اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

متسلسلة بركان الشهوه الجزء الثاني (عدد المشاهدين 3)

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
Dr.ahmed7777

Dr.ahmed7777

سكساوي متقحرط
عضو
إنضم
2 ديسمبر 2023
المشاركات
28
مستوى التفاعل
13
نقاط نودزاوي
447
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
الجزء الثاني :
ارحمها ودخلت زوبري تاني في كسها و بقيت انيكها و هي قفلت عليا برجليها عشان مطلعش زوبري تاني بقيت ارزع في كسها بكل قوة وهي تصرخ من المتعة.
نزلت عليها امص بزازها و هي تشد شعري وتتاوه جامد وبتطلب اكتر بقيت انيكها في كسها و بعد اكتر من ربع ساعة رزع في كسها حسيت نفسي هجيب خلاص هي عرفت و قالتلي عشان خطري هاتهم على بزازى، ابتسمت و قلتلها طلباتك أوامر طلعت زوبري من كسها و ركبت علي بطنها بس واقف علي ركبي و حطيت زوبري بين بزازها و هي ضمتهم علي زوبري بقيت انيكها في بزازها و بعد دقيقتين نطرتهم علي بزازها و وشها و اترميت جمبها على السرير بصيت عليها لقيتها تاخد اللبن من على وشها تدعك بيه بزازها بعدين لحست صوابعها و قامت قالتلي يلا ناخد دوش.
هبطل نيك الطيز بعد كده اه) قلتلها مش قلتلك هتحسي بالمتعة بعدين مانتي لازم تتعبي عشان ترتاحي، خلصنا دوش و طلعنا في الصالة كانت الساعة بقيت (11:00 الظهر) حضرت ستي فطار و فطرنا مع شوية تقفيش في بزازها و طيزها و بقيت ابوسها من شفايفها، فجأة تلفوني رن و كان العامل اللي جه امبارح عشان التكيف فتحت عليه و قالي إن ربع ساعة هياجي ياخد التكيف قلتله تمام قفلت معاه و بعد ربع ساعة جيه العامل و كان معاه واحد تاني لابسين نفس اليونيفورم بتاع الشركة و فكوا التكييف بعد نص ساعه تقريبا و كان معاهم عربية ربع نقل حمله فيها و مشيو
(الساعة 12:30 بعد الظهر)
تلفوني رن بصيت و كان اللي بيتصل عبير
انا: ألو
عبير: صباح الخير يا عريس ايه صحيت كده و فوقت
انا: انتي عايزة ايه يا عبير بالظبط
عبير: قلتلك عايزة اتكلم معاك
انا: خلاص هجيلك بالليل
عبير: هرن عليك بعد ما سمر تمشي
انا: ماشي يا عبير
عبير: هسنتاك سلام
قفلت مع عبير وانا كلي غضب و متضايق وقلت في بالي (ماشي يا عبير انتي فاكرة نفسك تقدري تتأمري عليا انا هوريكي) دخلت لستي في المطبخ كانت بتحضر الاكل دخلت و حضنتها من ورا
انا: ايه يا لولو (دلع ليلي) بتعملي ايه؟
ليلي: بحضر الغدا و سيبنى دلوقتى انا مش قادره
انا: وهو انا عملت حاجه
ليلي: انت شكلك ناوي علي حاجه
انا: زكية و بتفهميها و هي طيرا
ليلي: بقولك ايه بلا طيرا بلا عميا انا مش قادرة دلوقتي
انا: خلاص ياعم بس انا مش هسيبك بالليل
وقمت لسعها علي طيزها الملبن قالت اه بشرمطة وكان منظر طيزها فاجر وهيا بتتهز زي الملبن
قعدت في الصالة قدام التلفزيون و سرحان مش عارف اعمل ايه في موضوع عبير و جات في بالي فكرة جهنمية بس لاقيتها
هروح لعبير واخد معاي بنچ و انومها و اصورها وانا بنيكها فيديو علي كام صورة، طيب و هجيب البنج منين ايوة كمان دي محلولة الواد هشام اخته شغاله في صيدلية كبيرة تبع قريبهم هتفق معاه يقول لاخته يجيب من عندها البنچ، دخلت الاوضة بتاعتي و وقفت في البلكونة و اتصلت ب هشام
(المكالمة)
انا: الو ايوة يا اتش عامل ايه
هشام: اتش بس انا فهمت مانت مش بيكون كلامك حلو غير لو في مصلحه
انا: ليه بس يسطا احنا اكتر من اخوات
هشام: بقولك ايه ما عشان احنا اكتر من اخوات انا حفظك عايز ايه
انا: ديما فقسني طيب بقولك مش اختك شغالة في صيدلية تبع واحد قريبكم
هشام: ايوة ايه محتاج فياجرا ولا ايه ههه
انا: لا مش دلوقتي دي شويه قدام
