت حكيت لكم من يومين عن تحرشات صحبتي لي وخوفي .. بس كلامكم هيجني بصراحه
جيت امبارح الاربع واغلب صحابنها في السكن رجعو بيوتهم وصاحبتي حبيبه لقيتها بتسالني هسافر ولا لا قلت لها لا بفكر اقعد علشان زهقانه من البلد لقيت عيونها بتلمع وبتقولي خلاص وانا هقعد نسلي بعض غير انك وحشتيني
انا الكلمه تعبتني اوي اووووووي اوووي حسيت برعشه كدا جميله
قررت في نفسي اني خلاص هتبقي الليله صباحي 😅♥️
نزلت اروح الكليه وبعدها روحت اشتري لبس داخلي جديد كان عاجبني ملون كدا كان برا واندر جبت ليا ولحبيبه ولما رجعت قلت لها انا جيبه لك دول هديه وكنت مكسوفه اوووي اوووي هي اول ما شافتهم لقيتها بتفولي احا دول حلوين اوي قلت لها طب قسيهم علشان نشوف المقاس مظبوط هي دخلت وحسيت انها فهمت انا عايزه ايه
دخلت اوضه وقلعت ولبستهم وكانو عليها سكسي فشخ وخاصه ان حبيبه جسمها كيرفي وحلو وانا زيها بس طويله
هي اول ما دخلت توريهملي عليها واخدتني بالحضن وبتشكرني اني جبتهم هديه وكدا وبتحبني وكنا سخنين اوووي وبتتكلم بصوت واطي ودلع وشفايفنا قربت من بعضها ووحبببه مسكت صدري من فوق البدي جامد وانا طلع من اااااه بوستا بعض ييجي 10 دقايق متواصل
بعدها بدءت تقلعني بس انا مش عارفه حصل اي خلاني اقولها كفايا ووقفنا علي كدا حتي روحت نمت في اوضه لوحدي ونزلتهم مع نفسي ونمت

اول حاجه حابه اشكركم علي التفاعل الرهيب علي الجزء الأول .. ميرسي ليكم اوي ♥️
تاني حاجه القصه دي مش تأليف لا دي بجد وبتحصل معايا انا فا يالا نكمل الي حصل اليومين الي فات 😅♥️


لو فاكرين المره الي فاتت لما بوسنا بعض واتحرشت بيا ما كملناش وروحت الاوضه ونزلتها لوحدي لاني خوفت بصراحه بس بعدها حسيت بندعم واشتياق لحبيبه ..
جينا بعدها لقيت حبيبه تاني يوم عامله لي فطار واكل تحفه وكاني بنتها واول ما شوفتها عملالي كدا انا روحت اخدتها بالحضن وبوستها بوسه كاننا عادي نعمل كدا وفطرنا ومشينا علشان عندنا امتحان .. وانا نازله ركبنا سيرفيس وقبل ما انزل لقيت حبيبه حطت ايدها علي فخادي كدا قريب من كسي وبطبطب عليا تقولي خدي بالك علي نفسك 🥺
هي عملت كدا وانا هيجت علي نفسي كان نفسي هقوم اقلع وقتها 💔😅
امتحاني خلصته متاخر وف روحت عادي مش في بالي حاجه
لقيت حبيبه قاعده في السكن ولابسالي قميص نوم جااامد اوي لونه احمر " عارفه اني بحب الاحمر" وقصير فوق الركبه ومبين كل صدرها وحاطه بيرفوم سكسي اوي
ولقيتها جيبالي قميص زيها بس ضيق بقي وقصير برضو واسود فا بقولها دا اي الحلاوه دي كلها جت في ودني وقالت لي بصوت واطي اوي .. يالا علشان محتجاكي بصوت يهيج انا سمعتها كدا دخلت اخدت شاور ولبست لقيتها علي السرير انا وقتها ماكنتش عارفه مالي بس كاني كنت شرموطه رايحه لعشيقها وبتدلع وخدنا بعض بالحضن ىباستي جامد من رقبتي وشفايفي برومانسيه وانا بتأوي جامد نزلت علي صدري ترضع انا خلاص بتلوي ومش قادره لغايه ما قلعنا كل حاجه وفضلنا نحك كسسنا في بعض بعنف ونلحس ودلوقتي بقينا كل يوم علي الوضع دا ♥️
mariamjalalاحلا حاجه السحق و التفاهم الفيه انا مقتنع ان متعه الجنس و السعاده بتكون فى السحق عشان مش كل حاجه فى الجنس تكون نيك لا البوس و مص اللسان و الشفايف و اللحس و العض و الرومانسيه و التفاهم ده احلا بكتير اوى
 
متحرر رغم الألم

متحرر رغم الألم

سكساوي بريمو
عضو
إنضم
22 يوليو 2022
المشاركات
337
مستوى التفاعل
200
نقاط نودزاوي
65
الجنس
عدم الإفصاح
الدولة
العراق
توجه جنسي
ثنائي الميل
غير متاح
يابختك لقيتي شريكة بسرعة
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

أعلى