اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

متسلسلة (رغدة وعماد.. وتحديد المصير)

شمس النهار

شمس النهار

نارٌ تحرق.. ونورٌ يهدي
نودزاوي شاعر
برنس الصور
برنس الفضفضة
اسطورة نودزاوي
عضو
ناشر محتوي
ناشر قصص
إنضم
5 مارس 2026
المشاركات
4,843
مستوى التفاعل
7,726
الإقامة
القاهرة
نقاط نودزاوي
66,296
الجنس
أنثي
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
Offline
1. الخناقة البسيطة: (غيرة رقيقة)
بدأ اليوم بمكالمة تليفون الصبح، رغدة كانت "قافشة" شوية لأن عماد انشغل في معرضه الجديد ومردش عليها طول الليل.
رغدة: "يا سلام يا أستاذ عماد، المعرض واللوحات أهم مني؟ خلي اللوحات ترد عليك بقى!"
عماد: "يا رغدة اهدي، و**** كنت بخلص اللوحة اللي هتبقى مفاجأة ليكي.."
رغدة: "مفاجأة إيه؟ مفيش داعي، أنا زعلانة ومش هخرج النهاردة."
وقفلت السكة وهي بتدبدب في الأرض، بس قلبها كان مستني "كلمة حلوة".
2. "أول هدية" والصلح المفاجئ
بعد ساعة، جرس الباب رن. رغدة فتحت وهي مكشرة، لقت عماد واقف وماسك "صندوق خشبي" صغير وشكله أثري، ومعاه "وردة جوري" واحدة.
عماد: "الجميل لسه قفاش؟ طب شوفي الهدية دي الأول وبعدين احكمي."
رغدة فتحت الصندوق، لقت جواه "برواز فضة صغير"، وجواه أول ورقة طارت من كتابها ووقعت تحت بلكونته في أول يوم! عماد كان محتفظ بيها ومبروزها.
رغدة (وعينيها دمعت): "أنت لسه شايل دي يا عماد؟"
عماد: "دي أغلى ورقة في حياتي يا رغدة، لأنها اللي جابتك ليا."
ضحكت رغدة ونسيت الزعل، وباس إيدها بـ رقة وقال: "يلا بينا، النهاردة يومنا."
3. يوم رومانسي "في عش الزوجية"
عماد أخد رغدة وراحوا يتفرجوا على "شقتهم" اللي لسه بيفرشوها. الجو كان هادي، ريحة الدهان الجديد والملبن المفرش على الأرض. عماد طلع "ساندوتشات" بسيطة وعصير، وقعدوا على الأرض في نص الصالة الفاضية.
عماد: "تخيلي يا رغدة، هنا هتبقى كنبتك اللي بتقرئي عليها، وهنا مرسمي اللي هشوفك منه."
رغدة سندت راسها على كتفه في هدوء: "أنا مش عايزة أكتر من كدة يا عماد.. عايزة الأمان ده يفضل طول العمر."
4. "تحديد الفرح": (القرار الكبير)
وهم قاعدين في "نور الشمس" اللي داخل من شباك الشقة، عماد مسك إيد رغدة اللي فيها الدبلة وبص في عينيها بـ جدية وحب:
عماد: "رغدة، أنا مش قادر أستنى أكتر من كدة. البيت ده محتاج روحه، وروحه هي أنتِ. إيه رأيك نخلي الفرح في أول الصيف؟ يعني كمان شهرين بالظبط؟"
رغدة قلبها دق بسرعة وفرحة، وبصت للشقة وبصت له وقالت: "شهرين يا عماد.. عشان نبدأ أجمل حكاية في الدنيا."
......
الفصل اللي جاي الفرح
مين هيحضر
😂🤔
 
  • أعجبني
  • أحببته
التفاعلات: raig9760 و zaid 55444
صقر ٢٢

صقر ٢٢

سكساوي شايف نفسة
عضو
إنضم
30 أكتوبر 2025
المشاركات
78
مستوى التفاعل
43
نقاط نودزاوي
349
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
ثنائي الميل
Offline
هحضر ونا معاكي
 
