Sahy
سكساوي بريمو
عضو
- إنضم
- 6 أغسطس 2025
- المشاركات
- 441
- مستوى التفاعل
- 245
- الإقامة
- اسكندريه
- نقاط نودزاوي
- 5,064
- الجنس
- Transgender
- الدولة
- اسكندريه
- توجه جنسي
- ثنائي الميل
Offline
ليه احنا فى المثليين تملى نعقد التعارف ببننا ليه كل واحد بيننا بيفكر الشخص التانى شبه جوردى او الروعان الأجانب لا الفكره مش كده الفكره لازم تكون روح وقبول وثقه واحترام متبادل لازم نغكر أننا عرب ولنا طقوس وعادات وياريت بلاش أسلوب الشتيمه والأسلوب اللى مش لطيف فى بيننا ناس دكاتره ومهندس وناس راقيه رجاء التعارف بأسلوب راقى