اااه من المنظر
شكرا لاهتمامكاااه من المنظر
استمر يا غالي وكل الدعم ليكشكرا لاهتمامك
صديقي أتمنى من المنتدى أن يقوم بعمل بادئة ( بطاقات ساخنة ) في قسم الخواطر أو الصور ، عندي مئات البطاقات لكن المنتدى لن يستجيب لطلبي لأني غير محبوب فأضطر لوضع البطاقات بقسم الصور ولك تحياتياستمر يا غالي وكل الدعم ليك
يا حبيبي ازاي بس مش محبوب هو احنا هدفنا واحد وكلنا لازم نساعد بعض ولازم المنتدي يوفركل حاجة بتساعد على نشر البورنصديقي أتمنى من المنتدى أن يقوم بعمل بادئة ( بطاقات ساخنة ) في قسم الخواطر أو الصور ، عندي مئات البطاقات لكن المنتدى لن يستجيب لطلبي لأني غير محبوب فأضطر لوضع البطاقات بقسم الصور ولك تحياتي
صديقي أنا هون ماشي الحيط بقول يا رب الستيرة ، أنشر في أكثر من ١٢ منتدى بكل ترحاب وطمئنينة ، ولكن هنا الوضع مختلف رغم أنني من مؤسسي نسواانجي ونودزاوييا حبيبي ازاي بس مش محبوب هو احنا هدفنا واحد وكلنا لازم نساعد بعض ولازم المنتدي يوفركل حاجة بتساعد على نشر البورن
بجد حرام انتا تستحق التقدير والاحترامصديقي أنا هون ماشي الحيط بقول يا رب الستيرة ، أنشر في أكثر من ١٢ منتدى بكل ترحاب وطمئنينة ، ولكن هنا الوضع مختلف رغم أنني من مؤسسي نسواانجي ونودزاوي