  • أعجبني
التفاعلات: raig9760
شمس النهار

شمس النهار

نارٌ تحرق.. ونورٌ يهدي
نودزاوي شاعر
برنس الصور
برنس الفضفضة
اسطورة نودزاوي
عضو
ناشر محتوي
ناشر قصص
إنضم
5 مارس 2026
المشاركات
4,843
مستوى التفاعل
7,726
الإقامة
القاهرة
نقاط نودزاوي
66,296
الجنس
أنثي
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
Offline
1. الخناقة البسيطة: (غيرة رقيقة)
بدأ اليوم بمكالمة تليفون الصبح، رغدة كانت "قافشة" شوية لأن عماد انشغل في معرضه الجديد ومردش عليها طول الليل.
رغدة: "يا سلام يا أستاذ عماد، المعرض واللوحات أهم مني؟ خلي اللوحات ترد عليك بقى!"
عماد: "يا رغدة اهدي، و**** كنت بخلص اللوحة اللي هتبقى مفاجأة ليكي.."
رغدة: "مفاجأة إيه؟ مفيش داعي، أنا زعلانة ومش هخرج النهاردة."
وقفلت السكة وهي بتدبدب في الأرض، بس قلبها كان مستني "كلمة حلوة".
2. "أول هدية" والصلح المفاجئ
بعد ساعة، جرس الباب رن. رغدة فتحت وهي مكشرة، لقت عماد واقف وماسك "صندوق خشبي" صغير وشكله أثري، ومعاه "وردة جوري" واحدة.
عماد: "الجميل لسه قفاش؟ طب شوفي الهدية دي الأول وبعدين احكمي."
رغدة فتحت الصندوق، لقت جواه "برواز فضة صغير"، وجواه أول ورقة طارت من كتابها ووقعت تحت بلكونته في أول يوم! عماد كان محتفظ بيها ومبروزها.
رغدة (وعينيها دمعت): "أنت لسه شايل دي يا عماد؟"
عماد: "دي أغلى ورقة في حياتي يا رغدة، لأنها اللي جابتك ليا."
ضحكت رغدة ونسيت الزعل، وباس إيدها بـ رقة وقال: "يلا بينا، النهاردة يومنا."
3. يوم رومانسي "في عش الزوجية"
عماد أخد رغدة وراحوا يتفرجوا على "شقتهم" اللي لسه بيفرشوها. الجو كان هادي، ريحة الدهان الجديد والملبن المفرش على الأرض. عماد طلع "ساندوتشات" بسيطة وعصير، وقعدوا على الأرض في نص الصالة الفاضية.
عماد: "تخيلي يا رغدة، هنا هتبقى كنبتك اللي بتقرئي عليها، وهنا مرسمي اللي هشوفك منه."
رغدة سندت راسها على كتفه في هدوء: "أنا مش عايزة أكتر من كدة يا عماد.. عايزة الأمان ده يفضل طول العمر."
4. "تحديد الفرح": (القرار الكبير)
وهم قاعدين في "نور الشمس" اللي داخل من شباك الشقة، عماد مسك إيد رغدة اللي فيها الدبلة وبص في عينيها بـ جدية وحب:
عماد: "رغدة، أنا مش قادر أستنى أكتر من كدة. البيت ده محتاج روحه، وروحه هي أنتِ. إيه رأيك نخلي الفرح في أول الصيف؟ يعني كمان شهرين بالظبط؟"
رغدة قلبها دق بسرعة وفرحة، وبصت للشقة وبصت له وقالت: "شهرين يا عماد.. عشان نبدأ أجمل حكاية في الدنيا."
......
الفصل اللي جاي الفرح
مين هيحضر
😂🤔
جواب رغدة لـ عماد (ليلة الفرح)
(رغدة قاعدة في بلكونتها، الساعة 2 بالليل، الهوا ساقع، وماسكة قلم وورقة معطرة بريحة اللافندر اللي عماد بيحبها.. وبتكتب بدموع فرحة):
