اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

متسلسلة جوز اختي وعمايله مع نسوان العيلة الجزء التاني 3 (عدد المشاهدين 3)

Rana Ahmed

Rana Ahmed

سكساوي بريمو
عضو
إنضم
22 نوفمبر 2023
المشاركات
205
مستوى التفاعل
289
نقاط نودزاوي
2,507
الجنس
أنثي
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
1712944620737

الجرس رن وفتحت الباب كانت اختي وحمادة جم وجايبين هدايا وحلويات دخل حمادة سلم عليا وقالي ايه القمر ده قلتله ميرسي وفرحت قوي من كلامه وقعدنا واكلنا وعيونه مفارقتش جسمي وبرده كان بيبص على ماما عينيه زايغة قوي، خلص وقال عايز الحمام ماما قالتلي اختك لسه بتاكل خدي فوطة وديها لحمادة، قمت معاه وكنت قدامه،

– انتي حلوة اوي النهاردة وتسريحة شعرك تجنن يا حسناء

– ميرسي قوي ده من زوقك

دخل الحمام اديته الفوطة واستنيت لما يغسل عشان ادخل وراه، الصابونة وقعت من ايده قلت اعملها حجة عشان اقربله كان نفسي اقرب ليه دخلت ناولتها ليه وكنت موطية البلوزة اترفعت وبان البانتي من تحت الليجن، قمت اديهاله ببص بطرف عيني لمحت حبيبي واقف وظاهر في بنطلونه فرحت قوي انه هاج عليا وكسي ولع اكتر غسل وطلع الانتريه وهما كانوا خلصوا اكل وطلعما قعدنا قعدت على الكرسي اللي قصاده وفتحت رجليا ورفعت البلوزة شوية وهو عنيه مش سايبة كسي كل م ابصله الاقي عنيه بتاكلني، دخلت الحمام خلعت البانتي وسيبته على الغسالة ولبست الليجن وشديته لفوق لغاية مدخل بين شفرتين كسي، قعدت بس ضميت رجلي وكل شوية من توتري اشد البلوزة علشان اداري بين رجلي لكن بحركاتي دي لفت نظر حمادة اكتر وحس اني مش على بعضي فضلت عنيه تطاردني وشهوتي بتغلنبي ولاقيت نفسي بفتح رجليا، لاقيته بيبصلي في عيوني وبيغمزلي جسمي اتكهرب، فجأة لاقيته طلب يدخل الحمام وفعلا وهو معدي من جنبي همسلي يجنن ومشي مدنيش فرصة ارد او اسال هو ايه بس انا فهمت انه بيتكلم عن كسي دخل الحمام وطول شوية اختي ندهته قالها ثواني، الفضول اخدني قلت هعمل شاي وعشان الاقي حجة اروحله عند الحمام اساله هتشرب شاي ولا لا يا حمادة ونزلت بعنيا على فتحة الباب وبصيت شفت حمادة ماسك البانتي الاحمر بتاعي وبيمص عسل كسي كله وبيشم فيها، بعد ماخلص حط مكان كسي في البانتي على راس زبه وبيدعك جامد في زبه، بقيت بدعك كسي من فوق الليجن، فخبط الباب لاقيت حمادة بيقول مين؟

– انا حسنااااء يا حماااادة هتشرب شاي؟

– اه طالما من ايديكي الحلوين يا قمر

دخلت اعمل الشاي كان حمادة طلع من الحمام وانا في المطبخ على ناري لاقيتني غصب عني بنده عليه،

– ايه يا قمر؟

– سكرك ايه؟

– مانتي عارفاه

– ممكن يكون اتغير بعد الجواز

– انا مش هشرب شاي يا حسناء

– ليه؟

– في طعم حلو قوي على لساني مش عايزه يروح

– للدرجة دي الاكل عجبك يا حمادة؟

– مش الاكل بس يا سونا

– قلتله لا لازم تشرب امال هتساعدني ازاي لو مش هتشرب شاي؟

– لو على كده هلقمه معاكي

قربلي وكنت بجيب الكوبيات لاقيته واقف ورايا قومت قايلة ااااه يا ايدي بكل محن ودلع، مكملتهاش حسيت بزب حمادة داخل بين فلقتين طيزي ومد ايده وهو ورايا ومسك كف ايدي وقالي سلامتك يا قمر وزبه بيلعب في طيزي، ضغط اكتر بزبه طلعت اها مني

– بالراحة بيوجع

– ايه ده؟

– ضغط ايديك على ايدي

فجاة حسيت بزبه بيتنفض وحاجة دافية بتسيل بين فلقتين طيزي حسيتها من على البلوزة والليجن كمان كان تارس زبه قوي فيا وبعدها حمادة رجع لورا بلف رقبتي لاقيته بيدخل زبه وبيقفل السوستة وراح يقعد معاهم انا مكنتش متخيلة الموقف لاقيت ايدي رايحة تحسس على مكان زبه وهو في طيزي، لاقيت حاجة لزجة مسكت ايدي رفعت ايدي لاقيته لبنه ريحته نفاذة قوي اتخضيت قوي من اللي حصل وفوقت من شهوتي وضميري صحي وقتها وزعلت من نفسي ازاي وصلت للدرجة دي مع جوز اختي، دخلت اوضتي غيرت هدومي ولبست طقم خروج لاقيت ماما بتقولي لابسة كده ليه قلتلها هنزل اشتري حاجة وجاية لاقيت حمادة بيقول لاختي تعالي ننزل معاها ونجيب لب وشيبسي اختي قالتله مش قادرة انزل انت لو عايز قالها براحتك يا عروسة يلا يا حسناء ولاقيت ماما بتقولي هاتي سوداني معاكي واول مانزلنا على السلم لاقيته بيقولي انا اسف مقدرتش اتحكم في نفسي قصاد اللي عملتيه فيا وانا عمري مهنسالك موقفك ده معايا متزعليش يا قمر قلتله يلا نشتري الحاجات خرجنا وجاب كل حاجة وجابلي شوكولاتة كتير ورجعنا البيت دخلنا قعدنا بابا كان نزل لصحابه ولاقيت ماما واختي بيتفرجوا على فيلم حطينا الحاجة وحمادة قعد جنب اختي على الكنبة وكنت انا جنبها وماما على الكرسي اللي قصادنا شوية وحسيت بايد حمادة بتتحرك على كتف اختي كان بيدلعها، ببص على ماما لاقيتها مبتتفرجش على التلفزيون وعنيها سارحة على حمادة، ركزت مع ماما لاقيتها بتمص شفايفها وبتعض عليهم ورجليها بضمهم وتفتحهم ورايحة خالص الفضول قتلني هي ايه اللي مولع فيها كده قمت ورحت عندها كأني بجيب حاجة وبصيت عرفت ايه اللي مجننها كده شفت زب حمادة وهو واقف ومرسوم تحت بنطلونه منيمه على فخده وياريت كده وبس ده بيحركه ويلاعبه، خلص الفيلم وقام حمادة واختي روحوا وبابا كان لسه مجاش لاقيت ماما قامت وخلعت هدومها ولبست قميص نوم بيتي شفاف وخلعت البرا بتاعتها وكان واضح من حركتهم وفضلت بالبانتي وقالتلي قومي غيري هدوم الخروج هتنامي بيهم قلتلها هاخد شاور، طلعت البانتي اللي حمادة كان بيلاعبه بزبه وفضلت ابوس فيه وبعدين مسكت البلوزة اللي كان عليها لبنه وفضلت اشم فيه ودوقته بطرف لساني محستش الا بالباب بيخبط وماما بتقولي مالك يا بت في ايه رديت بصوت مبحوح مفيش يا ماما طيب خلصي وارحمي نفسك سكت وقولت بيني وبين نفسي قال يعني عاملة فيها محترمة مشوفتيش نفسك وعنيكي بتاكل زب جوز بنتك، طلعت وقعدت مع ماما لاقيتها سرحانة،

