اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة
  • تم تغير عنوان الموقع من سكساوي الي نودزاوي لمزيد من التحديثات مع تغير رابط الموقع

قصص سكس سحاق انا و وصحبتى (1 مشاهد )

0

000

سكساوي بادئ الطريق
عضو
إنضم
24 ديسمبر 2021
المشاركات
5
مستوى التفاعل
32
نقاط نودزاوي
0
غير متاح
انا اسمي منه عندي ٢٠ سنه بحب الجنس بطريقه فظيعه وكنت ديما بعمل العاده السريه ممكن توصل ل ٦ مرات ف اليوم و كان ليا صديقه اسمها مريم انا وهي مش صحاب اووي يعني بس اهو اصحاب ف يوم روحت الجامعه عادي وكنت لبسه بلوزه وبنطلون جينس وشعري نازل ع ضهري وصدري بطريقه سكسي اووي واول ما مريم شافتني لقيتها تنحت ف بزازي الي شبه البرتقاله الكبيره وراحت مسكني من ايدي ولفاني و قالتلي اوبا اي الجمدان دا ي موزتي قلتلها بس اسكتي وروحنا بعدها حضرنا المحضرات عادي وانا اعده اكتشفت انها ابتدات تلزق فيا جامد مدتهاش اهتمام وبعدها روحنا المكتبه علشان كان علينا بحث لدكتور رخم كدا فلقتها بتميل عليا بشكل سكسي اووي و بتقولي ممكن تديني الكتاب دا رحت لفيت علشان اديهولها لقيتها لزقت ف ضهري وبتقولي ي اوزعه مش عارفه تجبيه مع اني مش اوزعه احنا الاتنين ف طول بعض واتعمدت انها تحرك بطنها ف طيزي من واره وبعدين خدت الكتاب واعدت تقراء فيه وهي قعده قدامي وعنيها تقراء شويه وشويه تبص ع بزازي الي كانت هتنط من البلوزه وخلص اليوم وانا روحت وجه ف بالي حكتها ف طيزي من وره ونظرتها الي كلها شهوه ورحت ضربه سبعه ونص عليها ونمت صحيت الصبح ع موبيل منها انا... الو مريم ...صحي النوم دا كلو نايمه انا .. دا كلو اي هي الساعه كام مريم .. الساعه ١٠ الصبح ياختي انا ... اي دا بجد طيب احسن انا مش قادره اصلا وتعبانه ومفييش دماغ لكليات مريم .... تعبانه مالك ف اي اجيلك انا ... مفيش شوية برد مكسرين ضهري لا متتعبيش نفسك مريم .. متعبش نفسي اي انا جيالك مش هكمل محضرات انا ... يبنتي خاليكي انا كويسه مريم... بس ي بت هو انا عندي كام منه يعني انا ... ماشي خلاص مستنياكي مريم .. اشطا مسافة السكه واكون عندك باي انا... باي انا قومت اخت شاور واتفاجأت ان مفيش حد ف البيت كلو نزل مخدتش اهتمام ومعداش نص ساعه لقيت الباب بيخبط وكانت مريم فتحتلها وقلتلها ازيك يبنتي مكنتيش تتتعبي نفسك انا كويسه راحت حضناني بس ف حضنها المره دي حسيتو مختلف بس انا استمتعت بيه اووي لفت ايدها ع وسطي وضغتط بصدرها ع صدري من قوة الحضن انا حلماتي وقفت والحضن دا استمر دقيقه وبعدها قلتلها تعالي نعد ف اوضتي بدل محد من اخواتي يجي من المدرسه ومنبقاش براحتنا وانتي اقلعي طرحتك دي الحر وحش اول مدخلنا الاوضه قلعت الطرحه والمفجأه انها فكت ٣ زراير من البلوزه بتاعتها بحجة ان الجو حر وبزازها تقريبا كانو نطين من البلوزه بس شوفت احلى بزاز ممكن اشوفها ف حياتي بزازها وسط مش كبيره ومش صغيره ولونهم ابيض ومحمرين زي الورد وهي لحظت ان بصتي طولت اووي ع بزازها راحت لقتها بتقولي اي ي بت سرحانه ف اي قلتلها لا ولا سرحانه ولا حاجه انا هقوم اجبلك عصير يبردك شويه مع المروحه بدل مانتي هتقلعي عندنا ورحت ضحكه روحت طلعت الصانيه والكبايات وحطتها ع الرخامه وبفتح التلاجه علشان اجيب العصير وبوطي لقيتها لزقه فيه وبتوطي وبتقولي محتاجه مساعده قلتلها اي ي بت انتي بقيتي تركبي اتوبيسات كتير ولا اي ورحنا ضحكنا احنا الاتننين وصبيت العصير ورجعنا الاوضه وادتها العصير وهي دا كلو عنيها متشالتش من ع بزازي لاني مكنتش لابسه حمالة صدر تحت البيجامه ولقيتها بتقول يالهوووي العصير كان اتدلق منو شويه ع صدرها و ع البلوزه روحت قلتلها معلش حصل خير اقلعي