"حبيبي.. وزوجي القادم بعد ساعات.. عماد.
بكتب لك والسكوت مالي الدنيا، مفيش غير صوت دقات قلبي اللي بتنادي اسمك. بكرة.. بكرة هكون ملكك قدام **** والدنيا كلها. بكرة هشيل اسمك، وهعيش في بيتك، وهصحى على صوتك.
عارف يا عماد؟ البلكونة دي شهدت على كل نظرة، وكل ابتسامة، وكل دقة قلب خبأتها عنك. كانت شباكي على الجنة اللي هي أنت. النهاردة بودعها، مش بحزن، لكن بفرحة إن الجنة دي بقت حقيقة بتمشي جنبي.
أوعدك يا حبيبي، إني هكون القهوة السادة اللي بتبدأ بيها يومك، واللوحة اللي مب تملش ترسمها، والأمان اللي بترجع له بعد تعب الدنيا. أوعدك إن شباكنا الجديد هيفضل دايماً مفتوح للنور وللحب.
أنا بحبك يا عماد.. بحبك لدرجة إني مش قادرة أستنى الصبح عشان أكون في حضنك.
المخلصة لك للأبد.. رغدة."
ثانياً: وصف ليلة الفرح (ليلة العمر)
1. طلّة الملاك والشهم
القاعة كانت مـتـزينة بالورد الأبيض والشموع الخافتة. المزيكا بدأت هادية، وفجأة، الأضواء ركزت على الباب. دخلت رغدة، فستانها الأبيض المنفوش زي السحاب، ومطرز بـ لولي رقيق، وطرحة طويلة مـدلدلة وراها. كانت زي الملاك اللي نازل من السما.
وفي الناحية التانية، كان واقف عماد بـ بدلة كحلي شيك جداً، وابتسامة فخر وحب مش مفارقة وشّه. أول ما شافها، عينه لمعت بـ دموع الفرحة، وقرب منها وباس جبينها بـ منتهى الرقة والاحترام قدام الكل.
2. الرقصة الأولى (سلو): (عالم تاني)
على أنغام أغنية "أوعدك" لـ سعاد حسني، رقصوا أول رقصة ليهم كـ "زوج وزوجة". عماد لف إيده حوالين وسطها النحيل، ورغدة حطت راسها على كتفه، وإيدها مـكلبشة في رقبته بـ حب وأمان.
مكنش فيه حد في القاعة غيرهم. كانوا بـيتهمسوا بـ كلمات حب ودلع، وعماد كان بـيبوس كتفها بـ رقة بـتخلي جسمها كله يتنفض بـ لذة هادية:
"مبروك عليا أنتي يا رغدة.. يا أحلى لوحة رسمتها في حياتي."
"مبروك عليا حضنك يا عماد.. يا أماني وسندي."
3. الفرحة والزغاريد
بعد الرقصة الـسلو، القاعة ولعت بـ الزغاريد والأغاني الشعبي الرائقة. صحابهم وقرايبهم التفوا حواليهم، وشالوهم على الكتاف. عماد كان بـيرقص بـ شقاوة وفرحة، ورغدة كانت بـتضحك من قلبها وهي ماسكة إيده ومتسابة لـ دلال اللحظة.
4. لحظة "الوداع" و"البداية"
في آخر الليلة، عماد مسك إيد رغدة، وبص لأهلها وباس إيد مامتها وباباها وقاال: "في عيني وقلبي.. متخافوش عليها."
ركبوا العربية، ورغدة كانت مكلبشة في إيد عماد، والدموع في عينيها ممزوجة بـ ابتسامة أمل. العربية مشيت بـيهم لـ "عش الزوجية"، لـ شباكهم الجديد اللي هيشوفوا منه قمرهم سوا لـ بكرة.
..... هيتم تكملة القصه في مكان تاني 🤣
ف قصص سكس
علشان نشوف اللي حصل في ليلة الدخان
🔥🔥🔥🤫😘😉
 