– سرحانة في ايه يا ماما؟

– مفيش

– حمادة طيب قوي وبيعامل اختي حلو

– يا بختها

– في حاجة يا ماما مكسوفة اتكلم فيها

– ايه يا بت؟

– هو عادي يكون في انتفاخ كده عند حمادة؟

– حاجة ايه يا بت؟

– انا افتكرتك اخدتي بالك يا ماما هو ده عادي يعمله يعني؟

– يا بت لسه عرسان عقبالك وانا هنبه على اختك تكلمه في الموضوع عشان ياخد باله وبلاش يتدلعوا هنا

– الصراحة اااه يا ماما

– اوعي تعرفي اختك او تقوليلها انا اللي هقولها لما تيجي مني بتبقا عادي

– خلاص اجيبلك الموبيل تكلميها

– خليها لبكرة مش عايزة اعملها مشاكل وبعدين هقولها ايه لمي بتاع جوزك؟ اختك هبلة وهتقولي بتبصوا ليه

– انتي صح يا ماما وبعدين هو مبيجيش كل يوم

– على رأيك

– هو ده كله بيدخل جوه اختي يالهوي يا ماما بتستحمله ازاي؟

– عقبال جوزك يكون زي بتاع حمادة هيهنيكي ده اختك فرحانة قوي بيه

– بيعملوا ايه احكيلي يا ماما

– عيب يا بت لما تتجوزي

– اديكي بتعلميني ههههههههه

– مش هتجيبيها لبر يا حسناء

– احكيلي بقا بيعملوا ايه

– مين دول يا بت؟

– يا ماما حمادة واختي

– لمي نفسك هيهيهيهي

– هسألها انا

– عيب مينفعش انتي لسه بنت

– طيب احكيلي انتي بقى

– عادي يعني

– ازاي بقى؟

– هقولك زهقتيني، حمادة جوز اختك مدلعها خالص

– ازاي؟

– ممكن توصل انه ينام معاها 5 مرات في اليوم

– يااااه وهي بتستحمل؟

– هي بتتعب اوقات بس هو بيريحها غير كده خبرة معاها

– هي حكيتلك؟

– اختك مبتخبيش حاجة بس متقوليش ليها حاجة ولا تغلطي بالكلام يا بت معاها

– متقلقيش انا هبلة يعني؟ كملي كملي

– قومي يا بت نامي كفاية هبل

وسابتتي ودخلت اوضتها وسابتني دماغي تودي وتجيب في اللي بيحصل، دخلت نمت وعدى اليوم ده وصحيت تاني يوم على مكالمة اختي لماما وماما بتقولها هسال ابوكي لو كده نيجي معاكم

– فين يا ماما؟

– اختك وجوزها هيروحوا اسكندرية اسبوع وبتقولي ما تيجوا معانا حمادة حجز الشقة

– والنبي نروح يا ماما من فترة مروحتش اسكندرية

– هشوف ابوكي وظروف شغله

جه بابا واتحايلنا عليه وحمادة كلمه قاله ماشي وسافرنا كلنا انا وماما وبابا وحمادة واختي وسافرنا بالاتوبيس وحظنا ان ارقام تذاكرنا كانت في اخر الاتوبيس واتنين جنب بعض فلاقيت حمادة بيقول لبابا وماما يقعدوا قدام جنب بعض وانا وهو واختي ورا قعدت انا جنب الشباك واختي جنبي وحمادة في النص، بدأت الرحلة واتحرك الأتوبيس والمسافة طويلة، راحت اختي في النوم وانا عملت نفسي نايمة، لاقيته بيحرك ايده على بزاز اختي من الجنب وبيقفش فيهم المنظر هيجني قوي، لاقيته شال ايده رحت نايمة بدماغي على اختي وقربت بزازي من بزازها من الجنب وكانت ايد حمادة بين بزازنا من ورا يعني اي حد يبص ميشوفناش غير ان اللي جنبي ***** وراحت هي وابنها في النوم وحمادة بدأ يحسس على بزازي ااااااااه على المتعة اللي انا فيها من كترها غمضت عيوني وسرحت في دنيا شهوتي وبدا حمادة يحرك كف ايده على بزازي براحة وشوية لاقيته بيقفشهم ومستمتع قوي وانا ضميت رجلي وفضلت احركهم عشان احك كسي واوصل متعتي، لاقيت اختي اتحركت اتعدلت وعملت اني صحيت لاقيت حمادة بيبصلي،