البلوزه انضفهالك وفعلا قلعتها و انا مقدرتش اقاوم اني اشوف نص صدرها بس فقلتلها دا السنتيال هو كمان اتبل هاتيه منفهولم وعلى مهدومك تنشف هديكي هدوم تلبسيها راحت فعلا قلعت السنتيال قدامي منغير متلف ضهرها حته وعينيها ف عيني وانا شوفت بزازها وتنحت راحت لقتها بتقولي عجبينك قلتلها هم اي راحت ضحكت ضحكة شرمطه وقالتلي الي انتي مبحلقه فيهم راحت واخده السنتيال ومشيت روحت غيلتهملها ونشرتهم ورجعت لقيتها نيمه ع السرير وبزازها كل فرده ف حته وشكلهم سكسي اووي قلتلها اصبري اجبلك حاجه تلبسيها قالتلي ماشي راحت اتعمدت اني اجبلها قميص نوم قصير وشفاف علشان تلبسو قلتلها امسكي قالتلي اي دا ي بت هتكسف قلتلها عادي احنا مش اخوات ولا اي قالتلي هلبسو بس بشرط قلتلها قولي قالتلي تلبسي واحد زييو انتي كمان قلتلها ماشي وروحت جبت واحد زييو وخرجت البس بره ودخلت عليها لقيت اي الجمال دا ولا عروسه ف ليلة دخلتها روحت قلتلها اي دا ي موزه دا الواحد شكلو هيتهور عليكي بقا انا لو ولد مكنتش هقدر امسك نفسي وروحنا ضحكنا احنا الاتنين واعدنا ع السرير والي اكتشفتو انها قلعت الاندر كمان وهي بتغير وقلت ف بالي هي كدا فهمت الي ف دماغي واعدنا كدا فردين ضهرنا وبنتكلم الا ولقيتها بتقولي متيجي نلعب قلتلها لعبة اي لقيتها بتقولي هنلعب صلح وعلشان احنا اتنين بس فانتي هتتقولي اني ايد الي ضربتك فانا وافقت ووقفت راحت ضرباني ع طيزي بدل ايدي ولفتلها وقلتلها ايدك دي قالتلي غلط ولفيت تاني وارحت ضربتني تاني ع طيزي وبرضو قالتلي غلط ولفيت وضربتني ع طيزي والتلت ضربات دول كان كافيلين انهم يسخنوني اكتر مانا سخنه فلفيت ضهري وقلتلي غلط روحت عملت نفسي هعيط وقلتلها لا مليس دحوه تعالي اقفي انتي قالتلي ماشي ولفيت وروحت انا ضرباها ع طيزه زي معملت معايا وبرضو قلتلها غلط ف المره التانيه بدل مضربها اتعمدت اني ابعبصها وهي مصدقت راحت لفت وقالتلي اه وجعتيني مبيبقاش جامد كدا تعالي اوريكي بيبقا ازاي وراحت لفاني ورفعت القميص ورىحت راشقه صبعها ف فلقة طيزي واعدت تحط صبعها ع خرمي يجي دقيقه راحت لفاني ف وشي وانا عامله زي المتخدره من لعبها بصبعها وراحت ادتني بوسه من بوقي وكانها مصدقت لقت شفايف نزلت اكل ف شفايف وانا اندمجت معاها وطلعتلي لسانها امصي فضلت امص وهي تمص ولساني اكتر من نص ساعه وروحت رمياها ع السرير ونزلت القميص وطلعت بزازها وبقيت عامله زي الطفل الجاعن وهي ااااه امممم اووووف وعاوز ياكل اعدت امص لحد مساحت ف ايدي ونزلت لحس ع بطنها ودخلت لساني ف سورتها واعد الحس فيه وبعد كدا ننزلت ع كسها مكنش فيه شعرايه ومنفوخ وابيض روحت مديت ايدي عليه وفتحتو وشوفت احلى زنبور منتصب وعامل زي زب العيل الصغير وكسها وردي من جوه مقدرتش اقاوم روحت اعدت الحس الحس اممم وهي طبعا شغاله اااااه اااه ارحميني بس مش قادره وانا ولا هي هنا فضلت الحس الحس وانيكها بلسانياكتر من نص ساعه وهي ااااه اااااه اممممم اححححححححح مش قادره هجبهم وراحت جيباهم ف بقي وروحت نمت ع صدرها وانا حاطه حلمتها ف بوقي وارتحنا شويه وراحت قايمه نايمه عليا وفضلت تبوس فيا وف رقبتي ونزلت مص ولحس فيها ونزلت ع صدري فضلت ترضع وتمص فيه وانا عمله زي التعبانه عماله اتلوه من الشهوه وهي راحت نزلت ع كسي فتحتو وسكت زنبوري بلسانها وفضلت تمص فيها كانو مصاصه وانا عماله اصوت مش قادره من الشهوه اااااااااه وهي اعدت تتلحس وتحط صبعها ف طيزي وتلحس لحد مجبتهم ف وشها ودخالنا خادنا شور سوه وكانت هدومها نشفت وروحت ومن ساعتها وهي كل يومين تيجي وننيك بعض وتمشي لحد وقتنا هذا يارب تكون قصتي ولو عجبتكو شجعوني دي اول مره اكتب فيها قصص ☺
 