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: zaid 55444
الحلانجي

الحلانجي

سكساوي الاصلى
عضو
إنضم
15 مارس 2025
المشاركات
5,642
مستوى التفاعل
15,721
العمر
39
الإقامة
الإسكندرية
نقاط نودزاوي
47,451
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
Offline
1. الخناقة البسيطة: (غيرة رقيقة)
بدأ اليوم بمكالمة تليفون الصبح، رغدة كانت "قافشة" شوية لأن عماد انشغل في معرضه الجديد ومردش عليها طول الليل.
رغدة: "يا سلام يا أستاذ عماد، المعرض واللوحات أهم مني؟ خلي اللوحات ترد عليك بقى!"
عماد: "يا رغدة اهدي، و**** كنت بخلص اللوحة اللي هتبقى مفاجأة ليكي.."
رغدة: "مفاجأة إيه؟ مفيش داعي، أنا زعلانة ومش هخرج النهاردة."
وقفلت السكة وهي بتدبدب في الأرض، بس قلبها كان مستني "كلمة حلوة".
2. "أول هدية" والصلح المفاجئ
بعد ساعة، جرس الباب رن. رغدة فتحت وهي مكشرة، لقت عماد واقف وماسك "صندوق خشبي" صغير وشكله أثري، ومعاه "وردة جوري" واحدة.
عماد: "الجميل لسه قفاش؟ طب شوفي الهدية دي الأول وبعدين احكمي."
رغدة فتحت الصندوق، لقت جواه "برواز فضة صغير"، وجواه أول ورقة طارت من كتابها ووقعت تحت بلكونته في أول يوم! عماد كان محتفظ بيها ومبروزها.
رغدة (وعينيها دمعت): "أنت لسه شايل دي يا عماد؟"
عماد: "دي أغلى ورقة في حياتي يا رغدة، لأنها اللي جابتك ليا."
ضحكت رغدة ونسيت الزعل، وباس إيدها بـ رقة وقال: "يلا بينا، النهاردة يومنا."
3. يوم رومانسي "في عش الزوجية"
عماد أخد رغدة وراحوا يتفرجوا على "شقتهم" اللي لسه بيفرشوها. الجو كان هادي، ريحة الدهان الجديد والملبن المفرش على الأرض. عماد طلع "ساندوتشات" بسيطة وعصير، وقعدوا على الأرض في نص الصالة الفاضية.
عماد: "تخيلي يا رغدة، هنا هتبقى كنبتك اللي بتقرئي عليها، وهنا مرسمي اللي هشوفك منه."
رغدة سندت راسها على كتفه في هدوء: "أنا مش عايزة أكتر من كدة يا عماد.. عايزة الأمان ده يفضل طول العمر."
4. "تحديد الفرح": (القرار الكبير)
وهم قاعدين في "نور الشمس" اللي داخل من شباك الشقة، عماد مسك إيد رغدة اللي فيها الدبلة وبص في عينيها بـ جدية وحب:
عماد: "رغدة، أنا مش قادر أستنى أكتر من كدة. البيت ده محتاج روحه، وروحه هي أنتِ. إيه رأيك نخلي الفرح في أول الصيف؟ يعني كمان شهرين بالظبط؟"
رغدة قلبها دق بسرعة وفرحة، وبصت للشقة وبصت له وقالت: "شهرين يا عماد.. عشان نبدأ أجمل حكاية في الدنيا."
......
الفصل اللي جاي الفرح
مين هيحضر
😂🤔
جواب رغدة لـ عماد (ليلة الفرح)
(رغدة قاعدة في بلكونتها، الساعة 2 بالليل، الهوا ساقع، وماسكة قلم وورقة معطرة بريحة اللافندر اللي عماد بيحبها.. وبتكتب بدموع فرحة):