– انا فرحان قوي انكم جيتم معانا يا حسناء

– وانا كمان يا حمادة، هو انا نمت كتير؟

– لا ده لسه ساعتين كملي نوم زي مكنتي يا قمر

رجعت براسي لورا ابص على ال***** لاقيت عنيها مفتوحة وباصة ناحية حمادة وعلي رجليه قلت بتبص على ابنها طلعت موبايلي العب شوية وقع مني وطيت اجيبه بصيت لاقيت زب حمادة عامل خيمة وبيلعب وعيون ال***** عليه وحركة جسمها مش طبيعية قلت يخرب عقلك يا حمادة هتفضحنا رجعت مكاني اقعد حسيت بايد حمادة تحتي، اتخضيت ورفعت طيزي لفوق وبصتله لاقيته بيبتسم ليا وبيقولي عشان خاطري، لاقيتني بقعد على كف ايده وهو بدا يحرك صوابعه على طيزي وبدأت احرك جسمي على ايديه فتحت رجلي وحطيت الشنطة عليها وهو طلع كف ايديه بين رجليا وبدا يلاعب كسي بكل فن واحترافية فجأة لاقيت جسمي بيرتعش وغرقت البانتي بعسلي راح مطلع ايديه بصتله وعيوني مجاوباه وقايلاله اني اتمتعت قوي من اللي عمله لاقيته بيمص صوابعة وبيقولي طعمه يجنن، صحيت اختي وكنا وصلنا اسكندرية ووقف حمادة تاكسي ووصلنا الشقة، ارتحنا من السفر وغيرنا هدومنا لاقيت اختي لابسة هوت شورت وبادي حملات وقاعدة بيهم وحمادة شورت بيتي وعليه تي شرت نص كم ولاقيت ماما بعباية صيفي نص كم وخفيفة وبابا بترينج عادي وانا لبست بيجامة عادية، بابا وماما قالوا هننزل نشتري شوية طلبات وحمادة واختي قالوا هيريحوا شوية وانا فتحت التلفزيون وبدأت اتفرج عليه فجأة سمعت اختي بتقول لحمادة اهدى حسناء صاحية بره، الفضول طبعا خلاني اتسحب على طراطيف رجليا وميلت براسي على فتحة الباب وااااه من اللي شفته وهيجني وخلاني اتمني ادخل عليهم لاقيت اختي نايمة على ضهرها وفاتحة رجليها وحمادة حاطط راسه على كسها وعمال يمص فيه وهي جسمها بيتلوى وعمالة تضغط على راسه، لاقيت حمادة قام وقعد على ركبه واختي راحت مفنسة طيزها ووشها للباب وهو جه وراها وبدا يدخله وبدا يرزع فيها وصوت خبطه في لحم طيازها يعلى واهاتها زادت قوي اااااه ااااه زبك نار يا حمادة نيكني اجمد اااي اااه كلام اختي وهيجانها ده ولع فيا اكتر وغرقت البانتي تاني لاقيتها بتقوله هاتهم بقا عايزة لبنك طفي ناري اااه لاقيته بيقولها وطي صوتك حسناء هتسمعنا قالتله مش قادرة اااه اااه دخله كله هاتهم بقا لاقيت حمادة جسمه بيشد وعرفت انه جابهم في كسها لاقيته طلع من وراها وكان لسه زبه واقف قالتله كفاية كده نكمل بليل ولبست الهوت شوت والبادي وانا رجعت مددت على الليفنج وعملت نفسي متابعة التلفزيون، دخلتلي اختي وقالتلي هدخل اخد شاور قلتلها اوك، لاقيت حمادة طالع من الاوضة وزبه كان واقف قوي ومرسوم في الشورت بتاعه

– اختك فين؟

– في الحمام يا حمادة

– ايه رأيك في اللي شفتيه؟

– التلفزيون معلهوش حاجة حلوة

– احنا جايين نتفسح منقعدش قدام التلفزيون وبعدين ايه اللي اتتي لابساه ده ومكتفة نفسك

– شوية وهغير

– بس انتي متعتيني قوي في الاتوبيس يا سونا

– شقاوتك دي هتودينا في داهية وهنتفضح

– متقلقيش يا قمر انتي تجنني يا سونا

شوية وطلعت اختي من الشاور وبابا وماما كانوا جابوا الطلبات وجم، طلعت البلكونة شوية حمادة جه

– تعالي نقعد في البلكونة عايزة اتكلم معاك شوية

– حاضر

– انت بتعمل كده ليه معايا ده انا اخت مراتك وبعدين انت لسه عريس

– عشان عشقتك يا حسناء

– ازاي يعني وامتى؟

– من اول مرة شفتك فيها لما جيتلكم بعد الخطوبة فاكراها؟

– مش متذكرة

– في يوم جيت وكان باب اوضتك موارب شوية واختك دخلت تنده مامتك ترحب بيا بصيت شكلك كنتي لسه خارجة من الشاور كنتي قاعدة قصاد مراية التسريحة وبتسرحي شعرك اللي يجنن ده وكنتي لابسة برا لونها اورانج وبياض جسمك يجنن من ساعتها عيوني بقت متعلقة بيكي

– يالهوي انتي شفتني من زمان كده؟ ماشي يا جوز اختي بس انا خايفة من اللي بنعمله وخايفة حد يعرف ومينفعش كده احنا بنخون اختي

– حسناء انا بحبك قوي وبموت فيكي

– مينفعش عشان خاطر مخربش بيت اختي وانت بتزودها يا حمادة عيب كده جسمي مش من حقك ولا جسم ماما

– بس انا بحس انك عايزاني يا سونا من سكوتك عن اللي بعمله

– منكرش اني بتمتع بس بعدها بفضل ندمانة وزعلانة من نفسي بشوف نفسي واحدة مش محترمة وخاينة

– متفكريش فيها كده

– امال ازاي يعني؟

– انتي بنت جميلة جسمك يجنن يا سونا وملكني بكل حتة فيه

– ازاي يعني؟

– عارفة اني نفسي فيكي قوي ولما بكون مع اختك بتخيلك انتي مكانها

– بتتخيلني ازاي مش فهماك؟

– بتخيلك انتي مكانها بشوفك انتي في حضني ده بيهيجني اكتر وبيمتعني اكتر معرفش ليه يا سونا

لاقيت حمادة راح حاضني من ضهري جامد وزبه تارسه بين فلقتين طيزي وبيضغطه وشفايفه بتمص رقبتي من ورا وايديه بتقفش في بزازي

– هنتفضح امسك نفسك شوية هتودينا في داهية

– مش قادر نفسي فيكي قوي

– بعدين سيبني بقا

– ماشي بس هاتي بوسة

– اوك حاضر

لفيت ليه وحضني وزبه كان راشق في بطني وبدا يبوس فيا ويمص شفايفي وانا سايبة نفسي ليه على الاخر قلتله لا مينفعش زمانهم صحيوا ودخلت الحمام اخد شاور.

