مش مضايق بس عاوز افهمعادي هرمونات جسمك كدا طبيعتك كدا اي الي مدايقك؟
كل واحد فينا ليه هرمونات معينه بتبق وراثه او هوا طبيعتو كدا في مننا المشعر وفي الي ع خفيف وفي الي مفهوش خالص عادي بتختلف من جسم لجسم زي مثلا واحد رفيع وواحد مظبوط واحد طويل وواحد قصير فاهم حاجةمش مضايق بس عاوز افهم
ايوا فهمت شكرا ليككل واحد فينا ليه هرمونات معينه بتبق وراثه او هوا طبيعتو كدا في مننا المشعر وفي الي ع خفيف وفي الي مفهوش خالص عادي بتختلف من جسم لجسم زي مثلا واحد رفيع وواحد مظبوط واحد طويل وواحد قصير فاهم حاجة
لا شكرا ع اي يحبيبي🤎ايوا فهمت شكرا ليك