"حبيبي.. وزوجي القادم بعد ساعات.. عماد.
بكتب لك والسكوت مالي الدنيا، مفيش غير صوت دقات قلبي اللي بتنادي اسمك. بكرة.. بكرة هكون ملكك قدام **** والدنيا كلها. بكرة هشيل اسمك، وهعيش في بيتك، وهصحى على صوتك.
عارف يا عماد؟ البلكونة دي شهدت على كل نظرة، وكل ابتسامة، وكل دقة قلب خبأتها عنك. كانت شباكي على الجنة اللي هي أنت. النهاردة بودعها، مش بحزن، لكن بفرحة إن الجنة دي بقت حقيقة بتمشي جنبي.
أوعدك يا حبيبي، إني هكون القهوة السادة اللي بتبدأ بيها يومك، واللوحة اللي مب تملش ترسمها، والأمان اللي بترجع له بعد تعب الدنيا. أوعدك إن شباكنا الجديد هيفضل دايماً مفتوح للنور وللحب.
أنا بحبك يا عماد.. بحبك لدرجة إني مش قادرة أستنى الصبح عشان أكون في حضنك.
المخلصة لك للأبد.. رغدة."
ثانياً: وصف ليلة الفرح (ليلة العمر)
1. طلّة الملاك والشهم
القاعة كانت مـتـزينة بالورد الأبيض والشموع الخافتة. المزيكا بدأت هادية، وفجأة، الأضواء ركزت على الباب. دخلت رغدة، فستانها الأبيض المنفوش زي السحاب، ومطرز بـ لولي رقيق، وطرحة طويلة مـدلدلة وراها. كانت زي الملاك اللي نازل من السما.
وفي الناحية التانية، كان واقف عماد بـ بدلة كحلي شيك جداً، وابتسامة فخر وحب مش مفارقة وشّه. أول ما شافها، عينه لمعت بـ دموع الفرحة، وقرب منها وباس جبينها بـ منتهى الرقة والاحترام قدام الكل.
2. الرقصة الأولى (سلو): (عالم تاني)
على أنغام أغنية "أوعدك" لـ سعاد حسني، رقصوا أول رقصة ليهم كـ "زوج وزوجة". عماد لف إيده حوالين وسطها النحيل، ورغدة حطت راسها على كتفه، وإيدها مـكلبشة في رقبته بـ حب وأمان.
مكنش فيه حد في القاعة غيرهم. كانوا بـيتهمسوا بـ كلمات حب ودلع، وعماد كان بـيبوس كتفها بـ رقة بـتخلي جسمها كله يتنفض بـ لذة هادية:
"مبروك عليا أنتي يا رغدة.. يا أحلى لوحة رسمتها في حياتي."
"مبروك عليا حضنك يا عماد.. يا أماني وسندي."
3. الفرحة والزغاريد
بعد الرقصة الـسلو، القاعة ولعت بـ الزغاريد والأغاني الشعبي الرائقة. صحابهم وقرايبهم التفوا حواليهم، وشالوهم على الكتاف. عماد كان بـيرقص بـ شقاوة وفرحة، ورغدة كانت بـتضحك من قلبها وهي ماسكة إيده ومتسابة لـ دلال اللحظة.
4. لحظة "الوداع" و"البداية"
في آخر الليلة، عماد مسك إيد رغدة، وبص لأهلها وباس إيد مامتها وباباها وقاال: "في عيني وقلبي.. متخافوش عليها."
ركبوا العربية، ورغدة كانت مكلبشة في إيد عماد، والدموع في عينيها ممزوجة بـ ابتسامة أمل. العربية مشيت بـيهم لـ "عش الزوجية"، لـ شباكهم الجديد اللي هيشوفوا منه قمرهم سوا لـ بكرة.
..... هيتم تكملة القصه في مكان تاني 🤣
ف قصص سكس
علشان نشوف اللي حصل في ليلة الدخان
🔥🔥🔥🤫😘😉
حلوه بدون كلام كمليها يا قلبي 😘
 
  • أحببته
التفاعلات: شمس النهار
zaid 55444

zaid 55444

سكساوي خبرة
عضو
إنضم
13 مارس 2026
المشاركات
508
مستوى التفاعل
248
نقاط نودزاوي
1,752
الجنس
ذكر
الدولة
عراق
توجه جنسي
أنجذب للإناث
Offline
1. الخناقة البسيطة: (غيرة رقيقة)
بدأ اليوم بمكالمة تليفون الصبح، رغدة كانت "قافشة" شوية لأن عماد انشغل في معرضه الجديد ومردش عليها طول الليل.
رغدة: "يا سلام يا أستاذ عماد، المعرض واللوحات أهم مني؟ خلي اللوحات ترد عليك بقى!"
عماد: "يا رغدة اهدي، و**** كنت بخلص اللوحة اللي هتبقى مفاجأة ليكي.."
رغدة: "مفاجأة إيه؟ مفيش داعي، أنا زعلانة ومش هخرج النهاردة."
وقفلت السكة وهي بتدبدب في الأرض، بس قلبها كان مستني "كلمة حلوة".
2. "أول هدية" والصلح المفاجئ
بعد ساعة، جرس الباب رن. رغدة فتحت وهي مكشرة، لقت عماد واقف وماسك "صندوق خشبي" صغير وشكله أثري، ومعاه "وردة جوري" واحدة.
عماد: "الجميل لسه قفاش؟ طب شوفي الهدية دي الأول وبعدين احكمي."
رغدة فتحت الصندوق، لقت جواه "برواز فضة صغير"، وجواه أول ورقة طارت من كتابها ووقعت تحت بلكونته في أول يوم! عماد كان محتفظ بيها ومبروزها.
رغدة (وعينيها دمعت): "أنت لسه شايل دي يا عماد؟"
عماد: "دي أغلى ورقة في حياتي يا رغدة، لأنها اللي جابتك ليا."
ضحكت رغدة ونسيت الزعل، وباس إيدها بـ رقة وقال: "يلا بينا، النهاردة يومنا."
3. يوم رومانسي "في عش الزوجية"
عماد أخد رغدة وراحوا يتفرجوا على "شقتهم" اللي لسه بيفرشوها. الجو كان هادي، ريحة الدهان الجديد والملبن المفرش على الأرض. عماد طلع "ساندوتشات" بسيطة وعصير، وقعدوا على الأرض في نص الصالة الفاضية.
عماد: "تخيلي يا رغدة، هنا هتبقى كنبتك اللي بتقرئي عليها، وهنا مرسمي اللي هشوفك منه."
رغدة سندت راسها على كتفه في هدوء: "أنا مش عايزة أكتر من كدة يا عماد.. عايزة الأمان ده يفضل طول العمر."
4. "تحديد الفرح": (القرار الكبير)
وهم قاعدين في "نور الشمس" اللي داخل من شباك الشقة، عماد مسك إيد رغدة اللي فيها الدبلة وبص في عينيها بـ جدية وحب:
عماد: "رغدة، أنا مش قادر أستنى أكتر من كدة. البيت ده محتاج روحه، وروحه هي أنتِ. إيه رأيك نخلي الفرح في أول الصيف؟ يعني كمان شهرين بالظبط؟"
رغدة قلبها دق بسرعة وفرحة، وبصت للشقة وبصت له وقالت: "شهرين يا عماد.. عشان نبدأ أجمل حكاية في الدنيا."
......
الفصل اللي جاي الفرح
مين هيحضر
😂🤔
كملي
 