سمعت ماما يتندهني بتقولي تعالي نامي يلا عشان هننزل البحر بكرة بدري دخلت نمت وصحينا ونزلنا ودخلنا الشط وجه بتاع الشمسيات وقعدنا لاقيت حمادة واختي نازلين وبيقوله ليا تعالي معانا، واحنا في البحر حسيت بايديه بتمشي على طيزي تحت الماية اتخضيت قالي سيبيلي نفسك انتي مش مراتي ولا ايه؟ ضحكنا وسيبته بدا يبعبص فيا ويلاعب طيزي بايده عيوني قفلت من المتعة، فجاة لاقيته ماسك ايدي واخدها ناحيته وبيحطها على زبه من فوق الشورت، بعدها نزل ايديه وطلع زبه من الشورت تحت المية ومسك ايدي،

– امسكيه ده ملكك

جسمي ولع نار وشهوتي نزلت اول ممسكته وهو حس بدفا كسي بكف ايديه

– اتمتعتي يا سونا؟

– اااوي يخرب عقلك يلا نطلع بقى عشان ميحسوش بحاجة

– هطلع ازاي وزبي واقف كده؟

– نيمه ههههه

– بتبعيني يا قلبي؟

– مقدرش هعمل ايه يعني؟

– ريحيه

– ازاي؟

وقف ورايا وكان زبه طالع وحطه بين فلقتين طيزي

– ااااه ااااي اعقل يا حمادة حد ياخد باله

مسمعليش وفضل يضغط وايده من تحت تلعبلي في كسي اهاااتي اه اممم ااااي براحة يا حمادة، حسيت بحاجة دافية على طيزي وكان لبنه نزل وانا شهوتي كانت جت مرة تانية وجسمي ساب خالص قالي يلا نطلع يا مززتي، طلعت انا وحمادة رجليا مش شايلاني مددت على الكرسي وقفلت عيوني لاقيت اختي بتسال حمادة مال حسناء قالها شربت مية زيك وتعبت قالتلي الف سلامة يا حسناء رديت عليها وقلتلها انا تعبت يلا نروح الشقة،

في وسط الاكل تليفون بابا ضرب زميله في الشغل كان بيبلغه انه في تفتيش من الوزارة عندهم ولازم يرجع ونزل عشان يسافر، شوية ولاقيت حمادة بيقول لاختي يلا ندخل نريح شوية وانا وماما بنتفرج على التلفزيون في الصالة شوية وسمعنا اهااات طالعة من الاوضة بصيت لماما ضحكت ومتكلمتش ولاقيتها علت صوت التلفزيون عشان مسمعش، دخلت الاوضة وبعد مادخلت لاقيت صوت التلفزيون وطي، بصيت على ماما لاقيتها فرحانة ومقربة للاوضة اكتر ورامية ودنها، شوية لاقيت الباب بيفتح واختي داخلة، عملت نفسي نايمة سمعت ماما بتقولها

– ايه يا بنتي ابقي وطي صوتك شوية اختك لسه بنت مينفعش

– يعني هو في ايدي يا ماما؟ وكمان حمادة الفسفور عامل شغل معاه هههههه

– اتهني يا حبيبتي

– هروح لحمادة هتلاقيه مستنيني

– يالهوي تاني انتوا مش لسه مخلصين؟

– من شر حاسد اذا حسد

– بتخمسي في وشي؟ ماشي، اقفلي الباب وراكي عشان هنام انا كمان زي اختك

طلعت اختي وبعد عشر دقايق حسيت ماما بتتحرك، طلعت وقفلت الباب وراها قمت اشوفها بتعمل ايه قربت من الباب سمعت اهااات اختي مالية الشقة ومحنها جسمي اتهز وحسيت بشهوة غريبة، روحت عند الحمام لاقيت ماما على قعدة الحمام وفاتحة رجليها وايديها بتدعك جامد في كسها، سمعت حمادة بيقول لاختي هقوم اخد شاور جهزيلي هدوم يا حبيبتي، جريت على اوضتي عشان ميشوفنيش، طلع حمادة وخبط على الباب

– مين؟

– انا حمادة قدامك كتير؟

– شوية

طلعت كان حمادة لوحده

– صباح الورد يا أميرتي

عملت نفسي زعلانة مردتش

– مالك يا سونا؟

مردتش وبصيت على الاوضة

– لو معملتش كده هتشك فينا وكمان انا كنت متخيلك انتي يا سونا تحت مني

– صوتكم كان عالي شكلك اتبسطت قوي

كلنا وقضينا اليوم وفي اخره قررنا نلعب الشايب وبدا السحب ووقع حمادة فيها وجه وقت الاحكام اختي ضحكت وقالت انا الاول قالت لحمادة ترقص معايا، شغلنا اغاني وقام رقص معاها جه دور ماما قالت اممم احكم بايه بايه قالتله شيل مراتك ولف بيها الشقة ضحكنا كلنا وفعلا شالها وكانت الفرحة مسيطرة علينا جه دوري قلت اممم حكمي زي ماما بس شيل ماما لاقيت الضحك سكت،

– لا بطلي هبل يا حسناء

– متخافيش يا دودو هقدر اشيلك مش هوقعك

– مينفعش

ضحكت اختي وقالت لحمادة مش هتقدر يا حمادة

– انا خفيفة يا بت انتي وهي شايفني تخينة ولا ايه

– طيب متقومي

وقفت وحمادة وقف وراها وميل شالها على ايديه اتعلقت في رقبته وضحكت وقالت خلاص قلت لازم تلف الشقة بيها قي وسط الضحك وحمادة شايلها كان زبه تارس في جنبها نزلت وفضلنا نضحك لعبنا تاني والمرة دي حمادة كان بيسحب من ماما ووقعت ماما فيها المرة دي واول حكم كان لحمادة قالها ترقصي يا دودو ضحكنا وقامت ماما ترقص واختي بترقص معاها قمت انا كمان رقصت وحمادة بيرقص معانا، فضلنا سهرانين لغاية مدخل حمادة واختي الاوضة وانا وماما دخلنا اوضتنا وبعدها مفيش نص ساعة سمعنا اهااات اختي اااه براحة يا حمادة اي اي انت مالك في ايه اه اااه كسي ولع ااااه،

– هما مبيبطلوش يا ماما؟

– والنبي منا عارفة يا بنتي **** يكون في عون اختك

– وعونا احنا كمان يا ماما

– نامي نامي
صحينا تاني يوم ونازلين البحر مش ه هنا خلصنا يقمامير و لو شوفت تفاعل تاني زي الاجزاء اللي فاتت هكمل يا شوية قمامير💋
صحيح باقي الاجزاء هنا

الجزء الاول |https://2h.ae/RWDW

الجزء التاني |
https://2h.ae/Ynsl
 
  • أحببته
التفاعلات: ashrfzebo و Mydick
M

Mydick

سكساوي بادئ الطريق
عضو
إنضم
25 أكتوبر 2023
المشاركات
15
مستوى التفاعل
8
الإقامة
Canada
نقاط نودزاوي
85
الجنس
ذكر
الدولة
Canada
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
جميلة و حلوة
بس بتاخذي وقت طويل لينزل جزء الي بعده
 
