هو في احسن من كده ونبي 😊احب اعيش في هدؤ
ومفيش مشاكل ولا محتاج حاجة من حد
هحجزلك جنبيهو في احسن من كده ونبي 😊
يا ريت الهدوء ده عشقيهحجزلك جنبي
مطلب عز في الزمن دهيا ريت الهدوء ده عشقي
اه و**** فعلا هدوء و قلة التزاماتمطلب عز في الزمن ده
**** يكتبهالك مع واحده تستاهل دهالاحساس
احساس الرومانسيه والحب
احساس العشق
نفسي اعيش قصه حب رومانسيه
احتياجات علي القداه و**** فعلا هدوء و قلة التزامات
انا و انت و كل الناس يا رب بس قولي عندك تفاصيل معينه حاببها في الشريكه ديتسلمي وتعيشي وتحققي امانيكي
يا سلام عليك دايما بتقصد المطلوباحتياجات علي القد
والتزامات بسيطه
بتدي راحه نفسيه
الصراع الداخليلو سألت سيادتكم
احساس نفسك تخلص منه ؟
احساس نفسك تعيشه ؟
احساس موجود و تحب يفضل موجود ؟
صراع داخلي هيخلص يعمل سلام نفسي و يبقي الناتج سعاده بس كل ده هيحصل بشرط واحد بسالصراع الداخلي
السلام النفسي
السعادة
ياسلام ايه الشرط ده وانا اعمله فورا هو في احلي من كده يتحققصراع داخلي هيخلص يعمل سلام نفسي و يبقي الناتج سعاده بس كل ده هيحصل بشرط واحد بس
اكون جنبك يا مونمونتي ♥️😘😘ياسلام ايه الشرط ده وانا اعمله فورا هو في احلي من كده يتحقق
ميرسي لنصايحك الجميلة 🥰ع شان تعيشي ف سلام نفسي وسعاده فيه خطوات
لازم قلبك يتملي بالمحبه وتحبي الكل ومحبتك تكون ظاهره وطاغيه في معاملتك الكل هيحبك وبالمحبه هتبقي عايشه فرح حقيقي وبالفرح والمحبه هتعيشي سلامك الداخلي وسلامك وسط الناس
الزمن يا استاذه بيعلميا سلام عليك دايما بتقصد المطلوب
أنتي طول العمر جنبي يا بسمتي♥️🥰اكون جنبك يا مونمونتي ♥️😘😘
عيب اكلمك مترديش اقبلي المتابعه ي منيميرسي لنصايحك الجميلة 🥰
أقبل ازاي يعني ما هي مقبولة اهلا وسهلا ياسيدي حلو كده؟عيب اكلمك مترديش اقبلي المتابعه ي مني