اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

مشكلة يجب رد ضرورى (1 مشاهد )

• بادئ الموضوع غلبان من مصر
  • تاريخ البدء
غ

غلبان من مصر

سكساوي مبتدأ
عضو
نقاط نودزاوي
0
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
ال
السلام عليكم هقولكم الموضوع وتقولولى اعمل ايه أنا سكان ف بيت عائلى وأنا السكان الواحد الغريب في البيت بقالى فترة قصيرة شهر تقريبا كده بنت جارنى إللى جنبى الفرق بنى وبنه 10سنين هى عنده 16سنه لسه صغيره بحس أنه ميله لى وبتعدمت تظهر اڨدامى يعنى حد يجي نادى عليا طلع تعمل حاجه بره بيبقى عايز أجيب سكه معاه بس بخيف مع أنى عايز أكلم لحد متكبر وتبقى حلالى عايز أكلم دلوقتي اعلم ع طبعى لحد ما تكبر وكده ياريت لو حد يقولى اعمل اى خيف اكلمه تعمل مشكله ف يا ريت حد يقولي أخش أزاى حته هى لو مش عايزه ميبقش ف مشكله

شكرا مقدما

البريق اللامع

البريق اللامع

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
5
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
بص هى الحركات دى بتقول انها معجبة بيك ولو معجبة فعلا يبقى لو كلمتها مش هتزعل منك طالما غرضك شريف ولو اتأكدت انها موافقة ده هيشجعك تكلم اهلها ولو طلع كله ده اوهام يبقى عادى برده مخسرتش حاجة ولا هى خسرت حاجة بس اهم حاجة الطريقة اللى تكلمها بيها تكون هادية ومحترمة عشان متخافش منك بس كده

ahmet ahmet

ahmet ahmet

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
3
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
كلم والدتك او اختك تكلمها وتجس نبضها وهي في كل الاحوال ماتميز وممكن تعمل هالشي من دون قصد فلو حصل كلام رسمي مع والدتها على الاقل يكون عين الصح وتبقى محفوظه ليك وحتى لو حصل خطوبة لبين ماتبلغ السن القانوني بتكونو فهمتو بعض واتقربتو من بعض وواجهتم المشاكل سوا

(Ahmed zidan) Yoyo alix

(Ahmed zidan) Yoyo alix

Neswangy Premium
عضو
الموقع الالكتروني
xhamster.com
نقاط نودزاوي
1,085
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
مدام انت ناوي خير اتقدم واخطبها واعرف طباعها قصاد أهلها لو طباعكم مش متوافقه تنفصلو بالمعروف لكن انك تكلمها مباشره ده لأنها طفله ممكن يعمل مشاكل ده رأي

• أعجبني
التفاعلات: ahmet ahmet
Life selector

Life selector

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
19
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
لو عجباك يبقى تكلم امها و تخش البيت من بابه طالما انت داخل على نضيف بس نصيحة بلاش السن الصغير ده لان ممكن يكون اعجبها و تصرفتها كلها مراهقة مبكره مش اكتر ممكن بعد كلم سنة لما تكبر و تشوف الدنيا تغير رائيها و سعتها حتنجرح يا كبير

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

أعلى