  • أحببته
التفاعلات: Rana Ahmed
Rana Ahmed

Rana Ahmed

سكساوي بريمو
عضو
إنضم
22 نوفمبر 2023
المشاركات
205
مستوى التفاعل
289
نقاط نودزاوي
2,507
الجنس
أنثي
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
ا

احمد البوب

سكساوي شايف نفسة
عضو
إنضم
31 ديسمبر 2023
المشاركات
62
مستوى التفاعل
48
نقاط نودزاوي
390
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
مشاهدة المرفق 180039
الجرس رن وفتحت الباب كانت اختي وحمادة جم وجايبين هدايا وحلويات دخل حمادة سلم عليا وقالي ايه القمر ده قلتله ميرسي وفرحت قوي من كلامه وقعدنا واكلنا وعيونه مفارقتش جسمي وبرده كان بيبص على ماما عينيه زايغة قوي، خلص وقال عايز الحمام ماما قالتلي اختك لسه بتاكل خدي فوطة وديها لحمادة، قمت معاه وكنت قدامه،

– انتي حلوة اوي النهاردة وتسريحة شعرك تجنن يا حسناء

– ميرسي قوي ده من زوقك

دخل الحمام اديته الفوطة واستنيت لما يغسل عشان ادخل وراه، الصابونة وقعت من ايده قلت اعملها حجة عشان اقربله كان نفسي اقرب ليه دخلت ناولتها ليه وكنت موطية البلوزة اترفعت وبان البانتي من تحت الليجن، قمت اديهاله ببص بطرف عيني لمحت حبيبي واقف وظاهر في بنطلونه فرحت قوي انه هاج عليا وكسي ولع اكتر غسل وطلع الانتريه وهما كانوا خلصوا اكل وطلعما قعدنا قعدت على الكرسي اللي قصاده وفتحت رجليا ورفعت البلوزة شوية وهو عنيه مش سايبة كسي كل م ابصله الاقي عنيه بتاكلني، دخلت الحمام خلعت البانتي وسيبته على الغسالة ولبست الليجن وشديته لفوق لغاية مدخل بين شفرتين كسي، قعدت بس ضميت رجلي وكل شوية من توتري اشد البلوزة علشان اداري بين رجلي لكن بحركاتي دي لفت نظر حمادة اكتر وحس اني مش على بعضي فضلت عنيه تطاردني وشهوتي بتغلنبي ولاقيت نفسي بفتح رجليا، لاقيته بيبصلي في عيوني وبيغمزلي جسمي اتكهرب، فجأة لاقيته طلب يدخل الحمام وفعلا وهو معدي من جنبي همسلي يجنن ومشي مدنيش فرصة ارد او اسال هو ايه بس انا فهمت انه بيتكلم عن كسي دخل الحمام وطول شوية اختي ندهته قالها ثواني، الفضول اخدني قلت هعمل شاي وعشان الاقي حجة اروحله عند الحمام اساله هتشرب شاي ولا لا يا حمادة ونزلت بعنيا على فتحة الباب وبصيت شفت حمادة ماسك البانتي الاحمر بتاعي وبيمص عسل كسي كله وبيشم فيها، بعد ماخلص حط مكان كسي في البانتي على راس زبه وبيدعك جامد في زبه، بقيت بدعك كسي من فوق الليجن، فخبط الباب لاقيت حمادة بيقول مين؟

– انا حسنااااء يا حماااادة هتشرب شاي؟

– اه طالما من ايديكي الحلوين يا قمر

دخلت اعمل الشاي كان حمادة طلع من الحمام وانا في المطبخ على ناري لاقيتني غصب عني بنده عليه،

– ايه يا قمر؟

– سكرك ايه؟

– مانتي عارفاه

– ممكن يكون اتغير بعد الجواز

– انا مش هشرب شاي يا حسناء

– ليه؟

– في طعم حلو قوي على لساني مش عايزه يروح

– للدرجة دي الاكل عجبك يا حمادة؟

– مش الاكل بس يا سونا

– قلتله لا لازم تشرب امال هتساعدني ازاي لو مش هتشرب شاي؟

– لو على كده هلقمه معاكي

قربلي وكنت بجيب الكوبيات لاقيته واقف ورايا قومت قايلة ااااه يا ايدي بكل محن ودلع، مكملتهاش حسيت بزب حمادة داخل بين فلقتين طيزي ومد ايده وهو ورايا ومسك كف ايدي وقالي سلامتك يا قمر وزبه بيلعب في طيزي، ضغط اكتر بزبه طلعت اها مني

– بالراحة بيوجع

– ايه ده؟

– ضغط ايديك على ايدي

فجاة حسيت بزبه بيتنفض وحاجة دافية بتسيل بين فلقتين طيزي حسيتها من على البلوزة والليجن كمان كان تارس زبه قوي فيا وبعدها حمادة رجع لورا بلف رقبتي لاقيته بيدخل زبه وبيقفل السوستة وراح يقعد معاهم انا مكنتش متخيلة الموقف لاقيت ايدي رايحة تحسس على مكان زبه وهو في طيزي، لاقيت حاجة لزجة مسكت ايدي رفعت ايدي لاقيته لبنه ريحته نفاذة قوي اتخضيت قوي من اللي حصل وفوقت من شهوتي وضميري صحي وقتها وزعلت من نفسي ازاي وصلت للدرجة دي مع جوز اختي، دخلت اوضتي غيرت هدومي ولبست طقم خروج لاقيت ماما بتقولي لابسة كده ليه قلتلها هنزل اشتري حاجة وجاية لاقيت حمادة بيقول لاختي تعالي ننزل معاها ونجيب لب وشيبسي اختي قالتله مش قادرة انزل انت لو عايز قالها براحتك يا عروسة يلا يا حسناء ولاقيت ماما بتقولي هاتي سوداني معاكي واول مانزلنا على السلم لاقيته بيقولي انا اسف مقدرتش اتحكم في نفسي قصاد اللي عملتيه فيا وانا عمري مهنسالك موقفك ده معايا متزعليش يا قمر قلتله يلا نشتري الحاجات خرجنا وجاب كل حاجة وجابلي شوكولاتة كتير ورجعنا البيت دخلنا قعدنا بابا كان نزل لصحابه ولاقيت ماما واختي بيتفرجوا على فيلم حطينا الحاجة وحمادة قعد جنب اختي على الكنبة وكنت انا جنبها وماما على الكرسي اللي قصادنا شوية وحسيت بايد حمادة بتتحرك على كتف اختي كان بيدلعها، ببص على ماما لاقيتها مبتتفرجش على التلفزيون وعنيها سارحة على حمادة، ركزت مع ماما لاقيتها بتمص شفايفها وبتعض عليهم ورجليها بضمهم وتفتحهم ورايحة خالص الفضول قتلني هي ايه اللي مولع فيها كده قمت ورحت عندها كأني بجيب حاجة وبصيت عرفت ايه اللي مجننها كده شفت زب حمادة وهو واقف ومرسوم تحت بنطلونه منيمه على فخده وياريت كده وبس ده بيحركه ويلاعبه، خلص الفيلم وقام حمادة واختي روحوا وبابا كان لسه مجاش لاقيت ماما قامت وخلعت هدومها ولبست قميص نوم بيتي شفاف وخلعت البرا بتاعتها وكان واضح من حركتهم وفضلت بالبانتي وقالتلي قومي غيري هدوم الخروج هتنامي بيهم قلتلها هاخد شاور، طلعت البانتي اللي حمادة كان بيلاعبه بزبه وفضلت ابوس فيه وبعدين مسكت البلوزة اللي كان عليها لبنه وفضلت اشم فيه ودوقته بطرف لساني محستش الا بالباب بيخبط وماما بتقولي مالك يا بت في ايه رديت بصوت مبحوح مفيش يا ماما طيب خلصي وارحمي نفسك سكت وقولت بيني وبين نفسي قال يعني عاملة فيها محترمة مشوفتيش نفسك وعنيكي بتاكل زب جوز بنتك، طلعت وقعدت مع ماما لاقيتها سرحانة،