تتنطط عليه بالراحة وهى بتصوت من الألم و المتعة بعدين بقيت تسرع و انا مليتها عليا بقيت امص شفيفها و اقرص حلامات بزازها وهي تتأوه بألم ممزوج بالمتعة بقيت تسرع من حركتها بعد ربع ساعة نيك متواصل في طيزها حسيت نفسي هجيب بعد دقيقه بالظبط كنت مليت خرم طيزها لبن، اترمت هي عليا تبوسني و تلحس رقبتي و زوبري لسه في طيزها بعدين اترمت جمبي و العرق مغطينا احنا الاتنين وهى بتتنفس بصوت عالى وقالت انت متعرفش انا مبسوطة كده ليه، قمت انا اختها في حضني و بقيت ابوسها من شفايفها و هي يدها على رقبتي من ورا تضغط عليا وانا ببوسها قمت و قلت لها يلا نقوم ناخد دوش قالتلي قوم انت انا لسه مش قادرة سبني شوية قمت انا و دخلت الحمام خدت دوش و كانت الساعة (5:00 المغرب) دخلت المطبخ عملت لي سندوتش لانشون و كباية عصير جوافة اسند نفسي بعد النيكة الجامدة دي و علي الساعة ستة هشام اتصل بيا
انا: ايوة يا هشام ايه تمام
انا كمان و قلتها برضو مصممة ماشي سلام.
نزلت و اول ما خرجت من العمارة تلفوني رن و كانت عبير فتحت عليها و قالتلي ان سمر نزلت و هي مستنياني قلتلها ربع ساعة واكون عندك قفلت معاها و قلت في بالي (مستعجلة قوي انا هوريكي يا شرموطة اللي يفكر يتحداني هيحصل ايه)
وصلتلها البيت خبط فتحت لي و كانت لابسه عباية بيتي ضيقة و ربع كوم دخلت و هي قفلت الباب محبتش ابنجها دلوقتي وقلت اشوف هي عايزة ايه دخلت و هي جات ورايا و كانت بصالى بطريقة زي ماكون ولا حاجه قدامها و كانت بتتعامل معايا بمنتهى التكبر و الغرور
عبير: اخيرآ شرفت
انا: عايزة اي يا عبير
قامت لطشاني بقلم عمر ما ابويا ادهوني
عبير: اسمها يا ستي انت من هنا و رايح هتقولي يا ستي، عبير دي مش عايزة اسمعها تاني
انا هنا عرفت انها عايزة تخليني خاضع و خدام تحت رجليها مسكت نفسي بالعافية و قلت اشوف اخرتها
انا: ماشي تحت امرك يا ستي أمرك
عبير لطشاني قلم اصعب من الاولى وقالت انزل بوس رجلي يا خول
انا قلتلها حاضر و قربت منها و عملت نفسي هنزل ابوس رجلها و طلعت البخاخة من جيبي و رشيت علي وشها
عبير قالت انت ايه اللي رشش و مكملتش الكلمة و كانت في الارض بصتلها كده وانا واقف وهي مرمية عند رجلي شوفتي بقي يا عبير من اللي مكانه تحت رجل من شلتها و دخلت بيها الاوضه و رميتها على السرير و شغلت نور الاوضة و حطيت التليفون بتاعي في زاوية تكون واضحة السرير و عملته وضع طيران و قلعت عبير هدمها و بقيت انيكها و نكتها كمان من طيزها,
و اكتشفت ان طيزها مفتوحة و وسعة خصلت نيك فيها و مسكت التليفون و وقفت الفيديو و كان التصوير واضح جدآ و وش عبير باين صورتها كام صورة و هي عريانة لبست هدومي و قربت منها علي السرير و ضربتها قلم على وشها اضعاف قوة القلم اللي ادتهوني و قلتلها دي اخرتك يا شرموطة عشان تفكري ألف مرة بعد كده تغلطي معايا طلعت دورت علي تلفونها مش لاقيه وقفت ادور عليه شوفته كانت حطاه في زاوية في الصالة و علي وضع تسجيل بنت المتناكة كانت عايزة تصورني وانا خاضع تحتها مسكت الفون مسحت الفيديو و دخلت على الفيديوهات عندها لقيتها وهي بترقص وسط رجالة ملط و كانت سهرة مليانه حشيش و بيرة و مخدرات و فديوهات تاني و هي بتتناك و باين اوي انها بتعمل كده بمزاجها خدت كل الفديوهات علي فوني و حطيت الفون بتاعها علي كنبة الانتريه و نزلت روحت عند بيت ستي
اتمنى الجزء التاني يكون عجبكم شرفونا بتعلقكاتكم ولو عاوزني اكمل
انتظروا الجزء الثالث .........
 
  • أعجبني
التفاعلات: نور العيون، Shetoos و الزبير هاني
ن

ناقد بناء

مشرف قسم القصص
طاقم الإدارة
مشرف
عضو
إنضم
17 ديسمبر 2021
المشاركات
148
مستوى التفاعل
37
نقاط نودزاوي
261
الجنس
ذكر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
الجزء الجديد يوضع في رد على القصة الاصلية للغلق
 
  • أعجبني
التفاعلات: Dr.ahmed7777
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

أعلى