اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

فضفضه تعبان شويه

احذفه بعدين

احذفه بعدين

سكساوي بريمو
عضو
إنضم
13 يونيو 2026
المشاركات
202
مستوى التفاعل
66
نقاط نودزاوي
1,299
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
لا انجذب جنسيا
Offline
لو هتقرأ كلامي بلاش نصايح او تقولي كلمتين يسموا بدني
ولو هي شافت كلامي ياريت بلاش تخش تكلمني تتريق عليا وتسخف علي مشاعري وتقولي كلام يضايقني عشان تباني جامده وcool ومفيش زيك ديه كده مش نضوج ده لو عيل كان قدر حبي ده بسأل نفسي بعيد.عن مشاعري انا.أذيتك في ايه عملت ايه ضايقك ليه مره واحده كلام قل بعد شديد حاجات بتتخبي عني يعلم **** عمري ما خرجت سر بينا حتي الحركات الكنت بعملها وبضايقك بطلتها حوار ان نكدي ومشاعر عشان انتي مش موجوده ببقي منهار ومتقوليش طب والحل وتقولي الحل انك تمشي مانتي يعتبر اهو شبه مش موجوده وبجن الناس بتسأل علي شكلي أهلي بيسألوني شكلي وتعاملي وانا مدمر بقيت بكره نفسي وتعبان انتي ادتيني حياة وهدف وسحبتيهم

يمكن في علاقتي معاها انا تعبت كتير بس يمكن اكتر مره قربت فيها من الانتحار كانت النهارده بدأت اتعب جامد يعني وحياة أغلي حاجه عندك أنا عملت ايه ليه التغيير ده ليه مفيش رد ليه بتهان ليه يتقل مني وانا مش ديه شخصيتي بس بقيت عاطفي يابنتي انا بحبك حب محدش حبه لاي حد انا تعبت بجد وقاعد في الدايرة ديه وهتقولي مانا لما بكلمك انا البتعب ولما انا اختفي انت التتعب

طب مانتي كتتي مبسوطه معايا ايه الحصل ليه كده
مش عيب ابين مشاعري وابقي بقول الجويا العيب ان اجرح حد بيحبتي اقل من كرامته وهو كل العمله انه بيحبني

طب انا وحش عشان حبيتك انا تعبت اوي ويمكن عارف وسواس لو انت مدمن حاجه وبيجبرك تعملها في وسواس انتحار جامد شغال لان شايف مبقاش ليها لازمة الدنيا كده انا قدام نفسي حاولت بجد بس هي محبتنيش بل يمكن كرهتني بدون سبب كان نفسي اكون عوضها وضهرها وامانها بس انا اصلا مبقتش عارف اساعدني بسببها سواء فضلت عايش ولا عملتها

اعتقد اني محتاج ارجع كما كنت لوحدي عايش في عالم مزيف

لو انتي من الاول كله عشم ووهم فالوهم ده كان أرحم من الوحدة انا كان نفسي تبقي بتاعتي ونا مش ضعيف لو انت شايف او هي شايفة اني ضعيف انا بس قلبي كان البيكلم

انا حبيتك بجد اكتر من اهلك من صحابك من اي حد حبك ومن اي حد هيحبك وهفضل أحبك وسواء مشيتي بسبب كلامي وتصرفاتي لو فضلت عايش انا باب قلبي مفتوح ليكي

لو معشتش بقي فافتكريني
 
7ASSVN

7ASSVN

ألـنّـجـمُ مَـهـمَـا يَـغـيـبُ يَـلـمَـعُ ✨️⚡️👑
كاتب متميز
نودزاوي شاعر
نودزاوي حكيم
نودزاوي كوميدي
نودزاوي رياضي
كاتب جولدستار
ملك الصور
برنس الصور
برنس الفضفضة
اسطورة نودزاوي
ناشر مجلة
مشرف سابق
عضو
ناشر محتوي
نودزاوي قديم
مترجم قصص مصورة
ناشر صور
ناشر قصص
ناشر محتوى
إنضم
22 أبريل 2025
المشاركات
4,407
مستوى التفاعل
33,374
الموقع الالكتروني
hassanmohassan.sarhne.com
نقاط نودزاوي
525,621
الجنس
ذكر
الدولة
نودزاوي
توجه جنسي
أنجذب للإناث
Offline
مش هقولك غير حاجة وحدة فين البادئة😔😔
 