– سرحانة في ايه يا ماما؟

– مفيش

– حمادة طيب قوي وبيعامل اختي حلو

– يا بختها

– في حاجة يا ماما مكسوفة اتكلم فيها

– ايه يا بت؟

– هو عادي يكون في انتفاخ كده عند حمادة؟

– حاجة ايه يا بت؟

– انا افتكرتك اخدتي بالك يا ماما هو ده عادي يعمله يعني؟

– يا بت لسه عرسان عقبالك وانا هنبه على اختك تكلمه في الموضوع عشان ياخد باله وبلاش يتدلعوا هنا

– الصراحة اااه يا ماما

– اوعي تعرفي اختك او تقوليلها انا اللي هقولها لما تيجي مني بتبقا عادي

– خلاص اجيبلك الموبيل تكلميها

– خليها لبكرة مش عايزة اعملها مشاكل وبعدين هقولها ايه لمي بتاع جوزك؟ اختك هبلة وهتقولي بتبصوا ليه

– انتي صح يا ماما وبعدين هو مبيجيش كل يوم

– على رأيك

– هو ده كله بيدخل جوه اختي يالهوي يا ماما بتستحمله ازاي؟

– عقبال جوزك يكون زي بتاع حمادة هيهنيكي ده اختك فرحانة قوي بيه

– بيعملوا ايه احكيلي يا ماما

– عيب يا بت لما تتجوزي

– اديكي بتعلميني ههههههههه

– مش هتجيبيها لبر يا حسناء

– احكيلي بقا بيعملوا ايه

– مين دول يا بت؟

– يا ماما حمادة واختي

– لمي نفسك هيهيهيهي

– هسألها انا

– عيب مينفعش انتي لسه بنت

– طيب احكيلي انتي بقى

– عادي يعني

– ازاي بقى؟

– هقولك زهقتيني، حمادة جوز اختك مدلعها خالص

– ازاي؟

– ممكن توصل انه ينام معاها 5 مرات في اليوم

– يااااه وهي بتستحمل؟

– هي بتتعب اوقات بس هو بيريحها غير كده خبرة معاها

– هي حكيتلك؟

– اختك مبتخبيش حاجة بس متقوليش ليها حاجة ولا تغلطي بالكلام يا بت معاها

– متقلقيش انا هبلة يعني؟ كملي كملي

– قومي يا بت نامي كفاية هبل

وسابتتي ودخلت اوضتها وسابتني دماغي تودي وتجيب في اللي بيحصل، دخلت نمت وعدى اليوم ده وصحيت تاني يوم على مكالمة اختي لماما وماما بتقولها هسال ابوكي لو كده نيجي معاكم

– فين يا ماما؟

– اختك وجوزها هيروحوا اسكندرية اسبوع وبتقولي ما تيجوا معانا حمادة حجز الشقة

– والنبي نروح يا ماما من فترة مروحتش اسكندرية

– هشوف ابوكي وظروف شغله

جه بابا واتحايلنا عليه وحمادة كلمه قاله ماشي وسافرنا كلنا انا وماما وبابا وحمادة واختي وسافرنا بالاتوبيس وحظنا ان ارقام تذاكرنا كانت في اخر الاتوبيس واتنين جنب بعض فلاقيت حمادة بيقول لبابا وماما يقعدوا قدام جنب بعض وانا وهو واختي ورا قعدت انا جنب الشباك واختي جنبي وحمادة في النص، بدأت الرحلة واتحرك الأتوبيس والمسافة طويلة، راحت اختي في النوم وانا عملت نفسي نايمة، لاقيته بيحرك ايده على بزاز اختي من الجنب وبيقفش فيهم المنظر هيجني قوي، لاقيته شال ايده رحت نايمة بدماغي على اختي وقربت بزازي من بزازها من الجنب وكانت ايد حمادة بين بزازنا من ورا يعني اي حد يبص ميشوفناش غير ان اللي جنبي ***** وراحت هي وابنها في النوم وحمادة بدأ يحسس على بزازي ااااااااه على المتعة اللي انا فيها من كترها غمضت عيوني وسرحت في دنيا شهوتي وبدا حمادة يحرك كف ايده على بزازي براحة وشوية لاقيته بيقفشهم ومستمتع قوي وانا ضميت رجلي وفضلت احركهم عشان احك كسي واوصل متعتي، لاقيت اختي اتحركت اتعدلت وعملت اني صحيت لاقيت حمادة بيبصلي،

