يس هذا صحيحوعلى رأى المثل اللى بيقولك
الكلام اللى من القلب بيوصل القلب 😁😁😁
روعاتك ي رونرونبوقت نحتاج ان نسترسل بكلام من القلب لنبوح عن ما بخاطرنا دون قيود لعل الروح تستفيض و تستفيق و تنطلق
فتتجدد طاقاة الروح و تظل بقوتك
أقوال روني
بتعمل من احلي صاحبه في الدنيا 😘😘😘😘😘😘روعاتك ي رونرون
قلبي انتي 💋❤بتعمل من احلي صاحبه في الدنيا 😘😘😘😘😘😘
ردي علياقلبي انتي 💋❤
رديت و****ردي عليا
يسلم و يريح روحك دايما يا ربوما حديث الروح الاراحه
ردي عليا
رديت و****
وممنوع قانونا 😂😂😂اتنين مشرفين اد الدنيا بيتكلمو عن الخاص واحسرتاااه🤣
ممكنبوقت نحتاج ان نسترسل بكلام من القلب لنبوح عن ما بخاطرنا دون قيود لعل الروح تستفيض و تستفيق و تنطلق
فتتجدد طاقاة الروح و تظل بقوتك
أقوال روني
تقريبا انتو بتعملو كدا عشان بعدها تقولو انو مخالفوممنوع قانونا 😂😂😂
لا اكيد ع فكره 😏ممكن
العملي ينفع اكتر و بعدين بلاش عزيزتي دي ونبي 🥴تقريبا انتو بتعملو كدا عشان بعدها تقولو انو مخالف
مثال حي للاعضاء بالشرح، 🤣🤣🤣🤣🤣
احسنتما عزيزتي 🤣
ممكن🤷♂️لا اكيد ع فكره 😏
طيب 🤣🤣🤣العملي ينفع اكتر و بعدين بلاش عزيزتي دي ونبي 🥴
و اي كمانممكن🤷♂️
لما تكبري هقولكو اي كمان