احذفه بعدين

احذفه بعدين

سكساوي بريمو
عضو
إنضم
13 يونيو 2026
المشاركات
202
مستوى التفاعل
66
نقاط نودزاوي
1,299
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
لا انجذب جنسيا
Offline
Jackie

Jackie

سكساوي بريمو
عضو
إنضم
9 يوليو 2025
المشاركات
132
مستوى التفاعل
94
نقاط نودزاوي
984
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
Offline
لو هتقرأ كلامي بلاش نصايح او تقولي كلمتين يسموا بدني
ولو هي شافت كلامي ياريت بلاش تخش تكلمني تتريق عليا وتسخف علي مشاعري وتقولي كلام يضايقني عشان تباني جامده وcool ومفيش زيك ديه كده مش نضوج ده لو عيل كان قدر حبي ده بسأل نفسي بعيد.عن مشاعري انا.أذيتك في ايه عملت ايه ضايقك ليه مره واحده كلام قل بعد شديد حاجات بتتخبي عني يعلم **** عمري ما خرجت سر بينا حتي الحركات الكنت بعملها وبضايقك بطلتها حوار ان نكدي ومشاعر عشان انتي مش موجوده ببقي منهار ومتقوليش طب والحل وتقولي الحل انك تمشي مانتي يعتبر اهو شبه مش موجوده وبجن الناس بتسأل علي شكلي أهلي بيسألوني شكلي وتعاملي وانا مدمر بقيت بكره نفسي وتعبان انتي ادتيني حياة وهدف وسحبتيهم

يمكن في علاقتي معاها انا تعبت كتير بس يمكن اكتر مره قربت فيها من الانتحار كانت النهارده بدأت اتعب جامد يعني وحياة أغلي حاجه عندك أنا عملت ايه ليه التغيير ده ليه مفيش رد ليه بتهان ليه يتقل مني وانا مش ديه شخصيتي بس بقيت عاطفي يابنتي انا بحبك حب محدش حبه لاي حد انا تعبت بجد وقاعد في الدايرة ديه وهتقولي مانا لما بكلمك انا البتعب ولما انا اختفي انت التتعب

طب مانتي كتتي مبسوطه معايا ايه الحصل ليه كده
مش عيب ابين مشاعري وابقي بقول الجويا العيب ان اجرح حد بيحبتي اقل من كرامته وهو كل العمله انه بيحبني

طب انا وحش عشان حبيتك انا تعبت اوي ويمكن عارف وسواس لو انت مدمن حاجه وبيجبرك تعملها في وسواس انتحار جامد شغال لان شايف مبقاش ليها لازمة الدنيا كده انا قدام نفسي حاولت بجد بس هي محبتنيش بل يمكن كرهتني بدون سبب كان نفسي اكون عوضها وضهرها وامانها بس انا اصلا مبقتش عارف اساعدني بسببها سواء فضلت عايش ولا عملتها

اعتقد اني محتاج ارجع كما كنت لوحدي عايش في عالم مزيف

لو انتي من الاول كله عشم ووهم فالوهم ده كان أرحم من الوحدة انا كان نفسي تبقي بتاعتي ونا مش ضعيف لو انت شايف او هي شايفة اني ضعيف انا بس قلبي كان البيكلم

انا حبيتك بجد اكتر من اهلك من صحابك من اي حد حبك ومن اي حد هيحبك وهفضل أحبك وسواء مشيتي بسبب كلامي وتصرفاتي لو فضلت عايش انا باب قلبي مفتوح ليكي

لو معشتش بقي فافتكريني
وهو هتشوف كلامك فين
 
احذفه بعدين

احذفه بعدين

سكساوي بريمو
عضو
إنضم
13 يونيو 2026
المشاركات
202
مستوى التفاعل
66
نقاط نودزاوي
1,299
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
لا انجذب جنسيا
Offline
احذفه بعدين