– انا فرحان قوي انكم جيتم معانا يا حسناء

– وانا كمان يا حمادة، هو انا نمت كتير؟

– لا ده لسه ساعتين كملي نوم زي مكنتي يا قمر

رجعت براسي لورا ابص على ال***** لاقيت عنيها مفتوحة وباصة ناحية حمادة وعلي رجليه قلت بتبص على ابنها طلعت موبايلي العب شوية وقع مني وطيت اجيبه بصيت لاقيت زب حمادة عامل خيمة وبيلعب وعيون ال***** عليه وحركة جسمها مش طبيعية قلت يخرب عقلك يا حمادة هتفضحنا رجعت مكاني اقعد حسيت بايد حمادة تحتي، اتخضيت ورفعت طيزي لفوق وبصتله لاقيته بيبتسم ليا وبيقولي عشان خاطري، لاقيتني بقعد على كف ايده وهو بدا يحرك صوابعه على طيزي وبدأت احرك جسمي على ايديه فتحت رجلي وحطيت الشنطة عليها وهو طلع كف ايديه بين رجليا وبدا يلاعب كسي بكل فن واحترافية فجأة لاقيت جسمي بيرتعش وغرقت البانتي بعسلي راح مطلع ايديه بصتله وعيوني مجاوباه وقايلاله اني اتمتعت قوي من اللي عمله لاقيته بيمص صوابعة وبيقولي طعمه يجنن، صحيت اختي وكنا وصلنا اسكندرية ووقف حمادة تاكسي ووصلنا الشقة، ارتحنا من السفر وغيرنا هدومنا لاقيت اختي لابسة هوت شورت وبادي حملات وقاعدة بيهم وحمادة شورت بيتي وعليه تي شرت نص كم ولاقيت ماما بعباية صيفي نص كم وخفيفة وبابا بترينج عادي وانا لبست بيجامة عادية، بابا وماما قالوا هننزل نشتري شوية طلبات وحمادة واختي قالوا هيريحوا شوية وانا فتحت التلفزيون وبدأت اتفرج عليه فجأة سمعت اختي بتقول لحمادة اهدى حسناء صاحية بره، الفضول طبعا خلاني اتسحب على طراطيف رجليا وميلت براسي على فتحة الباب وااااه من اللي شفته وهيجني وخلاني اتمني ادخل عليهم لاقيت اختي نايمة على ضهرها وفاتحة رجليها وحمادة حاطط راسه على كسها وعمال يمص فيه وهي جسمها بيتلوى وعمالة تضغط على راسه، لاقيت حمادة قام وقعد على ركبه واختي راحت مفنسة طيزها ووشها للباب وهو جه وراها وبدا يدخله وبدا يرزع فيها وصوت خبطه في لحم طيازها يعلى واهاتها زادت قوي اااااه ااااه زبك نار يا حمادة نيكني اجمد اااي اااه كلام اختي وهيجانها ده ولع فيا اكتر وغرقت البانتي تاني لاقيتها بتقوله هاتهم بقا عايزة لبنك طفي ناري اااه لاقيته بيقولها وطي صوتك حسناء هتسمعنا قالتله مش قادرة اااه اااه دخله كله هاتهم بقا لاقيت حمادة جسمه بيشد وعرفت انه جابهم في كسها لاقيته طلع من وراها وكان لسه زبه واقف قالتله كفاية كده نكمل بليل ولبست الهوت شوت والبادي وانا رجعت مددت على الليفنج وعملت نفسي متابعة التلفزيون، دخلتلي اختي وقالتلي هدخل اخد شاور قلتلها اوك، لاقيت حمادة طالع من الاوضة وزبه كان واقف قوي ومرسوم في الشورت بتاعه

– اختك فين؟

– في الحمام يا حمادة

– ايه رأيك في اللي شفتيه؟

– التلفزيون معلهوش حاجة حلوة

– احنا جايين نتفسح منقعدش قدام التلفزيون وبعدين ايه اللي اتتي لابساه ده ومكتفة نفسك

– شوية وهغير

– بس انتي متعتيني قوي في الاتوبيس يا سونا

– شقاوتك دي هتودينا في داهية وهنتفضح

– متقلقيش يا قمر انتي تجنني يا سونا

شوية وطلعت اختي من الشاور وبابا وماما كانوا جابوا الطلبات وجم، طلعت البلكونة شوية حمادة جه

– تعالي نقعد في البلكونة عايزة اتكلم معاك شوية

– حاضر

– انت بتعمل كده ليه معايا ده انا اخت مراتك وبعدين انت لسه عريس

– عشان عشقتك يا حسناء

– ازاي يعني وامتى؟

– من اول مرة شفتك فيها لما جيتلكم بعد الخطوبة فاكراها؟

– مش متذكرة

– في يوم جيت وكان باب اوضتك موارب شوية واختك دخلت تنده مامتك ترحب بيا بصيت شكلك كنتي لسه خارجة من الشاور كنتي قاعدة قصاد مراية التسريحة وبتسرحي شعرك اللي يجنن ده وكنتي لابسة برا لونها اورانج وبياض جسمك يجنن من ساعتها عيوني بقت متعلقة بيكي

– يالهوي انتي شفتني من زمان كده؟ ماشي يا جوز اختي بس انا خايفة من اللي بنعمله وخايفة حد يعرف ومينفعش كده احنا بنخون اختي

– حسناء انا بحبك قوي وبموت فيكي

– مينفعش عشان خاطر مخربش بيت اختي وانت بتزودها يا حمادة عيب كده جسمي مش من حقك ولا جسم ماما

– بس انا بحس انك عايزاني يا سونا من سكوتك عن اللي بعمله

– منكرش اني بتمتع بس بعدها بفضل ندمانة وزعلانة من نفسي بشوف نفسي واحدة مش محترمة وخاينة

– متفكريش فيها كده

– امال ازاي يعني؟

– انتي بنت جميلة جسمك يجنن يا سونا وملكني بكل حتة فيه

– ازاي يعني؟

– عارفة اني نفسي فيكي قوي ولما بكون مع اختك بتخيلك انتي مكانها

– بتتخيلني ازاي مش فهماك؟

– بتخيلك انتي مكانها بشوفك انتي في حضني ده بيهيجني اكتر وبيمتعني اكتر معرفش ليه يا سونا

لاقيت حمادة راح حاضني من ضهري جامد وزبه تارسه بين فلقتين طيزي وبيضغطه وشفايفه بتمص رقبتي من ورا وايديه بتقفش في بزازي

– هنتفضح امسك نفسك شوية هتودينا في داهية

– مش قادر نفسي فيكي قوي

– بعدين سيبني بقا

– ماشي بس هاتي بوسة

– اوك حاضر

لفيت ليه وحضني وزبه كان راشق في بطني وبدا يبوس فيا ويمص شفايفي وانا سايبة نفسي ليه على الاخر قلتله لا مينفعش زمانهم صحيوا ودخلت الحمام اخد شاور.