  • أعجبني
التفاعلات: متحرر رغم الألم, الراقى, عمر حلوان ٢٥سنه و 7 آخرين
O

Omaaar

سكساوي شايف نفسة
عضو
إنضم
6 ديسمبر 2021
المشاركات
66
مستوى التفاعل
88
نقاط نودزاوي
23
غير متاح
حلوه فشخ
 
  • أعجبني
التفاعلات: ABDO toxic و DONGOAN
👑 NEsWaNgY

👑 NEsWaNgY

سكساوي بريمو
عضو
إنضم
23 يناير 2022
المشاركات
191
مستوى التفاعل
507
الإقامة
المنصوره
نقاط نودزاوي
59
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
مدخلتش مزاجي
 
  • أعجبني
التفاعلات: ABDO toxic
Yousef mahran

Yousef mahran

سكساوي شايف نفسة
عضو
إنضم
11 ديسمبر 2021
المشاركات
50
مستوى التفاعل
32
نقاط نودزاوي
8
غير متاح
جامدة اوووووووى وسخنه
 
  • أعجبني
التفاعلات: ABDO toxic
3FreTa HaNeM

3FreTa HaNeM

سكساوي بريمو
عضو
إنضم
29 نوفمبر 2021
المشاركات
113
مستوى التفاعل
82
نقاط نودزاوي
59
غير متاح
راااااااااااااااااائعه بجد
 
  • أعجبني
التفاعلات: HAmoDybasha4 و ABDO toxic
ص

صلاح الخيال

سكساوي شايف نفسة
عضو
إنضم
30 ديسمبر 2021
المشاركات
96
مستوى التفاعل
59
العمر
20
نقاط نودزاوي
0
الجنس
ذكر
الدولة
egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
حلوه اووى كملى مستنين منك اكتر
 
  • أعجبني
التفاعلات: ABDO toxic
Savage 72

Savage 72

سكساوي بريمو
عضو
إنضم
9 مارس 2022
المشاركات
306
مستوى التفاعل
376
نقاط نودزاوي
16
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
ممتعه
 
  • أعجبني
التفاعلات: ABDO toxic
متحرر رغم الألم

متحرر رغم الألم

سكساوي بريمو
عضو
إنضم
22 يوليو 2022
المشاركات
337
مستوى التفاعل
199
نقاط نودزاوي
64
الجنس
عدم الإفصاح
الدولة
العراق
توجه جنسي
ثنائي الميل
غير متاح
استمري
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

أعلى