احذفه بعدين

سكساوي بريمو
عضو
إنضم
13 يونيو 2026
المشاركات
202
مستوى التفاعل
66
نقاط نودزاوي
1,299
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
لا انجذب جنسيا
Offline
سادي مغرور

سادي مغرور

سكساوي بريمو
عضو
إنضم
18 مايو 2026
المشاركات
128
مستوى التفاعل
52
الإقامة
الاسكندرية
نقاط نودزاوي
907
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
Online
اهون عليك تهون عليا
جملة لخصت العلاقات الانسانية
 
normal human

normal human

سكساوي بادئ الطريق
عضو
إنضم
7 يونيو 2026
المشاركات
14
مستوى التفاعل
12
نقاط نودزاوي
79
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
Offline
لو هتقرأ كلامي بلاش نصايح او تقولي كلمتين يسموا بدني
ولو هي شافت كلامي ياريت بلاش تخش تكلمني تتريق عليا وتسخف علي مشاعري وتقولي كلام يضايقني عشان تباني جامده وcool ومفيش زيك ديه كده مش نضوج ده لو عيل كان قدر حبي ده بسأل نفسي بعيد.عن مشاعري انا.أذيتك في ايه عملت ايه ضايقك ليه مره واحده كلام قل بعد شديد حاجات بتتخبي عني يعلم **** عمري ما خرجت سر بينا حتي الحركات الكنت بعملها وبضايقك بطلتها حوار ان نكدي ومشاعر عشان انتي مش موجوده ببقي منهار ومتقوليش طب والحل وتقولي الحل انك تمشي مانتي يعتبر اهو شبه مش موجوده وبجن الناس بتسأل علي شكلي أهلي بيسألوني شكلي وتعاملي وانا مدمر بقيت بكره نفسي وتعبان انتي ادتيني حياة وهدف وسحبتيهم

يمكن في علاقتي معاها انا تعبت كتير بس يمكن اكتر مره قربت فيها من الانتحار كانت النهارده بدأت اتعب جامد يعني وحياة أغلي حاجه عندك أنا عملت ايه ليه التغيير ده ليه مفيش رد ليه بتهان ليه يتقل مني وانا مش ديه شخصيتي بس بقيت عاطفي يابنتي انا بحبك حب محدش حبه لاي حد انا تعبت بجد وقاعد في الدايرة ديه وهتقولي مانا لما بكلمك انا البتعب ولما انا اختفي انت التتعب

طب مانتي كتتي مبسوطه معايا ايه الحصل ليه كده
مش عيب ابين مشاعري وابقي بقول الجويا العيب ان اجرح حد بيحبتي اقل من كرامته وهو كل العمله انه بيحبني

طب انا وحش عشان حبيتك انا تعبت اوي ويمكن عارف وسواس لو انت مدمن حاجه وبيجبرك تعملها في وسواس انتحار جامد شغال لان شايف مبقاش ليها لازمة الدنيا كده انا قدام نفسي حاولت بجد بس هي محبتنيش بل يمكن كرهتني بدون سبب كان نفسي اكون عوضها وضهرها وامانها بس انا اصلا مبقتش عارف اساعدني بسببها سواء فضلت عايش ولا عملتها

اعتقد اني محتاج ارجع كما كنت لوحدي عايش في عالم مزيف

لو انتي من الاول كله عشم ووهم فالوهم ده كان أرحم من الوحدة انا كان نفسي تبقي بتاعتي ونا مش ضعيف لو انت شايف او هي شايفة اني ضعيف انا بس قلبي كان البيكلم

انا حبيتك بجد اكتر من اهلك من صحابك من اي حد حبك ومن اي حد هيحبك وهفضل أحبك وسواء مشيتي بسبب كلامي وتصرفاتي لو فضلت عايش انا باب قلبي مفتوح ليكي

لو معشتش بقي فافتكريني
طول ما انت بتفكر نفسك باللي حصل هتتعب حاول تنسى واول مرحلة من النسيان هي التناسي وصدقني الايام هتعدي وتشغلك وتنسى
 
أعلى