zaid 55444

zaid 55444

سكساوي خبرة
عضو
إنضم
13 مارس 2026
المشاركات
508
مستوى التفاعل
248
نقاط نودزاوي
1,752
الجنس
ذكر
الدولة
عراق
توجه جنسي
أنجذب للإناث
Offline
جواب رغدة لـ عماد (ليلة الفرح)
(رغدة قاعدة في بلكونتها، الساعة 2 بالليل، الهوا ساقع، وماسكة قلم وورقة معطرة بريحة اللافندر اللي عماد بيحبها.. وبتكتب بدموع فرحة):
"حبيبي.. وزوجي القادم بعد ساعات.. عماد.
بكتب لك والسكوت مالي الدنيا، مفيش غير صوت دقات قلبي اللي بتنادي اسمك. بكرة.. بكرة هكون ملكك قدام **** والدنيا كلها. بكرة هشيل اسمك، وهعيش في بيتك، وهصحى على صوتك.
عارف يا عماد؟ البلكونة دي شهدت على كل نظرة، وكل ابتسامة، وكل دقة قلب خبأتها عنك. كانت شباكي على الجنة اللي هي أنت. النهاردة بودعها، مش بحزن، لكن بفرحة إن الجنة دي بقت حقيقة بتمشي جنبي.
أوعدك يا حبيبي، إني هكون القهوة السادة اللي بتبدأ بيها يومك، واللوحة اللي مب تملش ترسمها، والأمان اللي بترجع له بعد تعب الدنيا. أوعدك إن شباكنا الجديد هيفضل دايماً مفتوح للنور وللحب.
أنا بحبك يا عماد.. بحبك لدرجة إني مش قادرة أستنى الصبح عشان أكون في حضنك.
المخلصة لك للأبد.. رغدة."
ثانياً: وصف ليلة الفرح (ليلة العمر)
1. طلّة الملاك والشهم
القاعة كانت مـتـزينة بالورد الأبيض والشموع الخافتة. المزيكا بدأت هادية، وفجأة، الأضواء ركزت على الباب. دخلت رغدة، فستانها الأبيض المنفوش زي السحاب، ومطرز بـ لولي رقيق، وطرحة طويلة مـدلدلة وراها. كانت زي الملاك اللي نازل من السما.
وفي الناحية التانية، كان واقف عماد بـ بدلة كحلي شيك جداً، وابتسامة فخر وحب مش مفارقة وشّه. أول ما شافها، عينه لمعت بـ دموع الفرحة، وقرب منها وباس جبينها بـ منتهى الرقة والاحترام قدام الكل.
2. الرقصة الأولى (سلو): (عالم تاني)
على أنغام أغنية "أوعدك" لـ سعاد حسني، رقصوا أول رقصة ليهم كـ "زوج وزوجة". عماد لف إيده حوالين وسطها النحيل، ورغدة حطت راسها على كتفه، وإيدها مـكلبشة في رقبته بـ حب وأمان.
مكنش فيه حد في القاعة غيرهم. كانوا بـيتهمسوا بـ كلمات حب ودلع، وعماد كان بـيبوس كتفها بـ رقة بـتخلي جسمها كله يتنفض بـ لذة هادية:
"مبروك عليا أنتي يا رغدة.. يا أحلى لوحة رسمتها في حياتي."
"مبروك عليا حضنك يا عماد.. يا أماني وسندي."
3. الفرحة والزغاريد
بعد الرقصة الـسلو، القاعة ولعت بـ الزغاريد والأغاني الشعبي الرائقة. صحابهم وقرايبهم التفوا حواليهم، وشالوهم على الكتاف. عماد كان بـيرقص بـ شقاوة وفرحة، ورغدة كانت بـتضحك من قلبها وهي ماسكة إيده ومتسابة لـ دلال اللحظة.
4. لحظة "الوداع" و"البداية"
في آخر الليلة، عماد مسك إيد رغدة، وبص لأهلها وباس إيد مامتها وباباها وقاال: "في عيني وقلبي.. متخافوش عليها."
ركبوا العربية، ورغدة كانت مكلبشة في إيد عماد، والدموع في عينيها ممزوجة بـ ابتسامة أمل. العربية مشيت بـيهم لـ "عش الزوجية"، لـ شباكهم الجديد اللي هيشوفوا منه قمرهم سوا لـ بكرة.
..... هيتم تكملة القصه في مكان تاني 🤣
ف قصص سكس
علشان نشوف اللي حصل في ليلة الدخان
🔥🔥🔥🤫😘😉
🔥🔥🔥
 
  • أعجبني
التفاعلات: شمس النهار
أعلى