اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

مشكله اجتماعييه نصيحة للكل (1 مشاهد )

طير الظلام

طير الظلام

سكساوي مخضرم
عضو
نقاط نودزاوي
291
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
الكلام ده مش الكل في ناس كويسة

يا شباب مش كل حاجه تفكر ببتاعك في الحياة يا بابا يعني اتعلم شوية من القصص الي بتقرأها إذا كان علي الجنسو النيك فكلها بتعرف تعمل ده وعادي لكن خلي أسلوبك لطيف و جميل في الكلام مع الستات الي عايز تكلمها أو تشقطها لأن أهم حاجه لازم تعرفها يأبو زب كبير إن الست مهما كانت شهوتها هي بتحب الحنية و الكلام الحلو زيها زي المداعبة علي السرير .. انما كلها كلها بتتكلم بأسلوب ااااااه انا زبي واجعني اااااه نااااار تعالي ريحي زبي اااه انا لسه صاحي وزبي وجعني .. يعني مفروض أعمل ايه مش فاهمة !!!
حاول تحسن أسلوبك علشان تعرف تريح نفسك
مش كل الناس بتعرف تتعامل مع الستات
كلام مظبوط عشان الحياة مش كلها جنس

• أعجبني
التفاعلات: omr ilhrery
mekhadaana

mekhadaana

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
210
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
الكلام ده مش الكل في ناس كويسة

يا شباب مش كل حاجه تفكر ببتاعك في الحياة يا بابا يعني اتعلم شوية من القصص الي بتقرأها إذا كان علي الجنسو النيك فكلها بتعرف تعمل ده وعادي لكن خلي أسلوبك لطيف و جميل في الكلام مع الستات الي عايز تكلمها أو تشقطها لأن أهم حاجه لازم تعرفها يأبو زب كبير إن الست مهما كانت شهوتها هي بتحب الحنية و الكلام الحلو زيها زي المداعبة علي السرير .. انما كلها كلها بتتكلم بأسلوب ااااااه انا زبي واجعني اااااه نااااار تعالي ريحي زبي اااه انا لسه صاحي وزبي وجعني .. يعني مفروض أعمل ايه مش فاهمة !!!
حاول تحسن أسلوبك علشان تعرف تريح نفسك
تعرفي ان انتي سكره

mekhadaana

mekhadaana

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
210
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع