ممكن يكون اسلوبها كويس ومحترمة ف التعامل بس عموما كدا ميعتبرش محترمة لأنها بينت مفاتن جسمهاعندي سؤال
لو أنا خاطب واحدة هي محترمة ومودبة جدااااا بس لبسها ضيق هل كدة تعتبر محترمة ولا لا
هو اولا اللبس مش مقياسعندي سؤال
لو أنا خاطب واحدة هي محترمة ومودبة جدااااا بس لبسها ضيق هل كدة تعتبر محترمة ولا لا
محترمه أو لأ معناه مفيش راجل في البيتعندي سؤال
لو أنا خاطب واحدة هي محترمة ومودبة جدااااا بس لبسها ضيق هل كدة تعتبر محترمة ولا لا
علي حسبعندي سؤال
لو أنا خاطب واحدة هي محترمة ومودبة جدااااا بس لبسها ضيق هل كدة تعتبر محترمة ولا لا