سمعت ماما يتندهني بتقولي تعالي نامي يلا عشان هننزل البحر بكرة بدري دخلت نمت وصحينا ونزلنا ودخلنا الشط وجه بتاع الشمسيات وقعدنا لاقيت حمادة واختي نازلين وبيقوله ليا تعالي معانا، واحنا في البحر حسيت بايديه بتمشي على طيزي تحت الماية اتخضيت قالي سيبيلي نفسك انتي مش مراتي ولا ايه؟ ضحكنا وسيبته بدا يبعبص فيا ويلاعب طيزي بايده عيوني قفلت من المتعة، فجاة لاقيته ماسك ايدي واخدها ناحيته وبيحطها على زبه من فوق الشورت، بعدها نزل ايديه وطلع زبه من الشورت تحت المية ومسك ايدي،

– امسكيه ده ملكك

جسمي ولع نار وشهوتي نزلت اول ممسكته وهو حس بدفا كسي بكف ايديه

– اتمتعتي يا سونا؟

– اااوي يخرب عقلك يلا نطلع بقى عشان ميحسوش بحاجة

– هطلع ازاي وزبي واقف كده؟

– نيمه ههههه

– بتبعيني يا قلبي؟

– مقدرش هعمل ايه يعني؟

– ريحيه

– ازاي؟

وقف ورايا وكان زبه طالع وحطه بين فلقتين طيزي

– ااااه ااااي اعقل يا حمادة حد ياخد باله

مسمعليش وفضل يضغط وايده من تحت تلعبلي في كسي اهاااتي اه اممم ااااي براحة يا حمادة، حسيت بحاجة دافية على طيزي وكان لبنه نزل وانا شهوتي كانت جت مرة تانية وجسمي ساب خالص قالي يلا نطلع يا مززتي، طلعت انا وحمادة رجليا مش شايلاني مددت على الكرسي وقفلت عيوني لاقيت اختي بتسال حمادة مال حسناء قالها شربت مية زيك وتعبت قالتلي الف سلامة يا حسناء رديت عليها وقلتلها انا تعبت يلا نروح الشقة،

في وسط الاكل تليفون بابا ضرب زميله في الشغل كان بيبلغه انه في تفتيش من الوزارة عندهم ولازم يرجع ونزل عشان يسافر، شوية ولاقيت حمادة بيقول لاختي يلا ندخل نريح شوية وانا وماما بنتفرج على التلفزيون في الصالة شوية وسمعنا اهااات طالعة من الاوضة بصيت لماما ضحكت ومتكلمتش ولاقيتها علت صوت التلفزيون عشان مسمعش، دخلت الاوضة وبعد مادخلت لاقيت صوت التلفزيون وطي، بصيت على ماما لاقيتها فرحانة ومقربة للاوضة اكتر ورامية ودنها، شوية لاقيت الباب بيفتح واختي داخلة، عملت نفسي نايمة سمعت ماما بتقولها

– ايه يا بنتي ابقي وطي صوتك شوية اختك لسه بنت مينفعش

– يعني هو في ايدي يا ماما؟ وكمان حمادة الفسفور عامل شغل معاه هههههه

– اتهني يا حبيبتي

– هروح لحمادة هتلاقيه مستنيني

– يالهوي تاني انتوا مش لسه مخلصين؟

– من شر حاسد اذا حسد

– بتخمسي في وشي؟ ماشي، اقفلي الباب وراكي عشان هنام انا كمان زي اختك

طلعت اختي وبعد عشر دقايق حسيت ماما بتتحرك، طلعت وقفلت الباب وراها قمت اشوفها بتعمل ايه قربت من الباب سمعت اهااات اختي مالية الشقة ومحنها جسمي اتهز وحسيت بشهوة غريبة، روحت عند الحمام لاقيت ماما على قعدة الحمام وفاتحة رجليها وايديها بتدعك جامد في كسها، سمعت حمادة بيقول لاختي هقوم اخد شاور جهزيلي هدوم يا حبيبتي، جريت على اوضتي عشان ميشوفنيش، طلع حمادة وخبط على الباب

– مين؟

– انا حمادة قدامك كتير؟

– شوية

طلعت كان حمادة لوحده

– صباح الورد يا أميرتي

عملت نفسي زعلانة مردتش

– مالك يا سونا؟

مردتش وبصيت على الاوضة

– لو معملتش كده هتشك فينا وكمان انا كنت متخيلك انتي يا سونا تحت مني

– صوتكم كان عالي شكلك اتبسطت قوي

كلنا وقضينا اليوم وفي اخره قررنا نلعب الشايب وبدا السحب ووقع حمادة فيها وجه وقت الاحكام اختي ضحكت وقالت انا الاول قالت لحمادة ترقص معايا، شغلنا اغاني وقام رقص معاها جه دور ماما قالت اممم احكم بايه بايه قالتله شيل مراتك ولف بيها الشقة ضحكنا كلنا وفعلا شالها وكانت الفرحة مسيطرة علينا جه دوري قلت اممم حكمي زي ماما بس شيل ماما لاقيت الضحك سكت،

– لا بطلي هبل يا حسناء

– متخافيش يا دودو هقدر اشيلك مش هوقعك

– مينفعش

ضحكت اختي وقالت لحمادة مش هتقدر يا حمادة

– انا خفيفة يا بت انتي وهي شايفني تخينة ولا ايه

– طيب متقومي

وقفت وحمادة وقف وراها وميل شالها على ايديه اتعلقت في رقبته وضحكت وقالت خلاص قلت لازم تلف الشقة بيها قي وسط الضحك وحمادة شايلها كان زبه تارس في جنبها نزلت وفضلنا نضحك لعبنا تاني والمرة دي حمادة كان بيسحب من ماما ووقعت ماما فيها المرة دي واول حكم كان لحمادة قالها ترقصي يا دودو ضحكنا وقامت ماما ترقص واختي بترقص معاها قمت انا كمان رقصت وحمادة بيرقص معانا، فضلنا سهرانين لغاية مدخل حمادة واختي الاوضة وانا وماما دخلنا اوضتنا وبعدها مفيش نص ساعة سمعنا اهااات اختي اااه براحة يا حمادة اي اي انت مالك في ايه اه اااه كسي ولع ااااه،

– هما مبيبطلوش يا ماما؟

– والنبي منا عارفة يا بنتي **** يكون في عون اختك

– وعونا احنا كمان يا ماما

– نامي نامي
صحينا تاني يوم ونازلين البحر مش ه هنا خلصنا يقمامير و لو شوفت تفاعل تاني زي الاجزاء اللي فاتت هكمل يا شوية قمامير💋
صحيح باقي الاجزاء هنا

الجزء الاول |https://2h.ae/RWDW

الجزء التاني |
https://2h.ae/Ynsl
Rana Ahmedحلوه القصه كمليها
 
  • أحببته
التفاعلات: Rana Ahmed

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

أعلى