1- الضمير👤✨
"أنا موجود في كل فرح.. وموجود في كل خناقة..
ليَّ إيدين بس عمري ما لمست حد.. وليَّ عينين بس عمري ما شوفت الضوء..
الكل بيحاول يهرب مني.. بس في الآخر الكل بيقعد يستناني..
أنا اللي بسهر معاك لما الكل ينام.. وأنا اللي بسكتك لما تحب تتكلم..
لو قتلتني هتعيش.. ولو سيبتني هتموت من الحيرة.."
فمن أنا؟
1- الضمير👤✨
"أنا موجود في كل فرح.. وموجود في كل خناقة..
ليَّ إيدين بس عمري ما لمست حد.. وليَّ عينين بس عمري ما شوفت الضوء..
الكل بيحاول يهرب مني.. بس في الآخر الكل بيقعد يستناني..
أنا اللي بسهر معاك لما الكل ينام.. وأنا اللي بسكتك لما تحب تتكلم..
لو قتلتني هتعيش.. ولو سيبتني هتموت من الحيرة.."
فمن أنا؟
اني وحدة؟الاجابه صحيح 👏👏👏👏👏👏👏👏👏
قاعدة : مفيش مهندس ميعرفش 😂الضمير
والظل
جبتهم ازي بقي 🤔
المهم شو الجائزة تبعتي😂الضمير
والظل
جبتهم ازي بقي 🤔
الوقت ؟👤✨
"أنا موجود في كل فرح.. وموجود في كل خناقة..
ليَّ إيدين بس عمري ما لمست حد.. وليَّ عينين بس عمري ما شوفت الضوء..
الكل بيحاول يهرب مني.. بس في الآخر الكل بيقعد يستناني..
أنا اللي بسهر معاك لما الكل ينام.. وأنا اللي بسكتك لما تحب تتكلم..
لو قتلتني هتعيش.. ولو سيبتني هتموت من الحيرة.."
فمن أنا؟